ZtreetFajter
Vem Faan är Peter? ;)
227km/h med R6:an idag..kändes som det var mkt kvar att ge..men vill nog ha mer kubik till nästa år..
mickelin skrev:2310382Själv har jag en fix idé som går ut på att varje gång jag är ute och kör så måste jag upp i 240 i mätarfart. Vet inte vad som händer om jag inte gör det eftersom jag inte låtit bli någon gång. Det här borde jag kanske inte prata så högt om...
DanL skrev:2310390Låter helt normalt!
Tycker jag iallafall
kaZmur skrev:2310407Saknar man någon spärr om man inte tycker det är jobbigt i farter över 200?
Det enda jobbiga med farter på 250 och över i mitt fall är att min hjälm är lite för stor så jag får nässkyddet intrykt i näsan hela tiden.
Det fick jag känna på igår...Wiseguy skrev:223987Glöm inte bort den underbara fartblindheten som inträder när man ligger och pressar i högre farter.
Hur många härinne har inte legat i 250+ km/h bara för att sedan sakta ned och rest sig upp i vanlig sittställning i sadeln. Ungefär då upptäcker man att man fortfarande färdas i 200 km/h och att fartvinden håller på att slita bort hjälmen från huvudet.
mickelin skrev:2310399Tack, nu känns det lite bättre. Fast vi kanske bara går till samma knäppdoktor....
DanL skrev:2310447Förmodligen! Allt offrande av getter m.m för att skrotet ska gå fortare o.s.v
ja du vet!
11000 varv blev 322 knutar
12000 varv på 5:an ska bli 323 km/h
Om jag inte fyllt i helt åt skogen vilket jag antagligen gjort.
Kryptonit skrev:223716Jag har bara fått upp min i 292 (i torsdags)
Vill komma upp i 300..
Wonderboy skrev:2310419Hehe, har inte kortet än men blev skjutsad i 200 förut och hjälmen jag hade fladdrade rejält
Körde min strypta r6a idag i 150 (fan va seg den är, och spec är där uppe) men hjälmen satt bra iaf. "hukade mig under glaset sen också, då kändes det ingenting
Försökte mig på att koppla upp hojen på 2ans växel också i några uppförsbackar, 12 tusen varv, och de kändes som framhjulet var 1 mm i luften hehe
Imorn börjar intensivkursen, sen 2 veckor senare är den tid för uppkörning! *puhh*
He||Zen skrev:2311847:corn:corn:corn
SuperMicke skrev:2311877Du är lite sen med popcornen, för han skrev inlägget för snart tre år sedan...
enchanter skrev:2311862Roligast var då när jag hade zx6´an och skulle skjutsa en polare som då tog sin hjälm.. skoterhjälm med visir
Körde max som gick med passagerare vilket var runt 230 (mätarfart), på tillbaka vägen så föreslog han att vi skulle ta det lite lugnare på hemvägen
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|