Izah
Tant Rosa
Mot Gefle!!!
Mot Gefle!!!
Perfa.
Kanske e så marinerad vid den tiden så att jag kommer och kompar på skinnbanjon !
Tack !
Jag gillar inte dom där små... Jag vill ha en rejäl. Glass!Puckstång finns redan.
Ibland har man det inte för jobbigt......
Lurade lillen att vi inte behövde stiga upp för 0900 idag, pulade därefter lite på hojarna fram till 13.
Vart då hungrig så vi tände grillen och grillade korv med alla tillbehör.
Efter maten blev det en kopp kaffe i solskenet och se på fasen, en liten Mackmyra slank visst ner oxå...
Gillar solsken och +17 när jag är ledig
Har du också varit ledig idag? Riktigt skönt har det varit!
Jepp, kommer ha ungefär 250 komptimmar till sommaren + fylld semsterbank + kotte nr2 ska födas så jag "måste" hålla nere arbetstiden inför alla övningar....
Snacka om i-landsproblem
Jepp, kommer ha ungefär 250 komptimmar till sommaren + fylld semsterbank + kotte nr2 ska födas så jag "måste" hålla nere arbetstiden inför alla övningar....
Snacka om i-landsproblem
Snacka om alzheimers, bluesjammet är inte på Fasching, det är på Stampen i gamla stan...Nix, imorgon ska jag med polare till Fasching och lyssna på blues medelst öldrickande.
Hinner ni någonsin jobba i det där yrket för all ledig tid som slammas upp så fort ni är in och vänder innanför grindarna!
Övertid
En bra sak med att sälja hojen är att jag slipper ha konstant dåligt samvete för att jag inte kör fast det är fint väder och ledigt.
...Hon har skållat benet med kokhett vatten, så nu (efter sjuhundrafemtielva samtal till vårdinstanser och lika många minuter i telefonköer) ska vi åka till närakuten. Preciiiiis den fredagkväll jag hade planerat. Eller?!?
Snart helg...
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |