hållundan
Emozione!
Härligt med lite diskussion!
Vad jag har att komma med just nu är inte mer än...
HEJA BLÅVITT!!!!!!!
Vad jag har att komma med just nu är inte mer än...
HEJA BLÅVITT!!!!!!!
För dig nä, men för mig och många andra har det de! Det jag framförallt vill ha fram är att ni sitter där bakom datorn och hackar på Gnaget utan att tänka på att det ser precis likadant ut i era egna klubbar!! Våldet på arenorna runt i detta land skapas inte av AIK.Chris Ash skrev:Varför? Hur kan du få detta till en kamp mellan klubbarna?
Det lustiga är att den senaste matchen jag var på med HIF var när de vann svenska cupen. Jag är alltså inte speciellt intresserad längre. "Ditt och mitt lag" har ringa betydelse för mig.
Baby-ninja skrev:För dig nä, men för mig och många andra har det de! Det jag framförallt vill ha fram är att ni sitter där bakom datorn och hackar på Gnaget utan att tänka på att det ser precis likadant ut i era egna klubbar!! Våldet på arenorna runt i detta land skapas inte av AIK.
Det är precis samma situation på alla arenor, den enda skillnaden är att på norra läktaren på Råsunda är det 8000. På era klacksektioner är det 800...
McB skrev:Den ruttna delen av supporterskaran är större, både till antalet och procentuellt sett, i AIK än i resterande storklubbar i Sverige. En slump? Skulle inte tro det.
Baby-ninja skrev:Självklart, fakta är fakta... Hade bara blivit imponerad om du skrev ihop din text själv och faktiskt visste hur många guld och så vidare... Du verkar vara en trogen supporter iaf! det ska du ha cred för!!! Åka hela vägen till ullevi för att se ditt lag spela... Eller hur va det nu?
Baby-ninja skrev:För dig nä, men för mig och många andra har det de! Det jag framförallt vill ha fram är att ni sitter där bakom datorn och hackar på Gnaget utan att tänka på att det ser precis likadant ut i era egna klubbar!! Våldet på arenorna runt i detta land skapas inte av AIK.
Det är precis samma situation på alla arenor, den enda skillnaden är att på norra läktaren på Råsunda är det 8000. På era klacksektioner är det 800...
Maverick_ou812 skrev:Varför skriver du i en tråd som gäller Slutspurten i Allsvenskan?
Ditt lag spelar ju inte där nästa år...
Du förstod vad jag menade med det jag skrev så du behöver inte göra dej löjligare än du är...Chris Ash skrev:Trist att ni inte kan skilja på spel och våld. Jag är själv inbiten motståndare till allt våld i samband med fotboll och är själv offer för det, jag har påtalat det
hundra gånger men det går liksom inte in.....Om jag inte hade varit fd HIF supporter, hade mina uttalande innehållit mer sanning då?
Det är alltså tio gånger fler apor och grobianer på Råsunda än andra arenor? Vad konstigt att de får mest uppmärksamhet då, ni har ju definitivt inte tio gånger mer publik.
Baby-ninja skrev:Det är precis samma situation på alla arenor, den enda skillnaden är att på norra läktaren på Råsunda är det 8000. På era klacksektioner är det 800...
JAG är nervös nu...Thundercat skrev:2 timmar till avspark...
Heja Blåvitt!!!
Heja MFFhållundan skrev:JAG är nervös nu...
Komigen nu för fan!!!!
Kunde inte sagt det bättre själv... Så har vi ju lirat en match utan publik oxåhållundan skrev:Det är ju stor skillnad på klackens storlek och publiksnittet...
Det som jag är mest fundersam är varför det står så mycket om när AIK åker ur. Visst de är från stockholm och har säkert fler supportrar än Trelleborg, men man är jäkligt trött när det står sida efter sida om AIK eller stockholms lag överhuvudtaget. Kan det bero på att tidningen kommer från stockholm? De kanske inte kan förstå att de som läser blaskan är från andra ställen.Baby-ninja skrev:Kunde inte sagt det bättre själv... Så har vi ju lirat en match utan publik oxå
Eller för att alla älskar att hata oss?sportarn skrev:Det som jag är mest fundersam är varför det står så mycket om när AIK åker ur. Visst de är från stockholm och har säkert fler supportrar än Trelleborg, men man är jäkligt trött när det står sida efter sida om AIK eller stockholms lag överhuvudtaget. Kan det bero på att tidningen kommer från stockholm? De kanske inte kan förstå att de som läser blaskan är från andra ställen.
Hoppas att AIK kommer förbli i superettan!
Jag är glad om jag slipper läsa om stockholmslagen, ju mindre desto bättre. Kan inte direkt säga att det finns någon i min bekantskapskrets som läser om dessa lag. Läser hellre om damfotboll div 3.sege skrev:Det står mycket om AIK eftersom alla har åsikter om AIK. Trelleborg bryr sig 10 personer om och det är säkert 8 miljoner som bryr sig om AIK, framförallt en sån här dag då ALLA helt PLÖTSLIGT är inbitna fotbollsintresserade.
Tidningar skriver om det flest vill läsa om.
sportarn skrev:Jag är glad om jag slipper läsa om stockholmslagen, ju mindre desto bättre. Kan inte direkt säga att det finns någon i min bekantskapskrets som läser om dessa lag. Läser hellre om damfotboll div 3.
Så dina "8 miljoner"
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |