Smällare

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Jag beställer allt så fort jag kan, man jag kan inte garantera någon leverans före nyår. Vi behöver vara så många som möjligt för att det ska löna sig att beställa.

Hur många anser du att vi måste vara för att beställa? Leveranstid sist? Lust att uppdatera i första inlägget hur många som har anmält sig? Är jag jobbig nu? :D

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Limez: Vilken rökbomb fick du sist? Tror bara det var de små jag sålde då. den här är STOR.

Itacha75: Jag uppdaterar när det rullar in lite. Jag vill helst komma upp i iaf 100 askar smällare för att beställa, annars blir det mest frakt. Röken, bengalerna och tomteblossen är bara en bonus :)

Sist jag beställde smällare gjorde de fel och skickade med ett annat fraktbolag. När jag beställde själv för en månad sedan tog det en vecka.

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
ktm 660 kameleont.
jag bor 3.5 km från där dom säljer dom där gnuggbomberna som är på nån av dom första sidorna.

Hur funkar dom? smäller dom högt?

Jag skulle kunna ordna en postning härifrån till er direkt om det är nåt att ha.

lovar inget nu, men berätta gärna hur dom är.

mvh Tomas

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms

Funkar :tummenupp

Prova att tända tändstickan nära smällarn och så fort stickan tänds så sätter du den mot "tändningen" alltså när själva "svavlet" (eller vad det nu är) på stickan fortfarande brinner. då tänds smällarn direkt :tummenupp :tummenupp :yoparty
En kul grej är att tejpa fast dem på en sten och kasta i vatten :tummenupp Grymmt coola ljud blir det :yoparty

Fan, dom med orangea "tändningar" brinner mycket kortare än de med grått :va
Vilka är det som kommer denna gången?

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Limez: Det är diametern som är intressant, tror den mindre är typ 5cm diameter, den större är 10cm diameter.

Mr EmCom: Filmen funkar :) Rolig film som demonstrerar de lilla bestarnas verkan :)

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Funkar :tummenupp

Prova att tända tändstickan nära smällarn och så fort stickan tänds så sätter du den mot "tändningen" alltså när själva "svavlet" (eller vad det nu är) på stickan fortfarande brinner. då tänds smällarn direkt :tummenupp :tummenupp :yoparty
En kul grej är att tejpa fast dem på en sten och kasta i vatten :tummenupp Grymmt coola ljud blir det :yoparty

Fan, dom med orangea "tändningar" brinner mycket kortare än de med grått :va
Vilka är det som kommer denna gången?
Det som är så läskit med dom att stubinen är ca 1cm lång... Tappade en en gång.... jävlar att jag hoppade högt :hihi

Ja jag tyckte det var coolt att den klarade den 3 cm tjocka isen, det trodde jag faktist inte :hihi

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4
Limez: Det är diametern som är intressant, tror den mindre är typ 5cm diameter, den större är 10cm diameter.

Mr EmCom: Filmen funkar :) Rolig film som demonstrerar de lilla bestarnas verkan :)

Vad är styrkan i dessa smällare jämförbar med...Thunderking?

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
old
Vad är det för typ du säljer i år? lägger in en beställning så fort ja vet vad det är jag får :tummenupp

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Det är magnumsmällarna i Mr Emcoms film.
Beställningarna ramlar in och jag är kanske uppe i 10-15 paket smällare nu. Skynda och fynda nu, blir det för lite intresse blir det ingen beställning heller.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag har 2.5 KG svart krut liggandes hemma men vet inte riktigt vad jag ska ha den till, funtar på att spränga mig en gran kanske? Vad är smartast att förpacka i?

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Jag har 2.5 KG svart krut liggandes hemma men vet inte riktigt vad jag ska ha den till, funtar på att spränga mig en gran kanske? Vad är smartast att förpacka i?
Man kan packa det i kataloger, typ ikea, och knyta åt ordentligt i ändarna. Men bäst är nog ett lagom tjockt stålrör med skruvade lock. Men det är farligt att leka med sådant, inget för små barn som dig. ;)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Man kan packa det i kataloger, typ ikea, och knyta åt ordentligt i ändarna. Men bäst är nog ett lagom tjockt stålrör med skruvade lock. Men det är farligt att leka med sådant, inget för små barn som dig. ;)

Ok börjar få ont om maglite kopior nu.. (Dom smäller som FAN!!) Så leta efter alternativ...

Jag e Stor pöjk jue! :mad: :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...