Robert eller någon annan inom Kortedala. Skit snygg affisch! Men kan ni fixa den i något bildformat så man kan lägga in den på sin hemsida osv.
Kommer det finnas färdiga affischer då vi tittar in till klubben imorgon, hade vart kul att smacka upp horder på stan och jobbet m.m.
Kommer det finnas färdiga affischer då vi tittar in till klubben imorgon, hade vart kul att smacka upp horder på stan och jobbet m.m.
Fixa en PDF eller liknade så vi själva kan skriva ut den.
Tjenare Barrett
Gå in på www.kortedalamotorklubb.com så ligger en pdf-fil med affischen under nyheter på första sidan.
Ha de gött.
P.S har fått i hop hojen äntligen så jag kommer köra på talang i Götet. Träning är för pussies. Eller inte.
MVH Robert
Jo det va ju där jag såg den!
Men det är efterfrågar är i bildformat. Jpeg, gif eller nått sånt så jag kan använda den på hemsidan.
Jepp ok jag fattar du vill inte ha den i PDF. Jag har jpeg format på Jobbet så jag kan skicka den till dig imorgon om du vill. skicka ett mail eller PM på din mail adress så skickar jag den till dig.
BR R
Härligt! Vad jag längtar efter att få köra. Om vi nu inte bli så många kanske det slås ihop till 2 grupper så kan vi ha träning + tidskval i 20 - 25 min istället! Annars får man satsa på att vinna C-final och gå vidare till B-final, sedan vinna där också för att avsluta med A-final. Risken är att man måste bli bortburen på bår för armarna sitter fast i hojen efter det
Marcus, be afraid! Den här gången släpper jag inte om dig
Jag får nog aldrig chansen, du lär väl köra A-final och jag B eller C, jag har inte gjort en grej rätt än i år. Men skulle vi hamna i samma tar jag dig när du gör misstaget.
Äsch, kom igen nu. Det är ju nu hetsningen börjar inför tävlingen. Då kan du ju inte komma här skriva ner dig själv! Övriga då, ingen som vill sticka ut hakan i Kungaklassen?
Jag kommer sist så ni behöver inte vara oroliga för att bli det....
Äsch, kom igen nu. Det är ju nu hetsningen börjar inför tävlingen. Då kan du ju inte komma här skriva ner dig själv! Övriga då, ingen som vill sticka ut hakan i Kungaklassen?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari