Blanco
Glad påsk!
Någon som känner igen sig? http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,893238,00.html
Väntade bara på att nån skulle hitta den.... Jo det är jag som är i artikeln.Blanco skrev:2486446Någon som känner igen sig? http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,893238,00.html
Bananhjärna skrev:2486453Väntade bara på att nån skulle hitta den.... Jo det är jag som är i artikeln.
Fast jag är INTE skuldsatt! Det var bara besparingarna som rök...
Haha, glöm inte att det är aftonbladet du läser.njelger skrev:2486459Fast det låter som om 100000 är "borta". Finns verkligen inte hojen kvar?
Jaja.... Det står ju att du är lycklig ändå... Det är det viktigaste..Bananhjärna skrev:2486453Väntade bara på att nån skulle hitta den.... Jo det är jag som är i artikeln.
Bananhjärna skrev:2486453Väntade bara på att nån skulle hitta den.... Jo det är jag som är i artikeln.
Hmm jo.. trodde faktiskt att hon som skrev artikeln skulle göra den lite fylligare...Syftet (från hennes sida) var tydligen att illustrera att det är lättare att konsumera (och kanske då oxå leva över sina tillgångar på sommaren). Jag blev tillfrågad via en bekant om jag ville vara med och jag sa ja.SVooSh skrev:2486493Som sagt skumt skriven artikel Trodde du blivit lurad av någon internetsäljare med superpriser på nya hojar.
Ut och gasa och få valuta för pengarna då!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|