KawaF3771 skrev:Behöver man hojen tre dagar för att köra upp eller?
Skulle behöva en dag för att övningsköra lite i trafiken. Sedan en dag för uppkörningen, så säg 2?
KawaF3771 skrev:Behöver man hojen tre dagar för att köra upp eller?
KawaF3771 skrev:Hehe... en AF1 jag vet om skar 2 gånger på en säsong en gång med Polini 154cc och en gång med original
SpeedAbuser skrev:Suck. Varför lyssnar inte folk?!?
Trött på att behöva skriva det här i tråd efter tråd nu utan att någon verkar fatta - blanda i tanken eller kör på egen risk!
NatoN skrev:Gick den bra med polinicyllen?
KawaF3771 skrev:Ungefär som original... han fick aldrig den att gå riktigt vasst...
NatoN skrev:Gick den bra med polinicyllen?
Chris Ash skrev:Folk verkar överskatta dessa "big bore"-cylindrar. Köp en riktig pipa och få den att lira ihop med resten först om ni vill ha mer effekt.
Lindahl skrev:Du har en aprilia!
Sista tiden när jag körde 2-takt på gata så hade jag med mig några små 2dl-oljeflaskor (såna som man kan köpa på bl.a. statoil). Dessa fyllde jag på hemma, från en stor oljeflaska (blir ju ganska dyrt om man ska köpa nya miniflaskor hela tiden annars).DJM skrev:Men appropå blanda i soppan? man tänker ju hela tiden på att pumpen slutar fungera,, inge kul om det händer.. Men det jag tycket är att det blir jobbigt att blanda i soppan när man ska tanka.. för man behöver det rätt ofta. Jag vill blanda i soppan men hur gör ni?
SpeedAbuser skrev:Sista tiden när jag körde 2-takt på gata så hade jag med mig några små 2dl-oljeflaskor (såna som man kan köpa på bl.a. statoil). Dessa fyllde jag på hemma, från en stor oljeflaska (blir ju ganska dyrt om man ska köpa nya miniflaskor hela tiden annars).
Jag körde 2% och det är ju enkelt att komma ihåg, en liten flaska per 10 liter soppa.
SpeedAbuser skrev:Sista tiden när jag körde 2-takt på gata så hade jag med mig några små 2dl-oljeflaskor (såna som man kan köpa på bl.a. statoil). Dessa fyllde jag på hemma, från en stor oljeflaska (blir ju ganska dyrt om man ska köpa nya miniflaskor hela tiden annars).
Jag körde 2% och det är ju enkelt att komma ihåg, en liten flaska per 10 liter soppa.
cRoC skrev:Humfp vet inte hur pumpen funkar riktigt, men borde den inte få in luft om det inte finns nån olja?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |