Slut med tjejen efter 7 år.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R

TITTA!!! De är inte mer begåvade än så här. :D

Underbart. Det var det bästa en tjej kunde klämma fram i denna tråden :Bugar

Kalaspinglorna som är vrålsnygga saknar oftast helt och hållet en hjärna. Vissa saknar allt och tar ut det i aggressioner :rolleyes:

Men vad då? VAR DET DIN TJEJ SOM STACK IVÄG MED SINA PÄRON PÅ EN RESA?????
H A L L Å Å Å ? ? ? ?

Kopplade du aldrig det?
Jaja, nu har det hänt. Kasta iväg henne. Hon har ingen egen vilja, som de flesta heller inte har, och måste låta sina föräldrar avgöra saken.
Du hade INGEN sjysst relation till hennes föräldrar - inbilla dig inget annat.

Skit i henne.
Säg upp dig från jobbet och börja plugga så träffar du säkert nån och så får ni kanske en bättre framtid tillsammans - om hon är en sån som har en egen vilja, eget intresse, egna vänner, eget liv.... :brinnerup

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Mavve, tagga.... :D

Ta du och gå ut på altanen en liten stund och fyll på ditt glas med de sista dropparna som finns kvar i bag-in-boxen och kedjerök några gula blend för att döva abstinensen över att du fått för lite stock nu under semestern... :jäs
Sen kan du återgå till ditt bittra, skvallrande och konfliktjagande jag. :D

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Å det här "kom hon på alldelses själv" under resan med SIN familj (som du tydligen inte ingick i...)

Ja det verkar ju som MER än ett sammanträffande att du inte var tillfrågad att följa med hörru...

Ja det där med kryssningen , var ju en del av brytningen , hon hörde av sig en gång på resan , sen när hon kom hem på lördagen så var hon trött och det förstår jag , och jag skulle iväg o grilla med polarna för det var bestämmt sen innan , och då träffar jag en polare som sett henne på tåget , då sa hon till honom att hon hade varit på konsert och kollat på Arvingarna med sin syrra .

ÖHHH tänkte ja , och frågade om han skojjade för det hade hon inte ens nämnt för mig när hon kom hem på lördagen , så jag frågade henne igår
om det stämnde och det gjorde det , och då blev jag irriterad o frågade om hon inte tyckte att hon borde iallafall ringt när dom kommit från kryssningen
och sagt att dom hade tänkt o gå på den där spelningen .

Och då började göra slut snacket
jag sa "jag orkar inte det här längre"
nu får det vara nog med det här , vi har det nog inte så bra tillsammans och det höll hon med om , och sen berättade hon att hon mår dåligt och att
hon gjort det ett halv år drygt , och att hon inte är lycklig i sig själv .
och det gjorde mig ju ledsen också , för man har ju märkt av det med och också känt sig olycklig , men liksom bara kört på som vanligt .

Jag tror att jag vet vad hennes olyckliga beteende är och det är att hon
inte klarade sista halvåret på högskolan och bestämnde sig för att jobba denna terminen som varit istället , och nu i höst börja ta upp studierna igen , och det är nog nått sånt som ligger o trycker mycket , plus att det har blivit lite slentrian eller va man nu ska säga , så nu sitter man här själv med Hunden o katten och vet inte hur man ska lösa nånting , jag vet att jag älskar henne , men jag vill inte att jag ska dra ut på nått sånt här för länge
för att det kan ju bli skit igen , framöver , men dom människa är man lite bekväm också och att det är ju bekvämt att det ska funka , för man har ju byggt upp nått på 7 år...........

nu är jag trött o svammlar nog rätt bra.
Ska försöka sova nu , vi ska till Kolmården i morgon o bara gå omkring
o titta lite o snacka vanligt , jag ska inte pressa henne till nånting.
kul o se att det är folk som bryr sig även på ett Forum...

