Å det här "kom hon på alldelses själv" under resan med SIN familj (som du tydligen inte ingick i...)
Ja det verkar ju som MER än ett sammanträffande att du inte var tillfrågad att följa med hörru...
Ja det där med kryssningen , var ju en del av brytningen , hon hörde av sig en gång på resan , sen när hon kom hem på lördagen så var hon trött och det förstår jag , och jag skulle iväg o grilla med polarna för det var bestämmt sen innan , och då träffar jag en polare som sett henne på tåget , då sa hon till honom att hon hade varit på konsert och kollat på Arvingarna med sin syrra .
ÖHHH tänkte ja , och frågade om han skojjade för det hade hon inte ens nämnt för mig när hon kom hem på lördagen , så jag frågade henne igår
om det stämnde och det gjorde det , och då blev jag irriterad o frågade om hon inte tyckte att hon borde iallafall ringt när dom kommit från kryssningen
och sagt att dom hade tänkt o gå på den där spelningen .
Och då började göra slut snacket
jag sa "jag orkar inte det här längre"
nu får det vara nog med det här , vi har det nog inte så bra tillsammans och det höll hon med om , och sen berättade hon att hon mår dåligt och att
hon gjort det ett halv år drygt , och att hon inte är lycklig i sig själv .
och det gjorde mig ju ledsen också , för man har ju märkt av det med och också känt sig olycklig , men liksom bara kört på som vanligt .
Jag tror att jag vet vad hennes olyckliga beteende är och det är att hon
inte klarade sista halvåret på högskolan och bestämnde sig för att jobba denna terminen som varit istället , och nu i höst börja ta upp studierna igen , och det är nog nått sånt som ligger o trycker mycket , plus att det har blivit lite slentrian eller va man nu ska säga , så nu sitter man här själv med Hunden o katten och vet inte hur man ska lösa nånting , jag vet att jag älskar henne , men jag vill inte att jag ska dra ut på nått sånt här för länge
för att det kan ju bli skit igen , framöver , men dom människa är man lite bekväm också och att det är ju bekvämt att det ska funka , för man har ju byggt upp nått på 7 år...........
nu är jag trött o svammlar nog rätt bra.
Ska försöka sova nu , vi ska till Kolmården i morgon o bara gå omkring
o titta lite o snacka vanligt , jag ska inte pressa henne till nånting.
kul o se att det är folk som bryr sig även på ett Forum...
Tack Hojbröder / systrar...