Dr.Bike
Guest
Jaha, nu har Elefanten flyttat. Hade jag vetat att...bla bla
En bra sak med att sälja hojen är att.... bla bl.a.
Jag har inte ens vett att ångra mig...bla blaaa
så då måste det ju ha varit rätt att han fick en ny ägare? bla-sure!
.....Hon har skållat benet med kokhett vatten, så nu (efter sjuhundrafemtielva samtal till vårdinstanser och lika många minuter i telefonköer) ska vi åka till närakuten. Preciiiiis den fredagkväll jag hade planerat. Eller?!?
1. Snacka om att linda in sin sälj-ångest i massa krystade snusförnuftiga argument! Detta var det mest klassiska fall av jag-vill-visst-ha-hoj-men-måste-intala-mig-själv-att-det-var-rätt-syndrom jag någonsin sett!
Sanningen: Det är ALDRIG rätt eller lätt att sälja en hoj!
2. Sheisse... hoppas det går bra - brännskador asså... nicht gut.
Yasha sålde sin Elefant igår och jag säljer min pärla imorgon.
Tyvärr ett måste även fast det svider i mitt hjärta.
Kan inte någon skänka mig en hypermotard?
Jomenvisst serru...Sportbike har en sån övermotoriserad brandstege som han säkert lånar ut!
Jobba? På sin höjd uppbringar vi lö...förlåt, bidrag
I år ser det riktigt bra ut. IOM Somaliaresan så snor vi korvetternas pengar då utlandsmissioner sker på en annan budget vilket ger att det skall köras herre-jösses-mycket båt.
En resa mitt fartyg ska göra i år är TOR Skellefteå. Fatta hur jäla långt upp det är, apcoolt. Nu får ju inte en annan följa med då vi visst skulle utöka familjen just den veckan
Som det ser ut nu blir det Blekinge runt v917, stillaliggande v918, upp till Åland och röja v919-920, kompledig v921, runt i Hanöbukten v922, BALTOPS v923-midsommar, jobba stillaliggande v927 för att sedan gå på semester/kompledigt/pappaledigt i 15 veckor
Jahaja, ja då ses vi väl i Somalia då! Jag har oxå åkt på det där...
Tekniskt stöd och Logistik heter det visst på vårt språk.
Mne jag försöker åla mig ur det...
Jahaja - närvaro på jobbet ja. Jo om arbetsgivaren låtsas ge er lön, kan ju ni alltid låtsas att arbeta...
Och det är väl ff som på "min" tid? D.v.s "En timme närvaro på jobbet ger två timmar ledigt..." ?
Last edited: