Skriv-vad-du-vill-tråden

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Idag är det en fixar dag! Haft spinning klass, nu tvättstugan och storstäd, sen spinning igen, sen ska det firas :tummenupp

:7peta Du verkar ju ha skrivit det där med ett glatt sinne,
KLOCKAN 08.25 PÅ MORGONEN!


:dummer

Fick kliva upp vid okristliga 05.45 idag för att hinna fixa mej och yngsta dottern till ögonläkare i stan, till kl 08.00. Gick bra iofs, men uppvaknandet den tiden, har ju förstört den här dagen...:3freak
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Det verkar vara fas IV ;)

Den har ännu inte inträtt (möteskallelser droppar ff in...)

Men du har rätt... de blir allt färre! :D
Komma för sent och gå för tidigt är oxo en bra metod, alternativt tokstirra in i väggen medans saliven rinner ur mungipan.

Om chefen försöker att snacka med dig så förefall stressad och upptagen, se utbränd ut och babbla på om hur mycket du tänker göra idag innan du går hem... han blir garanterat skräckslagen och låter dig vara ifred så du kan porrsurfa hela dagen.
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Meeeeen kålla så fin traktor jag har, den är helt sagolik att köra, Italiensk chassie och Österrikisk rova, wheeelar när man minst anar det.

Nästan synd att den kommer att dykas i bollhav med nästa år...

Men återigen... Det är inte en jordfräs eller lecafräs heller för den delen..
Håll sig på banan istället... :fakta

Galen?
Ja, det underlättar... :crash

Bara underlättar... Övertygad om att det är ett krav... :hihi

:7peta Du verkar ju ha skrivit det där med ett glatt sinne,
KLOCKAN 08.25 PÅ MORGONEN!


:dummer

Fick kliva upp vid okristliga 05.45 idag för att hinna fixa mej och yngsta dottern till ögonläkare i stan, till kl 08.00. Gick bra iofs, men uppvaknandet den tiden, har ju förstört den här dagen...:3freak

Håller fullständigt med... Man kan omöjligt låta sådär glad efter att ha hunnit göra sådär mycket på morgonen.. .På morgonen sover man! :gnissla
Och såna där mornar gör ju att man blir grinig heeeela dan...
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Komma för sent och gå för tidigt är oxo en bra metod, alternativt tokstirra in i väggen medans saliven rinner ur mungipan.

Om chefen försöker att snacka med dig så förefall stressad och upptagen, se utbränd ut och babbla på om hur mycket du tänker göra idag innan du går hem... han blir garanterat skräckslagen och låter dig vara ifred så du kan porrsurfa hela dagen.

Det där gick ju bra!! Fick faktiskt en fråga direkt adressad till mig...
Svarade bara med att Brynäs nya forward e spelklar på lördag......
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Håller fullständigt med... Man kan omöjligt låta sådär glad efter att ha hunnit göra sådär mycket på morgonen.. .På morgonen sover man! :gnissla
Och såna där mornar gör ju att man blir grinig heeeela dan...

Kanon att du håller med! Undrar bara lite över hur du hörde henne...:D

Det där gick ju bra!! Fick faktiskt en fråga direkt adressad till mig...
Svarade bara med att Brynäs nya forward e spelklar på lördag......

Inte han - isprincessan du visade oss förut, väl...:va
 
Last edited:

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
:7peta Du verkar ju ha skrivit det där med ett glatt sinne,
KLOCKAN 08.25 PÅ MORGONEN!


:dummer

Fick kliva upp vid okristliga 05.45 idag för att hinna fixa mej och yngsta dottern till ögonläkare i stan, till kl 08.00. Gick bra iofs, men uppvaknandet den tiden, har ju förstört den här dagen...:3freak
Jag tycker det är skönt att kliva upp tidigt på morgonen, men jag är mindre pigg på kvällen. Klockan 7 imorse satt jag med ett leende på cykeln med 7 "lik" framför mig:D
Nu ska ja fylla på energi förrådet och ge mig iväg på pass #2 :yoparty
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Det var det säkert, det enda jag snappade upp är att det kommer in ett ärende som kommer att bli väldigt stort. Undrar hur jag ska hålla mig borta från det....

Men det hade ju GSXR1000000RRRRRRRRRR svar på...

Gamlot skrev:
Om chefen försöker att snacka med dig så förefall stressad och upptagen, se utbränd ut och babbla på om hur mycket du tänker göra idag innan du går hem... han blir garanterat skräckslagen och låter dig vara ifred så du kan porrsurfa hela dagen.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
En prestation i sig iofs, men frågan är om ska gratulera Brynäs till värvningen...:va

Varje lag med självakting behöver en kille som tex Kule W, per Ledin Ossi V.
Någon stor tung kille som kan spela hockey men även står upp för laget när det behövs.

Synd att Jämtin e en jefla kärring som inte kan spela hockey annars skulle han vara bra!!
 

Dr.Bike

Guest
Det där gick ju bra!! Fick faktiskt en fråga direkt adressad till mig...
Svarade bara med att Brynäs nya forward e spelklar på lördag......

Precis vad jag oxa svarde min chef som ringde och ville att jag skulle fortsatta direkt till Abu dhabi... utan att passera go....
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Varje lag med självakting behöver en kille som tex Kule W, per Ledin Ossi V.
Någon stor tung kille som kan spela hockey men även står upp för laget när det behövs.

Synd att Jämtin e en jefla kärring som inte kan spela hockey annars skulle han vara bra!!

Jag e inte så inne i hockeyn just nu, ska jag vara ärlig och säga. Delvis kanske pga lite "krock" vad gäller favoriter inom familjen. Hustrun håller på samma skit som du gör, medans mitt hjärta klappar mer för Luleå Hockey!:yoparty Tänk om Luleå bara kunde få hem mina gamla Homies Tomas Holmström, Mattias Öhlund och även Micke Renberg och få dem att spela för Luleå och inget annat!
 

Dr.Bike

Guest
Jag tycker det är skönt att kliva upp tidigt på morgonen, men jag är mindre pigg på kvällen. Klockan 7 imorse satt jag med ett leende på cykeln med 7 "lik" framför mig:D
Nu ska ja fylla på energi förrådet och ge mig iväg på pass #2 :yoparty

Tank... en gang i min ungdom holl jag sana dar spinningpass...
*jaag mmiiiinnns mmiiinnnsssaann*
:lol

Nu gar man bara pa enstaka tyvarr... Alskar spinning!
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Hoppas inte Ett visst litet skogsrå läser det där...:D
Behöver jag säga mer?? :hihi

Äh.. Vi har ju redan kommit fram till att :ligga blir det någe av med på äver 9 månader och jag börjar vänja mig vid balkongen nu... :hihi
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag e inte så inne i hockeyn just nu, ska jag vara ärlig och säga. Delvis kanske pga lite "krock" vad gäller favoriter inom familjen. Hustrun håller på samma skit som du gör, medans mitt hjärta klappar mer för Luleå Hockey!:yoparty Tänk om Luleå bara kunde få hem mina gamla Homies Tomas Holmström, Mattias Öhlund och även Micke Renberg och få dem att spela för Luleå och inget annat!

Desto roligare när man håller på olika lag tycker jag. Jag håller på Brynäs samt Gefle i fotboll, T håller på Djurgården.

Det enda vi är överens om är att inte häckla den andra när våra respektive lag möts. Funkar bra.

Ett tag var jag som alla andra Brynäsare arg att vi inte fick Honken, men med facit i hand så e ju Markan minst lika bra!!
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top