Smällare

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Ort
Timrå
Hoj
Hojlös pga skada
Såg nu arr de har helgstängt from den 20/12 så beställningen kommer göras den 18/12. Den som inte beställt och betalat innan dess så jag har fått pengarna blir utan.

OBS! Det här blir sista gången då det är alldeles för mycket att göra för den här lilla förtjänsten så se till att beställa nu!
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Ok börjar få ont om maglite kopior nu.. (Dom smäller som FAN!!) Så leta efter alternativ...

Jag e Stor pöjk jue! :mad: :D

GÖR DET INTE


Ska du packa krut i järnrör med skruvade lock som ändar se till att locken är av mässing.

Det kan faktiskt slå miniatyrgnistor om man gängar stål mot stål.

Jag lekte i min ungdom för mycket med saker som kan explodera, för mig gick det dock alltid bra.

En jobbarkompis son var med för några år sen när hans kompis delade sig själv på mitten med en pipebomb...
 

Crackman

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2007
Ort
Ålem
Hoj
Honda
Om detta är sista gången så kanske du skulle kunna lägga ut vilket fraktsätt
du har använt för att få hit dom och vaddet kostade.

Så att andra kan beställa själva...är själv jävligt sugen på att göra en beställning i framtiden. Så lite hjälp skulle uppskattas:)

Har föresten beställt nu av dej:yoparty

GUUUT ME SMÄLLARE:yoparty :tummenupp :yoparty
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Ok börjar få ont om maglite kopior nu.. (Dom smäller som FAN!!) Så leta efter alternativ...

Jag e Stor pöjk jue! :mad: :D
Är och kommer alltid vara en lillpöjk i mina ögon ;)

Dock ska du kanske tänka över vad det är du leker med, det är inte helt ofarligt med explosiva saker :mattias

Låt någon annan leka åt dig så kan du titta på istället och säga ''Vad var det jag sa?!'' när det skiter sig :näsblod
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Är och kommer alltid vara en lillpöjk i mina ögon ;)

Dock ska du kanske tänka över vad det är du leker med, det är inte helt ofarligt med explosiva saker :mattias

Låt någon annan leka åt dig så kan du titta på istället och säga ''Vad var det jag sa?!'' när det skiter sig :näsblod

Meh! bara för det ska jag ta buss kort före dig (hur det nu ska gå..:näsblod )
Fan jag börjar få slut på 90 talister.. dom gick åt vid hb provningen ;)

Saker har alltid exploderat runt mig och jag har inte skadat mig hittils :D
nej men jag kör kentaltråd och 30 meter fk och gömmer bakom något solidt:D
 

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Ort
Timrå
Hoj
Hojlös pga skada
Om detta är sista gången så kanske du skulle kunna lägga ut vilket fraktsätt
du har använt för att få hit dom och vaddet kostade.

Så att andra kan beställa själva...är själv jävligt sugen på att göra en beställning i framtiden. Så lite hjälp skulle uppskattas:)

Har föresten beställt nu av dej:yoparty

GUUUT ME SMÄLLARE:yoparty :tummenupp :yoparty

Avslöjar aldrig mina knep :)

Nej men jag kan nog skriva ihop en lista med tips till den som vill styra upp något sånt här nästa gång.
 

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Ort
Timrå
Hoj
Hojlös pga skada
En sak till. Det är ett Plusgirokonto som pengarna ska in på, och med vår kära statliga kassaservice kan det ta lite tid så se till att beställa i tid, jag godkänner inga eftersläntrare. Minst 2 dagar före deadline är det som gäller. Deadline är satt till den 18/12 så se till att beställa och betala nu i helgen.

Just nu:
28 paket smällare
3 bengaler
1 tomtebloss

Komigen och handla nu grabbar.
Sprid ordet på andra forum om ni vill.
 
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
köpte förra året och sålde vidare med duktig förtjänst många som köpte va sh medlemar som va för sent ute med bestälningen jag sålde vidare fö 200 kr paketet så om nån har pengar och vill förvalta dom så e de ju nice. dock ha snuten (min granne) varnat mig för att göra om det...
 

Patrik.L

Velpelle....
Gick med
26 Jun 2006
Ort
-
Hoj
Ducati 1098s Tricolore
http://www.youtube.com/watch?v=jZW1cP2JWZw

Första smällen är bara en smällare i en gångtunnel.

Andra smällen är en smällare i en 1,5 liters PET-flaska full med cider, först släpper "Redrider" ner en men den slocknar(inte med i filmen) , nästa i flaskan släpper Mr.dude och han väntar längre innans han släpper, Mr.dude tror att det är samma som innan att den slockar och går långsamt bort ca 3 meter, men jag som filmar ser att den börjar bubbla och skriker VÄNTA! Mr.dude vänder sig om, flaskan flyger upp i luften och cider sprutar överalt.

Sista är på en helt kolsvart stig i skogen, Redrider går och gnider en smällare mot en liten tändsticksask, eftersom det inte har funkat innan så tänker jag inte mer på det men helt plötsligt ser jag att det börjar brinna lite och får upp kameran samtidigt som jag kastar mig bakåt, den exploderar ca 10 meter ifrån mig.

Notera hur mycket den sista lyser upp när man ser i slowmotion :tummenupp



:yoparty


Det blir garanterat fler filmer :yoparty




En fråga... skriker ni "svartskallar" i filmen? och isåfall varför?
:va
 

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Ort
Timrå
Hoj
Hojlös pga skada
köpte förra året och sålde vidare med duktig förtjänst många som köpte va sh medlemar som va för sent ute med bestälningen jag sålde vidare fö 200 kr paketet så om nån har pengar och vill förvalta dom så e de ju nice. dock ha snuten (min granne) varnat mig för att göra om det...


Undrar varför :) Det är väl lagligt att tjäna lite svarta kulor på sidan om genom att sälja olagliga smällare?

Nu ligger det även ute på flashback så kanske vi får ihop en beställning.
 
Last edited:

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Ort
Timrå
Hoj
Hojlös pga skada
Eftersom det går så trögt med beställningarna så ska jag sänka priset för den som köper mycket. 130:-/ask om man handlar minst 5 askar och 120:-/ask om man handlar minst 10 askar. Perfekt för den med kapital som vill tjäna lite mer senare.
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
Eftersom det går så trögt med beställningarna så ska jag sänka priset för den som köper mycket. 130:-/ask om man handlar minst 5 askar och 120:-/ask om man handlar minst 10 askar. Perfekt för den med kapital som vill tjäna lite mer senare.
jag har för mig jag köpte 2 för 150 förra året. stämmer det?

lr det kanske var 250?

jag har inga pengar nu, men jag lägger en beställning efter julafton, jag lovar.
 
Last edited:

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Otäckt nära dig
Hoj
Laverda o några till
Inget går upp mot en dynamitsmäll ,, (2 lådor sprängdeg,2 rullar pentyl + 2 konladdningar)
i samma antändning ,,,, det mesta är klent i jämförelse.. :tummenupp
några fick näsblod av tryckvågen vissa huvudvärk,,
kanske inte så bra att vara så nära som 50 meter när det small :confused:

men coooolt var det.
 

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Ort
Timrå
Hoj
Hojlös pga skada
Mr EmCom: Beställer du efter jul så blir du garanterat utan eftersom jag beställer imorgon och sen är det kört.

Crackman: Du ser mitt svar här ovanför va?

Till de 5st som beställt och ännu inte betalt...Skynda på.
 

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Ort
kungälv
Hoj
ingen :(
sry för att jag e slö och inte orkar leta igenom hela tråden men hur mycket va det ett paket kosta?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top