Nu har jag inte varit med om några lårbensbrott eller stora artärbristningar eller nåt men generellt brukar alla "större" skador lirka bort sig när de uppkommer och man får paya senare. När jag tokskrotade med snowboarden med handen under mig och svimmade kunde nog gjort rätt ont, handleden var ganska av men jag kände aldrig nåt direkt utom svimningsattackerna i liften upp igen och ner till sjukstugan.
Den värsta smärta jag har varit med om var i magen. En pencilinöverdos och ett par timmar senare kändes det som att magen skulle sprängas - lite som Alien. Jag panikade, kunde inte andas på 30 - 40 sekunder i sträck och hade så jävla ont som jag inte önskar min värsta fiende. Helt sanslöst. Jag är uppriktigt rädd för det, har jag minsta såna känningar förbereder jag min omgivning på att åka till akuten (har hänt ett par gånger till), jag vill aldrig nånsin vara med om det igen. Sen dess tar jag inte heller tabletter om jag inte absolut måste. Feber, huvudvärk och sånt får jag leva med, tänker inte käka artificiella piller för sånt om det inte är nåt viktigt och jag måste vara hundra.