Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag lyckades få en smått bisarr skada för några år sedan. Efter att ha halkat på en tvål i duschen i yrvakendimman likt en stelopererad farbror så lyckades jag ta emot min palsternackiga kropp med hjälp av att gränsla toalettringen mellan långfingret och ringfingret, för att sedan segla ner hela näven i avloppsbadet. Den stackars huden mellan dessa fingrar som inte alls var beredd på en sådan konstig påfrestning gav ju givetvis rejäl jävla vika. Om man särade på fingrarna kunde man se ända in till senor och ben, och all min stolta simhud var som bortblåst, istället förflyttades fingrarnas början ett par centimeter in i handflatan. Det gjorde lagom ont, och några tjusiga stygn fick jag som plåster på såret.
Men jag får ju trösta mig med att jag iallafall hade vett att flaxa ut paddlarna i fallet, annars hade jag nog haft ett tjusigt Gustavsbergsgravyr mellan mina glåmiga synbollar.
/perris
skrattar så att jag gråter här... förlåt!
edit: ... r