Skriv-vad-du-vill-tråden

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Mohaha
evilgrin0013.gif

Även ni som kommer behöver en bra försäkring tror jag... risk att kvällen slutar med att nån sitter fast i däckkrängningsmaskinen:tungan

Jorå, men jag vill ha ett nytt...

Nyårslöfte till mig själv
1. Inte köra omkull i år
2. Gå ned 9 kg (fixat 3 redan)
3. Skaffa nytt jobb

Aha!

Mina nyårslöften;
1. gå ner 10 kg
2. tala om för min jävla chef vad jag tycker om henne
3. inte träffa några fler svin till karlar!
4. bry mig om mig själv i första hand
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Även ni som kommer behöver en bra försäkring tror jag... risk att kvällen slutar med att nån sitter fast i däckkrängningsmaskinen:tungan



Aha!

Mina nyårslöften;
1. gå ner 10 kg
2. tala om för min jävla chef vad jag tycker om henne
3. inte träffa några fler svin till karlar!
4. bry mig om mig själv i första hand

Bra där!!! Synd att du bor långt bort annars hade vi kunnat träna ihop.....

Jag har några trevliga killkompisar som kör hoj som e singlar, säg till om du har lust att träffa någon - garanterat svinfria i sina uppföranden"
 

Queen

Guest
Aha!

Mina nyårslöften;
1. gå ner 10 kg
2. tala om för min jävla chef vad jag tycker om henne
3. inte träffa några fler svin till karlar!
4. bry mig om mig själv i första hand

Du har bra nyårslöften, jag tror att tre av dem är lätta att infria.

1. Gå ner tio kg klarar du galant, jag gick ner 25 kg förra året, då ändrade jag bara på mina matvanor och gick i trappor istället för att ta hiss och rulltrappor.

2. Man kan alltid tala om vad man tycker, och man kan lägga fram det på flera olika sätt. Tycker jag inte om en person så brukar jag lägga fram det på så sätt att jag är mer kunnig än vad personen ifråga är. Kunskap är makt! Och var lugn när du säger det, då blir hon ännu mer förbannad.

3. Det är svårt att styra, bäst att träffa ngn med referenser :D

4. Det är mitt nyårslöfte i år. Håller tummarna för dig att du klarar det. Jag har gett mig fan på det själv.

Lycka till.
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Bra där!!! Synd att du bor långt bort annars hade vi kunnat träna ihop.....

Jag har några trevliga killkompisar som kör hoj som e singlar, säg till om du har lust att träffa någon - garanterat svinfria i sina uppföranden"

Vem har sagt att det är JAG som bor långt bort? Jag bor ju i NÄRtuna! Hörs ju på namnet att det inte är långt borta:)

Ja fixa gärna några vettiga karlar:tummenupp
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Last edited:

Queen

Guest
Tror faktiskt inte att jag själv kunde beskrivit mig själv bättre än så! :tummenupp Du har lixom fångat kärnan, på något sätt. Sen skulle ju min egen ödmjukhet förbjuda mej att skriva så om mig själv, givetvis...:rolleyes:

Vad bra att du har mig som kan bortse från din självgodhet och skriva ner dom orden ;)
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Man vill ju inte verka ointresserad, men det känns liiiite drygt att sätta sig och försöka hitta vart man slutade innan Hjul och läsa ikapp i tråden...

Är det nåt STORT som hänt medans man varit borta? Nån som kan fylla i luckan lite kortfattat? Har Pucken slutat Lalla, Gamlot nyktrat till och börjat gå på AA-möten, eller har Firman konkat eller nåt i den stilen...?:tungan

Vad bra att du har mig som kan bortse från din självgodhet och skriva ner dom orden ;)

PUSS på dej!:D:pannkyss
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Så var det dags igen då, 1 januari den obligatoriska prova skinnstället dagen, i år värre än någonsin eftersom jag vurpat sönder mitt gamla och måste komma i mitt nya stela oanvända racingsställ.

