Biturbo
Min går i etthundra!
.. hon hade varit på konsert och kollat på Arvingarna med sin syrra ...
Lyssnar man på Arvingarna är man inget att ha iaf.
.. hon hade varit på konsert och kollat på Arvingarna med sin syrra ...
Verkar som du skulle frågat vad fan det var frågan om när du inte fick följa med på resan. Eftersom detta kommer så plötsligt så verkat det ju som tjejen din ville åka ensam på det också.
Då har väl hon och föräldrarna suttit och snackat om vad som är bäst för henne.
Lyssnar man på Arvingarna är man inget att ha iaf.
Kalaspinglorna som är vrålsnygga saknar oftast helt och hållet en hjärna. Vissa saknar allt och tar ut det i aggressioner
Om du ogillar kvinnor så mycket så antar jag att du måste vara bög? Du kanske ska satsa på Jörgen? eller nej vänta jörgen är för bra för dig.
Äh jag vet dra på random gayhak, then sit and spin!
-------------------------------------------------------------------
Så då har man fått ur sig det.. Jag gillar inte att slänga ut skit sådär men nu vart jag tvungen. Jag tyckte för bara några minuter sen att det är inte någon könsdiskriminering här.. men ångrade mig rätt fort nu.
Hur som, till ämnet.
Som de andra VETTIGA personerna skrev här så får du se till att prata igenom det och verkligen lyssna.. men sen kanske du även kan passa på att köpa en bukett blommor, chocklad eller liknande och säga hur mycket hon faktiskt betyder för dig och att du vill bli bättre på att visa det
Humoreliten och kjoltygens försvarare har slagit till igen. Birkenstock får aldrig liggaOm du ogillar kvinnor så mycket så antar jag att du måste vara bög? Du kanske ska satsa på Jörgen? eller nej vänta jörgen är för bra för dig.
Äh jag vet dra på random gayhak, then sit and spin!
-------------------------------------------------------------------
Så då har man fått ur sig det.. Jag gillar inte att slänga ut skit sådär men nu vart jag tvungen. Jag tyckte för bara några minuter sen att det är inte någon könsdiskriminering här.. men ångrade mig rätt fort nu.
Hur som, till ämnet.
Som de andra VETTIGA personerna skrev här så får du se till att prata igenom det och verkligen lyssna.. men sen kanske du även kan passa på att köpa en bukett blommor, chocklad eller liknande och säga hur mycket hon faktiskt betyder för dig och att du vill bli bättre på att visa det
Strindberg borde skjutas o hans verk brännas på bål!
Hade mitt ex gått ut såhär på sh eller nån annan sida, så hade jag blivit vansinnig. De är rätt kränkande.
Vi har din sida av saken, men inte hennes.
Man uppfattar ju alltid situationer och händelser annorlunda.
Va? han har inte sagt ett enda nedlåtande ord osv. om tjejen
Strindberg borde skjutas o hans verk brännas på bål!
Näe. Men han har ju hängt ut henne här också till allmän beskådan.
Va? han har inte sagt ett enda nedlåtande ord osv. om tjejen
Näe. Men han har ju hängt ut henne här också till allmän beskådan.
Vem av de 2545137 kvinnor, i åldern 18-60 år, i Sverige är det då? Har du hennes namn, adress och telefonnummer?
Eller för att visa ett mer rättvisande statistikunderlag: 5102 kvinnor bor i Kalmars kommun, som är mellan 20-30 år...
Jag varken vet eller bryr mig om vem det är. Men han är ju här, eller hur? Vad säger att de inte har gemensamma bekanta här då också?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|