slut efter 2 års förhållande

wizlow

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Hoj
yamaha rd350
ikväll sprack bubblan. hennes svartsjuka fick mig att brista. det blev helt enkelt för mycket. varför är en tjej konstant svartsjuk i 2 år?? VARFÖR????????. fasst jag aldrig vänstrat?. hade hon inte varit så jävla svarsjuk hade vi säkerligen vi varit tillsamans. men ja klarar inte. varför pratar du med henne? vem är de där i din telefonbok? . vart ska du ikväll? . varför ska du åka till krogen i andra städer? varför åker du på kryssningar när du har flickvän?? varför åker du till magaluf med dina kompisar de är ju bara ett ställe för singlar.?? varför är du på samma bild som den där tjejen hon har ju as kort kjol.. vem va den tjejen du hälsade på? varför tittar du mot andra tjejer.??? .. ja hon frågar till och med mina kompisar när vi festat ihop hur jag beter mig mot andra tjejer och om ja raggar på dom.?mmm mm mm mm. va har jag fått för att förtjäna dehär? jag har aldrig vänstrat eller varit otrogen !. Uscch fy fan nu vill ja bara sätta mig i bastun och tömma absolut.

kanske inte intresserar er men var bara tvungen att skriva av mig lite. sorry

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Det är i sådana lägen man nästan borde vara otrogen bara för att det ska vara värt tjafset...

Zergh

Mmpfs... Bytte avatar igen =)
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
På jakt efter en ny Ducce, Cr250n är kvar.
Du skulle ha vänstrat, då hade du åtminstånde fått lajja med en till brud under ert förhållande.

Men seriöst, det finns fler fiskar i havet, som det heter, tjejen verkar ju inte direkt må bra, så det kanske var lika bra att det bara hann gå 2 år?, tänk om ni hade gift er, och skaffat barn, the horror.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Trist när det blir så.

Lars Demian skev dessa visa ord i en av sina låtar; "Kvinnor är som kattor, dom förstår man sig inte på."

wizlow

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Hoj
yamaha rd350
ja jusst nu känns det som man gått misste om 2 års tonårsmurva. nej men det känns som om de vore bättre om man fattat det för 1,5 år sen, men dum och förlåtande som man är. !

Zergh

Mmpfs... Bytte avatar igen =)
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
På jakt efter en ny Ducce, Cr250n är kvar.
wizlow skrev:
ja jusst nu känns det som man gått misste om 2 års tonårsmurva. nej men det känns som om de vore bättre om man fattat det för 1,5 år sen, men dum och förlåtande som man är. !

Är lätt att det blir så, man försöker intala sej själv att det kommer funka :(
Men, kärleken gör en blind som det heter.

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Att förstå en kvinna är som att spela pingis med en golfklubba, helt jävla omöjligt och dessutom totalt meningslöst.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Men att forsta grabbar ar ganska svart det med :3freak . Eller det kanske bara e Irlandska killar :gråta ?

Edit: haha insag att det e svart att forsta mitt skriv sprak...sa ni har val ratt...kvinnor e svara att forsta :pannkyss

Last edited by a moderator:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Låter som att det var bra att du fick tummen ur och avslutade det hela.
Tjejen i fråga verkar inte må bra och behöver nog tänka över endel saker i livet.
Ha skoj utan tjat nu :banana

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Lurch skrev:
Att förstå en kvinna är som att spela pingis med en golfklubba, helt jävla omöjligt och dessutom totalt meningslöst.

hyaha, det va fan det bästa ja läst på länge.. :tummenupp

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Det verkar vara ett allmänt "kvinnohat/förakt" på sh såhär nu på hösten.
Tråd efter tråd om hur flickor beter sej blommar titt som tätt upp.

Hoppas jag slipper slänga upp en tråd i ämnet bara...

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
mjukis skrev:
Det verkar vara ett allmänt "kvinnohat/förakt" på sh såhär nu på hösten.
Tråd efter tråd om hur flickor beter sej blommar titt som tätt upp.

Hoppas jag slipper slänga upp en tråd i ämnet bara...

jag går emot strömmen... fast å andra sidan.. det är nog så att det är när det går dåligt som det kastas upp trådar här, när det går bra är det nog ingen som berättar om det på samma sätt.. så det finns nog någora som det går bra för oxå, som inte säger det. :tummenupp jag hoppas det iaf, tragiskt annars.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
wizlow skrev:
ikväll sprack bubblan. hennes svartsjuka fick mig att brista. det blev helt enkelt för mycket. varför är en tjej konstant svartsjuk i 2 år?? VARFÖR????????. fasst jag aldrig vänstrat?. hade hon inte varit så jävla svarsjuk hade vi säkerligen vi varit tillsamans. men ja klarar inte. varför pratar du med henne? vem är de där i din telefonbok? . vart ska du ikväll? . varför ska du åka till krogen i andra städer? varför åker du på kryssningar när du har flickvän?? varför åker du till magaluf med dina kompisar de är ju bara ett ställe för singlar.?? varför är du på samma bild som den där tjejen hon har ju as kort kjol.. vem va den tjejen du hälsade på? varför tittar du mot andra tjejer.??? .. ja hon frågar till och med mina kompisar när vi festat ihop hur jag beter mig mot andra tjejer och om ja raggar på dom.?mmm mm mm mm. va har jag fått för att förtjäna dehär? jag har aldrig vänstrat eller varit otrogen !. Uscch fy fan nu vill ja bara sätta mig i bastun och tömma absolut.

kanske inte intresserar er men var bara tvungen att skriva av mig lite. sorry
Grattis till en helrätt dumpning. Tala om varför, så hon lär sig något.

Gabor

Guest
Solan skrev:
Äh det är bara för att alla är bittra för att mc-säsongen är över.
Vänta en månad till så duger nog vi tjejer igen för att fördriva vintern på ett vettigt sätt.

Bygger tjejerna på SH en inomhusbana någonstans ??

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Fluxir skrev:
jag går emot strömmen... fast å andra sidan.. det är nog så att det är när det går dåligt som det kastas upp trådar här, när det går bra är det nog ingen som berättar om det på samma sätt.. så det finns nog någora som det går bra för oxå, som inte säger det. :tummenupp jag hoppas det iaf, tragiskt annars.

Visst är det så, förhoppningsvis är det fler som har det bra än dåligt.
Jag har det bra, och det är jag glad för.
Vill du/ni höra hur bra jag har det? Nej, tänkte väl det :tungan

Solan skrev:
Äh det är bara för att alla är bittra för att mc-säsongen är över.
Vänta en månad till så duger nog vi tjejer igen för att fördriva vintern på ett vettigt sätt.

Tyvärr så går det ju inte att komma ifrån att det är skönt att ha en bra och fin flicka! Även när säsongen är het.

Och du, jag är bättre än du! Du är ju tjej :tungan

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...