Skriv-vad-du-vill-tråden

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Jag tar med mig alla mina personligheter så hinkar vi öl på något hak.



Ditt jälla pervo !
(sjön suger )

Finns det något ställe som kan rymma alla dina personligheter????
Sjön rockar! :yoparty Framför allt när det ska blåsa lite :hihi
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Det är ett bra beslut för du har helt rätt i att vissa gener ska inte föras vidare :tungan

Nämen vad trevligt att du tittade in då... :pussa
Jo... Vissa gener ska ju inte föras vidare då... *host*
MEN VI KAN ÖVA! IKVÄLL?? :D


Jag ursäktar om någon känner sig träffad, men så tycker jag:

Mamma + Pappa som säger emot varandra mitt framför näsan på ungen

"Miranda (exempelnamn), du måste ta undan tallriken efter dig - då blir vi glada"
"Nej, men gubben, låt den stå där - Hon är ju trött, det ser du väl?"
"Men hon måste ju lära sig! "
" Men hon är trött säger jag Ju!"
"Vi måste sätta gränser!"
"MEN HON ORKAR INTE MED DEM GRÄNSERNA JUST NU!"

- Ungen blir äldre-
Mamma säger: Har inte du ett prov imorgon?
Miranda: meeeeh - Ja pallar fan inte, ha inge lust - e fö trött! ringe å säge att jag e sjuk, så får jag göra om provfan sen.

Ja för det gör ju inte ungen (eller den anställde heller för den delen) det minsta lat eller ovillig att ta tag i saker själv... :huvet

De där rullarna som sitter utanpå bobbinerna ser misstänkta ut... :va Jag slår vad om att de är utfällbara. :mad:

:hihi
Vore det inte bättre att bara hålla sig på hjulen?? :D
 

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki z400f -83
Vad som annars känns hyfsat hopplöst är att om du själv har pli på dina ungar så tar dom efter sina ouppfostrade polarjävlar så fort du vänder ryggen till.

Precis! inte för att jag har egna ungar... men kan väl tänka mig att det är så

Föräldrarna är livrädda att någon ska tycka att de är elaka mot sina barn när de säger ifrån på skarpen så därför låter ungen hålla på.
Det roliga är dock att många ungar bli som små änglar när nån okänd säger ifrån på tex restaurang för att man tröttnat på att de sitter o klättrar på ens rygg... O då blir föräldrarna i många fall griniga för att man minsann uppfostrar deras ungar...

Ja, jävla ond cirkel det där.
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Men det är inte relevant om det låter gott, grejjen är ju den att man ska kunna förvänta sig av vad man äter! om det smakar som yst och inte ost så ger ju ost bara en massa falska förhoppningar! Det är som att säga "Här får du biljetter till MotoGP" och så visar det sig vara första raden för "stjärnor på is" finalen.

"Varför ljuger du för?"
"Nä, men lät ju mycket bättre med MotoGP eftersom att jag vet att du gillar det! "

Det låter bra, men smakar skit. Om det smakar skit måste man ju skriva det "Bajskaka serveras också mickrovärmd" , då vet man ju vad man kan förvänta sig när man beställer det! Jävla samhälle vi lever i asså! Blir så jävla förbannad ! :mad:

Men ysta gör man ju med ost också :va ska de heta yst i ställe då?
inte helt logiskt i min värld :)

Men visst vissa saker kan man undra varför de inte har ett bättre namn :)

Nope, fel person! :mattias

:va jag är säker på att de var dej hon menade :)
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Precis!



Ja, jävla ond cirkel det där.

Man får hålla på säga ifrån så föräldrarna själva fattar att oj jag kanske ska uppfosrta min unge så inte andra behöver såga åt ungjäveln hela tiden...
Fast det är väl svårt att få de att fatta...
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:hihi
Vore det inte bättre att bara hålla sig på hjulen?? :D
JAG har inga problem med att hålla mig på hjulen, det är Elefanten som är rund under fötterna! :mad:

Däremot är jag tydligen lite slapphänt eller klen eller helt enkelt en jäkligt dålig matte, för han lade sig ner för att vila lite på asfalten utanför huset och det kostade bara 12000 att laga. :huvet

(tur att man har helförsäkrat)

Man får hålla på säga ifrån så föräldrarna själva fattar att oj jag kanske ska uppfosrta min unge så inte andra behöver såga åt ungjäveln hela tiden...
Fast det är väl svårt att få de att fatta...
Men allvarligt, den här diskussionen blir ju inte något vettigare bara för att den kommer ett halvår senare och i en annan tråd, när mer eller mindre samma människor som inte har några egna barn, rapar upp exakt samma åsikt om barnuppfostran och andras j-a skitungar. Eller? :va

Iofs så håller jag med om en del saker, vi har för många ungar som släpps vind för våg av föräldrar, men jag är också medveten om hur mycket jobb det ligger bakom en vettig unge och det har ingen av er som inte har barn den minsta aning om. Tyvärr.


