Skriv-vad-du-vill-tråden

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag kör junte sån där RR, så jag tyvärr inte det där MÅSTET på mej med konditionsträningen...:gnissla Men jag skulle behöva bli lite lättare till sommaren infinner sig och barlasten sitter även på mej mitt på kroppen av nån konstig anledning...:va Ändrad och MINSKAD kost blir det för min del. Ihop med lite mer röra på sig, så borde det funka, hoppas jag...:confused:
Ja för min del e det samma visa varje januari, det går dock ganska fort att deffa dom första kilona, det handlar om all lägga om livsstilen lite och hålla det så i ett par månader, ingen svält eller tokträning.

Det ska va kul att komma i form, det va iaf kul att få den här nuvarande formen trots att den inte ser så kul ut, eller det gör den, kulmage kallas det jue.

2-3 pannor i månaden brukar funka för min del, nu blir man ännu rynkigare till våren... :gnissla
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Ja för min del e det samma visa varje januari, det går dock ganska fort att deffa dom första kilona, det handlar om all lägga om livsstilen lite och hålla det så i ett par månader, ingen svält eller tokträning.

Det ska va kul att komma i form, det va iaf kul att få den här nuvarande formen trots att den inte ser så kul ut, eller det gör den, kulmage kallas det jue.

2-3 pannor i månaden brukar funka för min del, nu blir man ännu rynkigare till våren... :gnissla

Mmmm, det är som själva f-n bara att det ska va så lätt att skaffa, men jobbigt att bli av med den där kuliga...:huvet Fixar du 2-3 pannor i månaden så går det ju bra! Då är det bara att gratinera!:tummenupp Det kommer en träningsfantom till min avdelning nu efter nyår, så jag hoppas kunna haka på honom och försöka svarva om konturerna en aning...:tungan
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mmmm, det är som själva f-n bara att det ska va så lätt att skaffa, men jobbigt att bli av med den där kuliga...:huvet Fixar du 2-3 pannor i månaden så går det ju bra! Då är det bara att gratinera!:tummenupp Det kommer en träningsfantom till min avdelning nu efter nyår, så jag hoppas kunna haka på honom och försöka svarva om konturerna en aning...:tungan
Det viktiga är att må bra och inte ha för bråttomt för då tröttnar man snabbt.

Det finns PC program typ hälsovakten som är rätt bra om man undrar vad som innehåller vad samt lite annat som är bra att veta.
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Tror faktiskt inte att jag själv kunde beskrivit mig själv bättre än så! :tummenupp Du har lixom fångat kärnan, på något sätt. Sen skulle ju min egen ödmjukhet förbjuda mej att skriva så om mig själv, givetvis...:rolleyes:

Det var ju nu inte riktigt dig hon beskrev...:tungan
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Ahhh... Hubert ja... Man blir ju som man umgås.:D

Ja du ser ut som du har fått lite för lite sömn :rofl

galen_apa.jpg


Inte jag, har just varit inne och blivit medlem, men det är nog det sista jag gör nu.:tummenupp

Mohahaha och så började du skriva i den här tråden :cdevil

välkommen :)
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top