bikerwoman
Bannad
Jag säger bara en sak killar.... FÖDA BARN!!! Inser ni hur det är att skita ut en handboll i 10-20 timmar i sträck!!!
Som klar tvåa kommer att pierca bröstvårtorna...
Jag säger bara en sak killar.... FÖDA BARN!!! Inser ni hur det är att skita ut en handboll i 10-20 timmar i sträck!!!
Har knaprat starka pronaxen vilket du vet vad det e misstänker jag... kan lätt ta en migrän attack igen efter denna olycka.De ostoppbara migränanfallen jag fick åtminståne en gång i veckan i 13 år.
Fysiskt svag och mentalt nerlsagen dagen efter. För att inte tala om under själva attackerna. Jösses. Det finns ingen gud.
Det är inte roligt att ligga totalt bortkopplad från omvärlden och skaka i kallsvett och sina egna spyor medan man seriöst överväger om inte döden vore bättre väg.
Jojomen.
Edit: Brutna armar och ben har ingenting att sätta mot riktig migrän.
Tvärtom hade det varit en befrielse att få byta till den smärtan istället, även fast det är en eller flera gånger i veckan.
Notera "riktig migrän." Ordet slängs runt för mycket och används av gemene man vid vanlig huvudvärk.
Ungefär som att jämföra månen och solen i storlek.
Har du att pierca bröstvårtorna som klar tvåa efter att föda barn så kan jag med all säkerhet slå fast att det gör ondare att klubba ur sig ordentligt än att föda
Hur skall vi killar kunna klå er när ni alltid kommer dragandes med det gamla föda barn tricket
Skillnaden är längden på hur länge smärtan varar... föda barn tar oftast sån jävla lång tid! Inte skita eller pierca sig, det går snabbt
Pierca sig går fort men skita kan ta sin lilla tid. Ni kan ju lösa det med kejsarsnitt i värsta fall, det ju lite värre för oss män på skithuset
Skiter inte kvinnor??
Jag tror också att extrema varianter av huvudvärk är det värsta man kan tänka sig. Jag har själv varit förskonad från detta, men har genom jobbet fått insikt i vad det kan innebära. Men det du kallar för "riktig migrän" ligger ändå i lä jämfört med detta:Notera "riktig migrän." Ordet slängs runt för mycket och används av gemene man vid vanlig huvudvärk.
Ungefär som att jämföra månen och solen i storlek.
Spark i pungen?Jag säger bara en sak killar.... FÖDA BARN!!! Inser ni hur det är att skita ut en handboll i 10-20 timmar i sträck!!!
Hur skall vi killar kunna klå er när ni alltid kommer dragandes med det gamla föda barn tricket
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|