Slut med tjejen efter 7 år.

Afterburner

Twinner sinner
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Suzuki SV1000S K4
Skärp er för fan. Killen har inte gjort ett skit för att hänga ut henne, tvärt om så visar det ju på att han vill rädda sin relation genom att hänga ut sig själv...

/ Afterburner

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag har fått för mig att du är smart, så det kan du säkert räkna ut på egen hand. :tummenupp

Om du vill föra en vidare diskussion kan vi som riverrafter påpekar ta den via PM.

Och på Kantians inrådan får du en :krama

Tack för kramen. Alltid trevligt.

Jag är fantastiskt smart. Men jag vet inte hur det kom att handla om mig och att jag inte blivit uthängd när vi pratade om att det var hans tjej som ofrivilligt, om än indirekt, hade blivit det.

Jag har hur som helst inget mer att säga än: Jag skulle inte vilja att det hände mig men hon kanske går igång på sånt. Vad vet jag.

Skärp er för fan. Killen har inte gjort ett skit för att hänga ut henne, tvärt om så visar det ju på att han vill rädda sin relation genom att hänga ut sig själv...

/ Afterburner

Indirekt har han ju hängt ut hennes buisness även om han för den sakens skull inte skrivit något nedsättande (förutm Arvingarna kommentaren) om henne.

Sätt dig in i hennes sits. Skulle du vilja att din flickvän skrev om erat förhållande på ett internetforum?

Last edited:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Nu är givetvis det här forumet inte riktigt ett bra alternativ för att reda ut förhållandefrågor, men jag ser det som hans skyldighet att be om hjälp om det är något han känner att han inte fixar själv utan behöver lite stöd, hjälp och råd från andra.

Znillblix

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2009
Hoj
Honda 1100xx SuperBlackBird
Fick själv slut med tjejen för ett tag sen (nästan 1 år sen) och vi har varit tillsammans i 10 år. Har ganska nyligen hyffsat kommit över detta och börjat dejta.... Nu vill hon föröka på nytt!

Känn på den!

Last edited:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Fick själv slut med tjejen för ett tag sen (nästan 1 år sen) och vi har varit tillsammans i 10 år. Har ganska nyligen hyffsat kommit över detta och börjat dejta.... Nu vill hon föröka på nytt!

Känn på den!
Nu ser hon att du kommit över henne, börjar få nya kvinnor i ditt liv och när hon ser andra kvinnor göra det hon själv gjorde med dig tidigare blir det plötsligt väldigt verkligt. Hon börjar då sakna det ni hade ännu mer och vill ha tillbaka de positiva känslorna du gav henne då, rationalisera bort varför det tog slut och därför försöka igen.

Girls... :tungan

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
Så typiskt tjejigt.

Jupp, betyder att hon har provat lite andra.

En tjej kan inte göra slut på egen hand. De följer ett par punkter för att de absolut inte ska bli lämnade på pottan.

- De Åker på kryssning/krog/fest och är raggar upp en ny.
- Döljer allt. Träffar den nya i smyg och talar ut om hennes hemska förhållande.
- Försäkrar sig om att den nya killen tar hand om henne när hon gör slut.
- Gör slut utan någon vettig förklaring. Lämnar killen som ett kryss.
- Försäkrar sig om att den gamla killen fortfarande är intresserad (fortsätta träffas som vänner/Jag vet inte vad jag vill/Vi kan försöka igen senare).

Efter en månad så gör de sitt riktiga val. Ska jag gå tillbaka eller fortsätta med den nya eller passa på med en tredje när två redan är intresserade?

:fakta

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jupp, betyder att hon har provat lite andra.

En tjej kan inte göra slut på egen hand. De följer ett par punkter för att de absolut inte ska bli lämnade på pottan.

- De Åker på kryssning/krog/fest och är raggar upp en ny.
- Döljer allt. Träffar den nya i smyg och talar ut om hennes hemska förhållande.
- Försäkrar sig om att den nya killen tar hand om henne när hon gör slut.
- Gör slut utan någon vettig förklaring. Lämnar killen som ett kryss.
- Försäkrar sig om att den gamla killen fortfarande är intresserad (fortsätta träffas som vänner/Jag vet inte vad jag vill/Vi kan försöka igen senare).

Efter en månad så gör de sitt riktiga val. Ska jag gå tillbaka eller fortsätta med den nya eller passa på med en tredje när två redan är intresserade?

:fakta

Här har vi en som varit med förut ser jag. Grattis till insikten och jag beklagar att du också är hetero.

Jodå det finns rötägg bland oss killar med.

Men hela den manliga befolkningen är iaf inte representerad.

Last edited:

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
(-80, Honda CB 650 R I P) Honda VFR 800 FI
Tjejer verkar vara helt retarderade nu för tiden. Var glad att du blev av med henne. De innebär ju fan bara problem alltid. De fattar trögt, kan knappt nånting, tar genomkorkade beslut och har sällan intresssanta intressen.

Man blir förbannad!

Bla, bla...

Fan, brudar alltså!

Det är rätt Mavve, vi duger bara till en sak (i bästa fall) - ståendes på händer som sparbössa!!!!!!!!!!!!!!!!

Nänänä du rara. Jag varken röker eller dricker. Sitter bara här nu och försöker få igång nånting. :rolleyes:
Som man känner sig själv, känner man andra eller nåt, typ - kanske :fyllisar

Bla, bla...

Vill hon ha tillbaka dig så säg att man får bara en chans med de bästa ;)

Det grejjar du!

Detta är ett internetforum, välkommen! :krama

(jag kan inte sova och I N G E N verkar vara online heller. Inget på TV och jag har redan sett Rambo4 idag(igen). Funderar på Rambo2 nu lite bara för att - men såg den förra veckan.
Då plöjde jag även igenom hela min nya Rockycollection så den pallar jag inte just nu även om Rocky6 är min favorit.

Hade jag haft filmen: "Red Scorpion" så hade du sluppit mig här.
Eller adda mig på msn om du ska vara uppe ett tag, I dare U!

Fast ibland hade det kanske inte varit så dumt iaf???????

På senaste 30årsfesten jag var på så kom det fram på fyllan att de som är singlar efter 30 är det ALLTID - N Å N T I N G - fel på. Alltid. Pungt.

Det ligger nånting i det, men de som verkligen är toppenpersoner, men just avslutat sitt förhållande vid 31 års ålder av olika anledningar har ju heller aldrig problem med att hitta en ny.

Är man en tradig jävel så får man ett tradigt liv. :gnissla

Då vet vi :D

Or not.....:glömdet

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...