Att jag quotade Vampyris är i det här fallet INTE ett påhopp på henne personligen, utan här fick jag helt enkelt nog.
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
JAG har inga problem med att hålla mig på hjulen, det är Elefanten som är rund under fötterna! :mad:

Däremot är jag tydligen lite slapphänt eller klen eller helt enkelt en jäkligt dålig matte, för han lade sig ner för att vila lite på asfalten utanför huset och det kostade bara 12000 att laga. :huvet

(tur att man har helförsäkrat)

12k?? Jisses... Släppte du han från andra våningen eller??

Fast visst är det lite kul hur ofantligt :)hihi) stark man blir när man är på väg att tappa den? Sen tappar man den för att man tappar balansen... Annars skulle man kunna hålla på och slita en hel förmiddag... Bara för att den INTE ska gå i backen... :D
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
JAG har inga problem med att hålla mig på hjulen, det är Elefanten som är rund under fötterna! :mad:

Däremot är jag tydligen lite slapphänt eller klen eller helt enkelt en jäkligt dålig matte, för han lade sig ner för att vila lite på asfalten utanför huset och det kostade bara 12000 att laga. :huvet

(tur att man har helförsäkrat)

Men allvarligt, den här diskussionen blir ju inte något vettigare bara för att den kommer ett halvår senare och i en annan tråd, när mer eller mindre samma människor som inte har några egna barn, rapar upp exakt samma åsikt om barnuppfostran och andras j-a skitungar. Eller? :va

Iofs så håller jag med om en del saker, vi har för många ungar som släpps vind för våg av föräldrar, men jag är också medveten om hur mycket jobb det ligger bakom en vettig unge och det har ingen av er som inte har barn den minsta aning om. Tyvärr.


Att jag quotade Vampyris är i det här fallet INTE ett påhopp på henne personligen, utan här fick jag helt enkelt nog.


Alltså Darkwing du får inte köra slut på elefanten så mycket så den inte orkar stå upp när den kommer hem :hihi



(och det andra håller jag med till 100% börjar bli lite väl tjatigt)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
12k?? Jisses... Släppte du han från andra våningen eller??

Fast visst är det lite kul hur ofantligt :)hihi) stark man blir när man är på väg att tappa den? Sen tappar man den för att man tappar balansen... Annars skulle man kunna hålla på och slita en hel förmiddag... Bara för att den INTE ska gå i backen... :D
Näää, jag stod bredvid, ett par meter bort och såg hur den liksom i slow motion helt enkelt vek ner stödet och lade sig ner. :mad:


Kåpor och motorkåpa till japansk plastraket är ofantligt dyrt! :gnissla
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
JAG har inga problem med att hålla mig på hjulen, det är Elefanten som är rund under fötterna! :mad:

Däremot är jag tydligen lite slapphänt eller klen eller helt enkelt en jäkligt dålig matte, för han lade sig ner för att vila lite på asfalten utanför huset och det kostade bara 12000 att laga. :huvet

(tur att man har helförsäkrat)

billig vilostund... :D
 

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki z400f -83
Men ysta gör man ju med ost också :va ska de heta yst i ställe då?
inte helt logiskt i min värld :)

Men visst vissa saker kan man undra varför de inte har ett bättre namn :)



:va jag är säker på att de var dej hon menade :)


haha, jag driver bara lite :tummenupp så klart det ska heta ostkaka, var väldigt ironisk hela tiden :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:D Är du nervös eller, jag vet att Yasha nämnde dit namn (via pm) :lol:rolleyes:

Sweedo -> :drool :arsele :whip <- Yasha
Hördududu, om jag ska piska folk, så vill jag nog fasiken bestämma själv NÄR, VAR och HUR!!! Sluta ge mig uppgifter som jag inte har åtagit mig. Polly piskar Sweedo, inte jag! :mattias
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top