Skriv-vad-du-vill-tråden

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tunnis..
Diarré är en underskattad bantningsmetod.....
Gick ned 9 kg i Afghanistan med denna metod!! :näsblod



Blev tagen av polisen för jag inte hade alla papper i ordning, lyckades få ned böterna från 200 Dollar till 2 dollar.......

Hahaha men om man undviker fisk & ägg så kanske man klarar sig...

Ryska trafikpolisen är otroligt mutbara och korrupta, dom blir ens vänner efter man blivit tagen ett par ggr, fast bötestaxa existerar dock inte, dock får man inget kvitto.
 

Dr.Bike

Guest
Du får se till å komma på ett av mina ngn gång :)

Kanner inte for nagra degiga pass... *hoooost* :D

Saken var den... att jag korde alltid skiten ur mina "elever" (vilket de alskade) utom EN surkarring... Hon klagade och sen fick jag inte leda nagra fler pass...
*skitkarring*

Det var för hög musik, och den dar PA han var som en djakla slavdrivare, som det nastan gick i brallerna på ju hardare det blev sa hon... :D
(hon visste inte att spinningledarinnan var min van hehe sa jag fick hora allt sen)
De andra visste ju att passen var svinharda och att vi okade mot slutet...
Och nar Enter Sandman danade ut i hogtalarna da vissta alla att nu inte bara KOMMER det smaka blod och skit i munnen, nu ar det "do or die" som galler..

Det fina var att man dick alla att pusha sin egen grans.
 

Dr.Bike

Guest
Du får se till å komma på ett av mina ngn gång :)

Kanner inte for nagra degiga pass... *hoooost* :D

Saken var den... att jag korde alltid skiten ur mina "elever" (vilket de alskade) utom EN surkarring... Hon klagade och sen fick jag inte leda nagra fler pass...
*skitkarring*

Det var för hög musik, och den dar PA han var som en djakla slavdrivare, som det nastan gick i brallerna på ju hardare det blev sa hon... :D
(hon visste inte att spinningledarinnan var min van hehe sa jag fick hora allt sen)
De andra visste ju att passen var svinharda och att vi okade mot slutet...
Och nar Enter Sandman danade ut i hogtalarna da vissta alla att nu inte bara KOMMER det smaka blod och skit i munnen, nu ar det "do or die" som galler..

Det fina var att man fick alla att pusha sin egen grans.

Inte döda dåktårn nu! :hihi

Kom igen kisen! :jäs

:mowglimode on "jag e nog tuffare an somliga tror" ...

;)
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kanner inte for nagra degiga pass... *hoooost* :D

Saken var den... att jag korde alltid skiten ur mina "elever" (vilket de alskade) utom EN surkarring... Hon klagade och sen fick jag inte leda nagra fler pass...
*skitkarring*

Det var för hög musik, och den dar PA han var som en djakla slavdrivare, som det nastan gick i brallerna på ju hardare det blev sa hon... :D
(hon visste inte att spinningledarinnan var min van hehe sa jag fick hora allt sen)
De andra visste ju att passen var svinharda och att vi okade mot slutet...
Och nar Enter Sandman danade ut i hogtalarna da vissta alla att nu inte bara KOMMER det smaka blod och skit i munnen, nu ar det "do or die" som galler..

Det fina var att man dick alla att pusha sin egen grans.

Dr Dike lever på gamla meriter från förr
Snart knackar liemannen på hans dörr
Gammal och senildement är han nu
Somnar sleten i soffan utan fru
 

Dr.Bike

Guest
Dr Dike lever på gamla meriter från förr
Snart knackar liemannen på hans dörr
Gammal och senildement är han nu
Somnar sleten i soffan utan fru

Du anar inte hur rätt du har!
Man minns de gamla s.k "bättre dar"
Men skam den som ger sig, sa han och tog i...
Pacemaker nästa, och en karta Sobril...
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:Fick kliva upp vid okristliga 05.45 idag för att hinna fixa mej och yngsta dottern till ögonläkare i stan, till kl 08.00. Gick bra iofs, men uppvaknandet den tiden, har ju förstört den här dagen...:3freak
Börja gnälla för sjutton, min klocka ringde 05.00... :mad: För att jag skulle vara i Flen senast kl.8 imorse... :huvet
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Meeeen vem e durå, e du ny här LLR... jag har massa hojar, läs mina pm dårå :mad:

Du, det räcker inte att TÄNKA att du ska skicka PM för att jag ska kunna läsa dem. Gubbe! :mad:

Alltså jag skulle ju till Kungsholmen och du måste till Flen. Stackare!:pannkyss

:D
Så farligt var det nu inte, för jag blev mycket trevligt bemött när jag kom fram och som bonus, låg det ett arabstuteri precis bredvid och jag fick njuta lite av de vackra varelserna som gick omkring i hagarna. :kär
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top