Skriv-vad-du-vill-tråden

Dr.Bike

Guest
Jupp, det är så det funkar, det är därför vi karlar inte kan damsuga eller lägga tillbaka mattorna i rätt rum efter städningen.:)

Shhhh! :mad: Avslöja nu inte denna hittills hemliga konspiration! ;)

HUr tror du jag slapp ifrån skjortstrykandet?

Ja jävlar vem va inte snygg igår!!
Tre personer satte tydligen i sig 3 pannor chabli 6 stora stark samt en Blooody Mary.
Men Tant var uppe å renoverade och enligt säkra källor så såg jag pigg ut i morse!!:yoparty


Idag smakade priten inte lika bra... :)
 
Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Ska man palla att gå ut o shaka butt ändå??

OK, vi säger så här.......

JAG ÄLSKAR TÄBY, OK..... du är säkert skitsnygg :kär

Det enda minne jag har kvar från Täby är när jag köpte min Audi S4 Avant BiTurbo därifrån, saaaaatan vad den gick undan......... (original)

Mycket vill ju har mer så innan jag var färdig med den så levererade den 360hk och 5110Nm, fy fan vilken bil att röra på sig.
Tyvärr var den helt oduglig till att dra släp och hoj med, tänk er själva, 360hk som kickade igång vid ett visst varvtal..............
Kändes precis som en AK5:a vid tryckpunkten, totalt okontrollerbar........ :gnissla

Frisen, det där gör hon bara för att hon även i fortsättningen ska SLIPPA göra DINA sysslor! :D Hon är inte dum din lilla kikka. :rofl Och kom inte och säg att du inte går på den enkla. :krama

Som sagt, Hanna KAN dom här sysslorna, varför gick det fel?????
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Som sagt, Hanna KAN dom här sysslorna, varför gick det fel?????

Hon gjorde det för att du skulle få bli hjälte! Förstår du ingenting! ;)
Nu har du rättat det hela, och bättrat på din känsla sm husets mekarkung, och därför låtsas hon bli lite impad, och ja the rest is history som de säger i vilda västern...
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
... bättrat på din känsla sm husets mekarkung, och därför låtsas hon bli lite impad, och ja the rest is history som de säger i vilda västern...

Husets mekarkung?!? :rofl

F'låt Frisen, jag ska iofs inte kasta sten i glashus, men det var för bra för att låta bli... *NICKLAAAAAS!!!* :gnissla
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Husets mekarkung?!? :rofl

F'låt Frisen, jag ska iofs inte kasta sten i glashus, men det var för bra för att låta bli... *NICKLAAAAAS!!!* :gnissla

Du fröken, med tanke på vad du skicka till mig på SMS :hördu

Utan olja, massa vatten ....... :D ska jag fortsätta ( du vet att jag inte klarar mig utan er va????? )

jag sitter här och försöker andas ihjäl dom satans blomflugorna, varför funkar det inte?????


Resistenta små jävlar eller för lite sprit???? (Gissar allvarligt på det första, detta tog nog tre minuter att skriva :D )
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
jag sitter här och försöker andas ihjäl dom satans blomflugorna, varför funkar det inte?????


Resistenta små jävlar eller för lite sprit???? (Gissar allvarligt på det första, detta tog nog tre minuter att skriva :D )

Prova att sätta eld på andedräkten så kanske det funkar!:D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Du fröken, med tanke på vad du skicka till mig på SMS :hördu

...
jag sitter här och försöker andas ihjäl dom satans blomflugorna, varför funkar det inte?????

Jag får bygga hus i plexiglas så kan jag kasta större stenar!

Förresten skulle inte du GÅ OCH LÄGGA DIG?!? :7peta

:pannkyss
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:mattias fy DrBike festa utan mej vad är de för stil :rolleyes:

Fast jag åtgärda de genom att parta loss med Frolic och några tjejer till på Golden Hits :lol

:rolleyes: vissa ställen där inne var spännande å då menar jag golvet vi stod på :lol vissa delar hade (tror jag) heltäckningsmatta men den var så svampig att man fastnade med fötterna i den när man stod still för länge :D

Men om man ska döma hur kul man har haft denna kväll efter hur ont i fötterna jag har så har jag haft jävligt kul :)

:yoparty :yoparty
 

Frolic

Jag kan allt...Bara du lär mig!
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsr 750 2015, Suzuki Katana
Ja shit man undrar ju om det var meningen att man skulle stå helt fastklistrad i golvet...dom kanske är rädda för att det halkar omkring folk som det gjorde på dansgolvet pga ventilationen som fick frispel och läckte en massa vatten...

Haha Nu pratar vi miss/Mister Wet-Thirt......:arsele :tuttar

Tack Kakan för en skojsigt märklig kväll....det gör vi om ...väldigt snart...:rolleyes: :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ja shit man undrar ju om det var meningen att man skulle stå helt fastklistrad i golvet...dom kanske är rädda för att det halkar omkring folk som det gjorde på dansgolvet pga ventilationen som fick frispel och läckte en massa vatten...

Haha Nu pratar vi miss/Mister Wet-Thirt......:arsele :tuttar

Tack Kakan för en skojsigt märklig kväll....det gör vi om ...väldigt snart...:rolleyes: :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

:D Ja jisses och senare på kvällen var folket för fulla för att märka den droppande ventilationen :lol


:rolleyes: :D :tummenupp klart vi ska dit å rocka igen snart :)
:yoparty :yoparty
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
hehe glömde ju jag var å shopade i går, hittade 2 par skor jag gilla och köpte och sen lite annat men de där annat får ni inte se på bild :tungan
 

Bifogat

  • 200809202262.jpg
    200809202262.jpg
    71.5 KB · Visningar: 32

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top