6-7 pannor sitter på mitten av kroppen liksom, man kan kanske skära bort det med en vass kniv... bantar det gör ju bara kjoltyg, en man viktoptimerar...

Detta kommer att ta 2-3 månader, slut på öl & vin på ett tag, kaloribovar som dessutom gör en hungrig på ännu mer.

Nu har jag iaf självmant skaffat det som jag behövde, det kallas motivation och kommer inifrån en själv.

10 km spinning i morrn :yoparty
 

Queen

Guest
Man vill ju inte verka ointresserad, men det känns liiiite drygt att sätta sig och försöka hitta vart man slutade innan Hjul och läsa ikapp i tråden...

Är det nåt STORT som hänt medans man varit borta? Nån som kan fylla i luckan lite kortfattat? Har Pucken slutat Lalla, Gamlot nyktrat till och börjat gå på AA-möten, eller har Firman konkat eller nåt i den stilen...?:tungan

Pucken har både lallat, men på sista tiden har han bara klagat på att han jobbar och sliter så mkt. Gamlot har tittat in, men jag har inte märkt av ngn smärre berusning. Hur det har gått med firman vet jag inte, men jag sitter inte här så ofta så jag har inte så mkt koll.



:kiss
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Där kom lixom svar på tal på mitt inlägg ovan... Gamlot, du verkar mer illa däran än jag drog till med...:gnissla
SPINNING! När man kan sitta på en MOTORcykel...:dummer
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Där kom lixom svar på tal på mitt inlägg ovan... Gamlot, du verkar mer illa däran än jag drog till med...:gnissla
SPINNING! När man kan sitta på en MOTORcykel...:dummer

Det blir så när det är lågsäsong på spamfronten, själv har jag ägnat två dar åt att plåta taCkFLäKten.:mad: :mad:
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Där kom lixom svar på tal på mitt inlägg ovan... Gamlot, du verkar mer illa däran än jag drog till med...:gnissla
SPINNING! När man kan sitta på en MOTORcykel...:dummer

Råddrejsing e sjukt jobbigt för gamla människor, jag måste ändå konditionsträna för att orka köra tävling och då ryker några kilon på vägen.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Skulle vilja fistfucka min förkylning åt helvete !:huvet
Jävligt lämplig tidpungt att infinna sig på då jag imorgon åker till Frankrike.

Nej fan, en sväng förbi Plattan och tjacka lite kola som rensar snoken så ska dom franska alperna sen få sitt !:D

Ha det så bra allihopa så höres vi om 12 dagar !:tummenupp

BTW....La la lalalalala....:tungan
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Råddrejsing e sjukt jobbigt för gamla människor, jag måste ändå konditionsträna för att orka köra tävling och då ryker några kilon på vägen.

Jag kör junte sån där RR, så jag tyvärr inte det där MÅSTET på mej med konditionsträningen...:gnissla Men jag skulle behöva bli lite lättare till sommaren infinner sig och barlasten sitter även på mej mitt på kroppen av nån konstig anledning...:va Ändrad och MINSKAD kost blir det för min del. Ihop med lite mer röra på sig, så borde det funka, hoppas jag...:confused:

Skulle vilja fistfucka min förkylning åt helvete !:huvet
Jävligt lämplig tidpungt att infinna sig på då jag imorgon åker till Frankrike.

Nej fan, en sväng förbi Plattan och tjacka lite kola som rensar snoken så ska dom franska alperna sen få sitt !:D

Ha det så bra allihopa så höres vi om 12 dagar !:tummenupp

BTW....La la lalalalala....:tungan

Franska alperna... Ååååå, nu blev jag nostalgisk!:) Val Torens, Meribel och Couchevel (eller hur det nu stavades...) för bra många år sen nu... Bästa skidåkningen, bästa festerna och bästa brewdarna jag stött på tror jag! Gosse vilken höjdare du kommer att få uppleva!:tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top