Skriv-vad-du-vill-tråden

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
:D Mission Impossible kan rekommenderas! Det är en så jäääääkla frän hoj som är med där!:yoparty Då behöver man bara 1 film, för man sitter och spolar och kollar stunten med Speed Triplen hur länge som helst...:D

Är det inte i den som den låter som en radfyra och har crossdäck i vissa klipp? :D

Är inte detta årets segaste, tråkigaste dag? Allt är stängt, alla är bakis, ingen orkar göra nåt..

Jag har TRÅKIGT!!!

Film & pizza är vad du söker. Läste en forskningsrapport jag själv har skrivit.. Där hade dom kommit fram till att pizza alt. annan valfri snabbmat & en bra film är nästan samma som 42. 42 tror ju de flesta är svaret på allt, men inte tristess, då är det film och fet mat som gäller. Se så, ladda nu ner The Dark Knight 2008 1080p BluRay DTS och ring en hämtpizza så kommer kvällen bli så mycket bättre :tummenupp
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Är det inte i den som den låter som en radfyra och har crossdäck i vissa klipp? :D



Film & pizza är vad du söker. Läste en forskningsrapport jag själv har skrivit.. Där hade dom kommit fram till att pizza alt. annan valfri snabbmat & en bra film är nästan samma som 42. 42 tror ju de flesta är svaret på allt, men inte tristess, då är det film och fet mat som gäller. Se så, ladda nu ner The Dark Knight 2008 1080p BluRay DTS och ring en hämtpizza så kommer kvällen bli så mycket bättre :tummenupp

Snälla lilla Henrik, en hämtpizza är inte att tänka på här ute på landet där närmaste affär stängde kl 16 igår...
Sen, vaddå ladda ner film med ett "smalband" som det knappt går att chatta med!
Man kanske borde ta sig in till civilisationen....? Men det är man ju för lat och bakis för också!
...fan vad gnällig jag låter insåg jag just!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Tjeeeenare på Er alla spammare! :)

Jag har haft en skön vecka i solen på Gran Canaria, förstår att Ni saknat mej något obeskrivligt...:D

Hemkommen och fått familjen i säng, så då får man väl ägna sin verkliga familj (Jag har ju sagt att hon inte läser på Forumet:tungan ) lite tid igen...

GOTT NYTT ÅR på Er ALLA SPAMMARE!!!

:) Välkommen åter till verkligheten ;)
(mjo vi har saknat dej lite ;) )
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Snälla lilla Henrik, en hämtpizza är inte att tänka på här ute på landet där närmaste affär stängde kl 16 igår...
Sen, vaddå ladda ner film med ett "smalband" som det knappt går att chatta med!
Man kanske borde ta sig in till civilisationen....? Men det är man ju för lat och bakis för också!
...fan vad gnällig jag låter insåg jag just!

Men då har jag världens idé ju! Surfa Hemnet & kom tillbaka till stan då? :D

App app... Inte klaga på det pålagda ljudet!:D

Ne, de kan ju vara lite kul :D Synd bara att de alltid ska vara twin-ljudet dom förstör :mad: I Yes-Man låter Hypermotarden som en GSX-R, Transformers är samma sak med RSV'n.. MAN BLIR FÖRBANNAD :mad:
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Nej vafan! Livet på landet kommer att bli underbart till våren! Jag kan ju inte flytta ifrån min nya stora fina verkstad heller!
Kom på en idé igår när jag stod i garaget... läge för garagefest till våren kanske? Har bra stereo där, gott om plats, man kan sniffa olja och gummi och dricka bärs plus grilla utanför knuten! Hur låter det?
Men då har jag världens idé ju! Surfa Hemnet & kom tillbaka till stan då? :D



Ne, de kan ju vara lite kul :D Synd bara att de alltid ska vara twin-ljudet dom förstör :mad: I Yes-Man låter Hypermotarden som en GSX-R, Transformers är samma sak med RSV'n.. MAN BLIR FÖRBANNAD :mad:
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ne, de kan ju vara lite kul :D Synd bara att de alltid ska vara twin-ljudet dom förstör :mad: I Yes-Man låter Hypermotarden som en GSX-R, Transformers är samma sak med RSV'n.. MAN BLIR FÖRBANNAD :mad:

Har för mig att det är likadant i "The Italian job" Där är det en Ducati som låter som en radfyra... Jag undrar också varför det är twin ljudet som blir lidande, varför kan aldrig en rad-fyra låta som en twin?
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
hmmmm... varför blev jag plötsligt tveksam? Tur jag har bra försäkring:tummenupp

Mohaha
evilgrin0013.gif
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top