Skriv-vad-du-vill-tråden

Dr.Bike

Guest
Jag e inte så inne i hockeyn just nu, ska jag vara ärlig och säga. Delvis kanske pga lite "krock" vad gäller favoriter inom familjen. Hustrun håller på samma skit som du gör, medans mitt hjärta klappar mer för Luleå Hockey!:yoparty Tänk om Luleå bara kunde få hem mina gamla Homies Tomas Holmström, Mattias Öhlund och även Micke Renberg och få dem att spela för Luleå och inget annat!

That will never happen dessvarre...

Sag mycket svenskfolk "over there" nar jag passade pa att ga pa tva NHL-matcher!

Fy fan vilket jala os!
Vilken show!
Folk kommer tre fyra timmar inna matchen och det ar hur mycket som helst att se. Shower, dans sang souvenirer rok och eld, tavlingar.
Ja jadrar...
Chris de Burgh sjong the national anthem (det sparas aldrig pa artisterna som gor detta)
A nar de filmade den lilla svensk-klacken med flaggan jag hade med sa vi kom upp pa jumbotronen och hela isstadion gjorde vagen, da kande man sig inte sa lite stolt att vara svensk!!!
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
That will never happen dessvarre...

Sag mycket svenskfolk "over there" nar jag passade pa att ga pa tva NHL-matcher!

Fy fan vilket jala os!
Vilken show!
Folk kommer tre fyra timmar inna matchen och det ar hur mycket som helst att se. Shower, dans sang souvenirer rok och eld, tavlingar.
Ja jadrar...
Chris de Burgh sjong the national anthem (det sparas aldrig pa artisterna som gor detta)
A nar de filmade den lilla svensk-klacken med flaggan jag hade med sa vi kom upp pa jumbotronen och hela isstadion gjorde vagen, da kande man sig inte sa lite stolt att vara svensk!!!


Coolt!:D Har inte vart på andra sidan pölen, men anar att det måste va en häftig upplevelse att se en match sådär på en stooor arena! Fränt att få sån uppskattning också, för att komma från lilla Svedala!:)

jag börjar vänja mig vid balkongen nu... :hihi

:pannkyss

Ska jag leta fram en filt...
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag var på hockey i Moskva, det var inte lika flashigt som beskrivet ovan, men det såldes öl i alla fall.
Vi såg CSKA Moskva spela mot ett annat lag. Det andra lagets tröjor var gula och svarta. AIK tyckte jag då, så då satt det en svensk samt 4a ryssar och vrålade AAAaaaaaaIIIiiiiiKKKkkkk.

Första sista samt enda gången jag hejade på AIK!
 

Dr.Bike

Guest
Coolt!:D Har inte vart på andra sidan pölen, men anar att det måste va en häftig upplevelse att se en match sådär på en stooor arena! Fränt att få sån uppskattning också, för att komma från lilla Svedala!:)

Just do it man!

Om du aker over, och ska gora EN sak: Se en NHL-match!

Var nere i San Jos'e och sag the Sharks kla forst Colorado avalance, och sedan spela lika med Detroit (med alla stora svensknamn!!!!!) Shit pomfritt vad det var coolt!

A varje gang sharks scorade kom ett fanimig fem meter stort elakt hajhuvud ner fran tajet med roda ogon och rok ur gapet samtidigt som den djupaste bastonen a'la bathorn danade sa kottet slappte fran skelettet!
(har det dar hajhuvudet pa film, och bild. Kan leta upp och skicka upp har)

Man blev fan nojig av all uppstandelse! :lol
 

Dr.Bike

Guest
Jag var på hockey i Moskva, det var inte lika flashigt som beskrivet ovan, men det såldes öl i alla fall.
Vi såg CSKA Moskva spela mot ett annat lag. Det andra lagets tröjor var gula och svarta. AIK tyckte jag då, så då satt det en svensk samt 4a ryssar och vrålade AAAaaaaaaIIIiiiiiKKKkkkk.

Första sista samt enda gången jag hejade på AIK!

Oxa en drom. att fa se hockey i Moskva.
Helst bagge Moskvalagen mot varandra!
 

Dr.Bike

Guest
Vi kan åka!!!! Ingen annan som vill åka till Ryssland.....

Jefla tunnisar.....

I'll go!

Men sist jag var i rodina sa holl jag pa att svalta ihjal...
Far val ta med oss en vaska med mat! :)


Men a andra sidan kanske man skulle ma bra av en sinekur numera... :rolleyes:
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag vil åka.:mad: :mad: Jag tycker att Ryssland verkar vara ett facinerande ställe...

Oki en gruppresa till Ryssland !!!

I'll go!

Men sist jag var i rodina sa holl jag pa att svalta ihjal...
Far val ta med oss en vaska med mat! :)


Men a andra sidan kanske man skulle ma bra av en sinekur numera... :rolleyes:

Svälta ihjäl? Det finns mycket samt god mat i Ryssland!!
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Jag vil åka.:mad: :mad: Jag tycker att Ryssland verkar vara ett facinerande ställe...

Det ar det.
Pa manga satt.
Fangslande som dostojevski skulle ha sagt... :/

Oki en gruppresa till Ryssland !!!



Svälta ihjäl? Det finns mycket samt god mat i Ryssland!!


Ja det sa de da oxa. gentile som man ar ville man iaf inte spy pa bordet utan gick pa toaletten.
Inte ens var davarande hund hade atit det vi fick.
Och vattnet var det sa mycket jarn i att tanderna frattes upp som brustabletter!
(men ok, vem fan dricker vatten i rossia?)
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Det ar det.
Pa manga satt.
Fangslande som dostojevski skulle ha sagt... :/




Ja det sa de da oxa. gentile som man ar ville man iaf inte spy pa bordet utan gick pa toaletten.
Inte ens var davarande hund hade atit det vi fick.
Och vattnet var det sa mycket jarn i att tanderna frattes upp som brustabletter!
(men ok, vem fan dricker vatten i rossia?)

vem dricker vatten???:va
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
I'll go!

Men sist jag var i rodina sa holl jag pa att svalta ihjal...
Far val ta med oss en vaska med mat! :)


Men a andra sidan kanske man skulle ma bra av en sinekur numera... :rolleyes:
Meeeen det finns hur mycket som helst att käka nuförtiden, man skall dock undvika deras complet... ett slags smögåsbord som kan va gott men ofta lite väl många nya spännande bakterier.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Meeeen det finns hur mycket som helst att käka nuförtiden, man skall dock undvika deras complet... ett slags smögåsbord som kan va gott men ofta lite väl många nya spännande bakterier.

Tunnis..
Diarré är en underskattad bantningsmetod.....
Gick ned 9 kg i Afghanistan med denna metod!! :näsblod

Vad gjorde du då?:va

Blev tagen av polisen för jag inte hade alla papper i ordning, lyckades få ned böterna från 200 Dollar till 2 dollar.......
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top