Nja va mer att hon dampa på smällarnaUndrar varför Det är väl lagligt att tjäna lite svarta kulor på sidan om genom att sälja olagliga smällare?
Nu ligger det även ute på flashback så kanske vi får ihop en beställning.
nja mer att hon blev bombaderad med klagomål på smällare och att alla fjortisar verkade få tag på dom på något sättköpte förra året och sålde vidare med duktig förtjänst många som köpte va sh medlemar som va för sent ute med bestälningen jag sålde vidare fö 200 kr paketet så om nån har pengar och vill förvalta dom så e de ju nice. dock ha snuten (min granne) varnat mig för att göra om det...
nja mer att hon blev bombaderad med klagomål på smällare och att alla fjortisar verkade få tag på dom på något sätt
vad kostar frakten från dig till mig?
Okej synd att jag inte hann se detta tidigare! Om det visar sig att det är någon som inte betalar så är jag första tjing på de! Bara att maila mig.
/Simon
,kommer reklam hem varje dag om smällare och billigare och billigare varje år!
hehe mm fjortisar är en underskattad målgrupp dom köper allt möjligt för fantasi priser, en liter dunk för en hundring tex och då är den utspädd till 35%Även fjortisarna här köpte sig lite smällare av Mr.dude som köppte av dig som köppte av Dalan
Hade jag haft mer motivation hade jag nog fan köppt 10 lådor och sedan sålt det mesta vidare, bra affärside
en liter dunk för en hundring tex och då är den utspädd till 35%
Eller så gör du som alla andra och mailar mig på laktargruppen@hotmail.com så lägger jag dig på väntelistan ifall någon skulle få för sig att inte betala.
OK, verkar som det finns en del som vill ha smällare, jag kan styra upp en beställning utan risk att det stoppas i tullen eller liknande.
Dessa smällare är otroligt kraftiga och liknar inget annat som vi har kunnat köpa här. Tänds genom att man drar de mot en tändsticksask.
Kan även fixa bengaler, rök m.m
Priset ligger på ca 70:- för ett paket med 50st smällare. Skicka PM vid intresse.
OK, verkar som det finns en del som vill ha smällare, jag kan styra upp en beställning utan risk att det stoppas i tullen eller liknande.
Dessa smällare är otroligt kraftiga och liknar inget annat som vi har kunnat köpa här. Tänds genom att man drar de mot en tändsticksask.
Kan även fixa bengaler, rök m.m
Priset ligger på ca 70:- för ett paket med 50st smällare. Skicka PM vid intresse.
jag är väldigt intereserad av att köpa några fina smällare!!hör av dig via min hotmail så fort du kan (klanen_89@hotmail.com)
skriv till min hotmail vill gärna köpa smällare!(klanen_89@hotmail.com)
*suck* Om du kunde bemöda dig att läsa tråden innan du svarar så ser du att det är för sent.
Till Er som beställt så kan jag säga att de kom idag och packades och skickades i ilfart till posten och går iväg imorgon. Hoppas ni får de i tid. De på posten visste inte hur det var med leveranser såhär innan nyår.
*suck* Om du kunde bemöda dig att läsa tråden innan du svarar så ser du att det är för sent.
Till Er som beställt så kan jag säga att de kom idag och packades och skickades i ilfart till posten och går iväg imorgon. Hoppas ni får de i tid. De på posten visste inte hur det var med leveranser såhär innan nyår.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|