Tack Hojbröder / systrar...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mavve, tagga.... :D

Ta du och gå ut på altanen en liten stund och fyll på ditt glas med de sista dropparna som finns kvar i bag-in-boxen och kedjerök några gula blend för att döva abstinensen över att du fått för lite stock nu under semestern... :jäs
Sen kan du återgå till ditt bittra, skvallrande och konfliktjagande jag. :D

Nänänä du rara. Jag varken röker eller dricker. Sitter bara här nu och försöker få igång nånting. :rolleyes:
Som man känner sig själv, känner man andra eller nåt, typ - kanske :fyllisar

Du, TS: Var inte en sån trist bekväm, lat jävel. Se till att göra nåt R O L I G T, ha gemensamma mål tillsammans. Stötta henne när hon inte pallar skolan. Påminn henne om de gemensamma mål ni har, kanske barn, en resa, en villa - vadsomhelst som NI har planerat.
Varför ska ni vara tillsammans om ni inte har nånting gemensamt i livet? Hitta tillbaka till det och kör på.

Vill hon verkligen inte så har det väl varit lite döfött ett tag så låt henne gå och gör nåt kul i ditt liv.
Vill hon ha tillbaka dig så säg att man får bara en chans med de bästa ;)

Det grejjar du!

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Om ni fortfarande kan säga en sådan stark och fin sak till varandra
(och mena det) så tror jag inte att varken du eller hon är klara med att lämna det ni har tillsammans... :)

Sluta vara en sådan fjortis, ååh jag älskar dig och allt du blivit är påsatt.
Man slutar inte älska någon, bara för man inte kan leva tillsammans.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Från otrevlig och sexistisk:
TITTA!!! De är inte mer begåvade än så här. :D

Underbart. Det var det bästa en tjej kunde klämma fram i denna tråden :Bugar

Kalaspinglorna som är vrålsnygga saknar oftast helt och hållet en hjärna. Vissa saknar allt och tar ut det i aggressioner :rolleyes:

Kopplade du aldrig det?
Jaja, nu har det hänt. Kasta iväg henne. Hon har ingen egen vilja, som de flesta heller inte har, och måste låta sina föräldrar avgöra saken.
Du hade INGEN sjysst relation till hennes föräldrar - inbilla dig inget annat.

Till förstående och varmhjärtad:
Du, TS: Var inte en sån trist bekväm, lat jävel. Se till att göra nåt R O L I G T, ha gemensamma mål tillsammans. Stötta henne när hon inte pallar skolan. Påminn henne om de gemensamma mål ni har, kanske barn, en resa, en villa - vadsomhelst som NI har planerat.
Varför ska ni vara tillsammans om ni inte har nånting gemensamt i livet? Hitta tillbaka till det och kör på.

Vill hon verkligen inte så har det väl varit lite döfött ett tag så låt henne gå och gör nåt kul i ditt liv.
Vill hon ha tillbaka dig så säg att man får bara en chans med de bästa ;)

Det grejjar du!

Okej, jag blev väldigt sur förut.. men nu har jag vart ute och kört som en tok i natten så nu har jag lugnat ner mig lite, så jag försöker verkligen inte att slänga in handsken nu.

Men hur detta går till fattar jag inte? Om det är något sorts skämt fattar jag inte var som är roligt.. men det får jätte gärna vara ett skämt och att du bara har varit seriös med det sista inlägget dock! För med tanke på att du redan skrivit i två inlägg att han ska "dumpa tjejen för att dagens tjejer är puckade" så måste du vara skitzo eller ha ett kortidsminne som en guldfisk som plötsligt förespråkar vad han ska göra för att de ska kunna stanna tillsammans:confused:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Sluta vara en sådan fjortis, ååh jag älskar dig och allt du blivit är påsatt.
Man slutar inte älska någon, bara för man inte kan leva tillsammans.

Rätta mig om jag har fel, men när jag läser "leva tillsammans" så tänker jag att bo, äta, sova, duscha, borsta tänderna, se på tv och allt annat man kan göra i ett hem tillsammans.

Det dunderhonung skrev var "de ni har tillsammans". Och jag tror det mer är relationsmässigt och känslomässigt. Helt enkelt, att om de båda kan säga att de älskar varandra så är det kanske inte dags att avsluta relationen, utan att styra upp det?

Jag tänker på det som Krovgubbe skrev i någon tråd:
"Alla snackar om att det bara är att dumpa och gå vidare men när man vart gift(eller tillsammans) i antal år så är det bara inte att lämna hur som."

Antar att detta borde gälla på folk som har vart tillsammans i 7 år också även om det inte samma som folk som vart gifta i 20.

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
varför pratar du så komplicerat? usch va trött ja e.......ibland e d enklare än vad d ser ut o vara, typ. :D va inte så lill-gammal. :arsele:D:tummenupp

Korrigera mig om jag har fel, men när jag läser "leva tillsammans" så tänker jag att bo, äta, sova, duscha, borsta tänderna, se på tv och allt annat man kan göra i ett hem tillsammans.

Det dunderhonung skrev var "de ni har tillsammans". Och jag tror det mer är relationsmässigt och känslomässigt. Helt enkelt, att om de båda kan säga att de älskar varandra så är det kanske inte dags att avsluta relationen, utan att styra upp det?

Jag tänker på det som (återkomemr men användarnamn) sa:
"Alla snackar om att det bara är att dumpa och gå vidare men när man vart gift(eller tillsammans) i antal år så är det bara inte att lämna hur som."

Antar att detta borde gälla på folk som har vart tillsammans i 7 år också även om det inte samma som folk som vart gifta i 20.

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Flera :P
Hmm har hon haft annat för sig kanske???
Lättare att finna svepskäl än säga som det är i det fallet....

Man blir mer o mer vänner ju längre tid ett förhållande löper o passionen försvinner sakta men säkert.

Sen har ju de flesta tjejer en biologisk klocka som tickar snabbare o snabbare tråkigt nog.:va

Skönt att vara singel men det tar ett tag innan man vänjer sig, sen efter ett tag så vips har man flera brudar på kö som står på telefonen hela tiden :tummenupp
Varför prenumerara... blir tråkig med samma tidning hela tiden :D

Omväxling förnöjer :tummenupp

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Från otrevlig och sexistisk:

Till förstående och varmhjärtad:

Okej, jag blev väldigt sur förut.. men nu har jag vart ute och kört som en tok i natten så nu har jag lugnat ner mig lite, så jag försöker verkligen inte att slänga in handsken nu.

Men hur detta går till fattar jag inte? Om det är något sorts skämt fattar jag inte var som är roligt.. men det får jätte gärna vara ett skämt och att du bara har varit seriös med det sista inlägget dock! För med tanke på att du redan skrivit i två inlägg att han ska "dumpa tjejen för att dagens tjejer är puckade" så måste du vara skitzo eller ha ett kortidsminne som en guldfisk som plötsligt förespråkar vad han ska göra för att de ska kunna stanna tillsammans:confused:

Detta är ett internetforum, välkommen! :krama

(jag kan inte sova och I N G E N verkar vara online heller. Inget på TV och jag har redan sett Rambo4 idag(igen). Funderar på Rambo2 nu lite bara för att - men såg den förra veckan.
Då plöjde jag även igenom hela min nya Rockycollection så den pallar jag inte just nu även om Rocky6 är min favorit.

Hade jag haft filmen: "Red Scorpion" så hade du sluppit mig här.
Eller adda mig på msn om du ska vara uppe ett tag, I dare U!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
varför pratar du så komplicerat? usch va trött ja e.......ibland e d enklare än vad d ser ut o vara, typ. :D va inte så lill-gammal. :arsele:D:tummenupp

Ja du.. annorlunda.. speciell.. konstig.. lill-gammal:D kalla mig vad du vill, jag är som jag är och jag har nog alltid vart lite lill-gammal:tummenupp

Det måste ha att göra med min uppväxt här i bromma, det är sånt getho här med alla småbarnsfamiljer som bor i stora villor med fina blomstrande tomtar, vovlo och husdjur. Barnen blir ju kriminella här dIrEkT!!1!
och mig?.. joduveteh.. You grow up quick, when you grow up poor!

:rolleyes::rolleyes:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hmm har hon haft annat för sig kanske???
Lättare att finna svepskäl än säga som det är i det fallet....

Man blir mer o mer vänner ju längre tid ett förhållande löper o passionen försvinner sakta men säkert.

