Du antyder att nån har "grusat" hojåkarnas drömmar med flit?
Jag kan nog sträcka mig längre än att antyda det med tanke på hur mycket grus det var!
Du antyder att nån har "grusat" hojåkarnas drömmar med flit?
Hur många fick hennes mamma????
Jag kan nog sträcka mig längre än att antyda det med tanke på hur mycket grus det var!
Och jag sålde min Speedy ikväll! Snyft! Fast jag kommer nog att få se Speedy fler gånger ändå. Killen som handlade kommer nog att haka på och åka med oss i sommar en del. Jo, jag ämnar köpa en ny(are) till veckan!
Luften gick ur mig helt när Husan stals i höstas, har inte hittat suget igen sedan dess. Jag trodde det skulle komma tillbaka när det blev vår och sol och jag fick höra lite ylande, men nope. =(Inget hojsug alls?? Vaffö då???
Ja, hon är inte så dum som hon... ser ut tänkte jag säga, men hon är ju rätt söt, så verkar kanske var ett lämpligare ordval?Thyg0d skrev:Duktig dotter du har!
Skönt att det gick bra för henne!
TVÅ (2) CITADON?? Och hon står upp?? Jisses... Tanten tar en halv
och 10 min senare så sluddras det rätt friskt och en minut senare så är det sågverket hugo här...
@ Dr.Bike: du kunde inte ha mer fel. Inga svepskäl behövs, jag har absolut inget hojsug alls. Det är borta. På riktigt.
Pratar vi modell B&B tants gruset... Man made alltså eller är det bara
bilar som slitit upp det i kurvorna??
aranoid
Ibland blir jag lite sugen på den -05:an jag hade, herre jösses vilket vrid och ljud det är i den puffran
Du menar att först så bangar du garagefikat och sen bangar du hojen?
Ibland blir jag lite sugen på den -05:an jag hade, herre jösses vilket vrid och ljud det är i den puffran
Jaa, jag gillar verkligen den hojen! Det är en grööön 07:a jag spanat in, tror det kommer bli kanon!
Man skulle skriva en insändare...
Problemet blir att hålla sig lugn och saklig.
För vad det handlar om är ju mordförsök.
Men jag vet hur jag skulle inleda en sån insändare...
Jag hade böjat med de första stroferna ur Stig Dagermans dikt:
"Att döda ett barn..."
Ja, hon är inte så dum som hon... ser ut tänkte jag säga, men hon är ju rätt söt, så verkar kanske var ett lämpligare ordval?
Varför har jag inte fått träffa henne, du tar ju bara med Ghost var och varannan gång istället. Lööööövar att vara snäll
Pssst, tackar gudarna för att Niklas finns ibland, hur hade det annars gått på exempelvis Anderstorp...
Pssst, tackar gudarna för att Niklas finns ibland, hur hade det annars gått på exempelvis Anderstorp...
Hehe, ja det hade ju varit lite snopet om du inte fick köra längre än till halva depåutfarten...
Rackarns vad snygg slynan blev!
Rackarns vad snygg slynan blev!
Och som vanligt kunde jag inte hålla mig utan spenderade cirka 1,5h liggandes på backen för att polera fälgarna med höger pekfinger
Slutade räkna efter att ha slagit i knogarna i bromsskivan 20 ggr
Ja det blev hon!
Nästan så man blir lite sugen...
Men så blev ju resultatet därefter också!
Ska man bli fin får man lida pin...
Hehe, bilderna är tagna före polering. Hallå, det ser väl alla hur kass puts och stuns det är på de fälgarna
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|