Skriv-vad-du-vill-tråden

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Med bladguld på barren :va ingen kungsgran skulle kosta så mycket där jag handlar gran. Dessutom så luktar den inte gran :gnissla . Så det blev en blågran :)
Det är vad man får betala om man inte hugger själv. I stora stada som lilla. Irriterande, men så är det. :gnissla

Den enda nackdelen är just att den inte luktar gran, det är lite trist, men smällar man får ta om man är ute efter Disneylooken. :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ska du lägga upp en fin bild på din gran?
Måste ju se hur en talibangran ser ut...
Sorgligt nog ingen gran i år. :( Vi har inte plats och dottern är ändå borta, så det blev granpaus. Tyvärr.

Men, jag har tema i min gran varje år, så jag får ta revansch nästa år. :) Förra året var det glas och silver i hela granen. Otroligt vackert med ljusspelen i alla olika prismor och andra glasprydnader. Gulligaste granen var nog den med hjärtan i alla möjliga material (pepparkakor, filt, glaspärlor, ståltråd m.m.)


Hmm... vill ha julgran, det finns tid än. Jag klär alltid granen på natten till julafton.
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det är vad man får betala om man inte hugger själv. I stora stada som lilla. Irriterande, men så är det. :gnissla

Den enda nackdelen är just att den inte luktar gran, det är lite trist, men smällar man får ta om man är ute efter Disneylooken. :D

:hihi om man har tålamod och hugger själv så går det att hitta snygga stora granar.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nähä... Natti gott folk, imorgon är det en sån här :censored måndag igen... Men det är ju kort vecka den här veckan så man står nog ut!:)
Visst sjutton, det är ju måndag imorgon! :) Jag är ledig och ska baka, laga mat och introduceras på nytt gym. Mysdag helt enkelt. Fika inne i stan kanske? :pannkyss

Visst f-n, jag har ju planerat att putsa på min lilla hoj också. Så han blir julfin också. :rolleyes:
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:hihi om man har tålamod och hugger själv så går det att hitta snygga stora granar.

Du har aldrig fulhuggit en gran med brorsan och mig märker jag!:D

Visst sjutton, det är ju måndag imorgon! :) Jag är ledig och ska baka, laga mat och introduceras på nytt gym. Mysdag helt enkelt. Fika inne i stan kanske? :pannkyss

Visst f-n, jag har ju planerat att putsa på min lilla hoj också. Så han blir julfin också. :rolleyes:

Sånt är trevligt när man har tid!:)
 
Last edited:

Queen

Guest
Sorgligt nog ingen gran i år. :( Vi har inte plats och dottern är ändå borta, så det blev granpaus. Tyvärr.

Men, jag har tema i min gran varje år, så jag får ta revansch nästa år. :) Förra året var det glas och silver i hela granen. Otroligt vackert med ljusspelen i alla olika prismor och andra glasprydnader. Gulligaste granen var nog den med hjärtan i alla möjliga material (pepparkakor, filt, glaspärlor, ståltråd m.m.)


Hmm... vill ha julgran, det finns tid än. Jag klär alltid granen på natten till julafton.

Men ska ni inte ha en liten gran iaf hos kakan så stämningen infinner sig, blir ju verkligen mysigt :)

Tråkigt att lilltjejen inte är hemma och firar jul med dig :(
 

Queen

Guest
Nähä... Natti gott folk, imorgon är det en sån här :censored måndag igen... Men det är ju kort vecka den här veckan så man står nog ut!:)



Tack bra.:) Hur mår damen själv?

Damen mår toppen tack :)
Jag är hos min kära mor och träffar alla sju syskonen, så det är munhugg på elitnivå. Idag har jag bla blivit retad av syskonen. De anser att jag är för sofistikerad och att mina barn kommer bli lillgamla osv....
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag har aldrig fulhugget en gran :) och komma hem med något som ser ut som fan själv är inte aktuellt då är jag hellre utan gran :fakta

Det är ju en del av nöjet!:hihi

Damen mår toppen tack :)
Jag är hos min kära mor och träffar alla sju syskonen, så det är munhugg på elitnivå. Idag har jag bla blivit retad av syskonen. De anser att jag är för sofistikerad och att mina barn kommer bli lillgamla osv....

Hur kan en dam bli för sofistikerad?:va
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Sorgligt nog ingen gran i år. :( Vi har inte plats och dottern är ändå borta, så det blev granpaus. Tyvärr.

Men, jag har tema i min gran varje år, så jag får ta revansch nästa år. :) Förra året var det glas och silver i hela granen. Otroligt vackert med ljusspelen i alla olika prismor och andra glasprydnader. Gulligaste granen var nog den med hjärtan i alla möjliga material (pepparkakor, filt, glaspärlor, ståltråd m.m.)


Hmm... vill ha julgran, det finns tid än. Jag klär alltid granen på natten till julafton.


En gran är ett måste för mig för att det ska vara jul :) brukar oxå klä granen lillejulafton med eftersom jag jobbar i år så¨fick det bli idag när töserna var här :) dom bara älskade att klä granen och det var riktigt kul att se på :)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Men ska ni inte ha en liten gran iaf hos kakan så stämningen infinner sig, blir ju verkligen mysigt :)

Tråkigt att lilltjejen inte är hemma och firar jul med dig :(

Behövs ingen gran för julstämning iofs, det är sällskapet som är det viktiga. :krama Kanske Kakan fixar gran? Vem vet? :)

Hon är inte så liten, men hon är hos sin pappa varannan jul, det är så det är bara. Det funkar.
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det är ju en del av nöjet!:hihi


Din gran :hihi

julgran.jpg
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
En gran är ett måste för mig för att det ska vara jul :) brukar oxå klä granen lillejulafton med eftersom jag jobbar i år så¨fick det bli idag när töserna var här :) dom bara älskade att klä granen och det var riktigt kul att se på :)
Hos mig klär INGA barn julgranen. :mad: Min dotter är tillräckligt stor för att få hjälpa till nu, men hon är smart nog att fråga om hon är osäker.

Tur att det finns snälla vuxna också. :D
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top