Sen har ju de flesta tjejer en biologisk klocka som tickar snabbare o snabbare tråkigt nog.:va

Skönt att vara singel men det tar ett tag innan man vänjer sig, sen efter ett tag så vips har man flera brudar på kö som står på telefonen hela tiden :tummenupp
Varför prenumerara... blir tråkig med samma tidning hela tiden :D

Omväxling förnöjer :tummenupp

På senaste 30årsfesten jag var på så kom det fram på fyllan att de som är singlar efter 30 är det ALLTID - N Å N T I N G - fel på. Alltid. Pungt.

Det ligger nånting i det, men de som verkligen är toppenpersoner, men just avslutat sitt förhållande vid 31 års ålder av olika anledningar har ju heller aldrig problem med att hitta en ny.

Är man en tradig jävel så får man ett tradigt liv. :gnissla

Ja du.. annorlunda.. speciell.. konstig.. lill-gammal:D kalla mig vad du vill, jag är som jag är och jag har nog alltid vart lite lill-gammal:tummenupp

Då vet vi :D

Last edited:

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Jag kan säga att jag vaknade upp när mitt låååånga förhållande tog slut, hade inte insett hur lätt jag hade för att få tjejer... fattar själv inte vad det är men så är det bara...:va
De faller ju som käglor o kan ibland tycka att de blir lite efterhängsna :näsblod

Hmm man skulle kanske haft ett betalnummer:D

På senaste 30årsfesten jag var på så kom det fram på fyllan att de som är singlar efter 30 är det ALLTID - N Å N T I N G - fel på. Alltid. Pungt.

Det ligger nånting i det, men de som verkligen är toppenpersoner, men just avslutat sitt förhållande vid 31 års ålder av olika anledningar har ju heller aldrig problem med att hitta en ny.

Är man en tradig jävel så får man ett tradigt liv. :gnissla

Då vet vi :D

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Man kan älska personen men inte klara leva med personen ifråga, då går man vidare.

Varför ska man leva tillsammans bara för det är en vardag där ingen blir/är lycklig.
De har låtit det gå för långt för att de ska gå att styra upp.

Orkar inte dividera med dig då jag bara blir irriterad och att jag håller med Money.

Ok! då förstod jag vad du menade, det var bara det jag fråga.

Sa aldrig man ska leva med någon som man är olycklig med så länge det går att styra upp. men det tror du inte att det går och det är däremot svårare att diskutera tror jag.

Då vet jag att du håller med Money också.

Nä nu ska jag slagga. God natt på folket.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag kan säga att jag vaknade upp när mitt låååånga förhållande tog slut, hade inte insett hur lätt jag hade för att få tjejer... fattar själv inte vad det är men så är det bara...:va
De faller ju som käglor o kan ibland tycka att de blir lite efterhängsna :näsblod

Det är för att du efter ditt dåvarande förhållande blev äldre och därmed lite mer erfaren. Tjejerna ser inte dig som en snorunge längre utan en man - grattis.

Du är nu inte i början av ditt liv, men heller inte i slutet(antar jag) och det är mer attraherande än en som just slutat skolan och söker lägenhet på sporthoj.com i sthlm innerstad :rolleyes:

Förresten, hur gammal är du nu?

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Ja lite över 30... Men lever som 20 typ... Liksom du har jag flera leksaker där ute som jag ofta är ute o busar med:)... min sandlåda har bara blivit lite större:D
Tar dagen som den kommer o lever dagen som den e...

Det är för att du efter ditt dåvarande förhållande blev äldre och därmed lite mer erfaren. Tjejerna ser inte dig som en snorunge längre utan en man - grattis.

Du är nu inte i början av ditt liv, men heller inte i slutet(antar jag) och det är mer attraherande än en som just slutat skolan och söker lägenhet på sporthoj.com i sthlm innerstad :rolleyes:

Förresten, hur gammal är du nu?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Livet är ingen lek, det är allvar - man kan dö :D

Taskigt hojgarage av dig iaf, vad är det för leksaker du har?

Jag har inga leksaker, jag har prydnadssaker ;)

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Hmmm prydnadssaker... man ska använda skiten man har annars har man ingen större glädje av det...
Nån Monark o nån Cresent står där :D

Nu skulle jag behöva en KTM 690 också snart känner jag...

Livet är ingen lek, det är allvar - man kan dö :D

Taskigt hojgarage av dig iaf, vad är det för leksaker du har?

Jag har inga leksaker, jag har prydnadssaker ;)

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...