Är det slutgiltigt nu då att alla kör race på söndag?
Nytt reviderat schema kommer vilken minut som helst. Telefonerna går varma just nu....
Glöm allt ni läst hitills.
Jonas -> det går bra att anmäla sig
Nytt reviderat schema kommer vilken minut som helst. Telefonerna går varma just nu....
hmmm, före 13.00 ska det komma iaf (måste tydligen käka lite lunch oxå)...
Ok. Så då kör open alltså både lördag och söndag?
Äsch, tror det bara är tredje va?Är det fjärde ändringen fram och tillbaka nu..? Är det det här som gäller nu då?
Lägga in tid för besikting på lördag efter träningarna vore bra också?
Nu finns ett schema som arrangören och förbundet är överens om.
Länk
De träningar som är på lördagen ingår i tävlingsavgiften.
Fredagsträningen ligger kvar (200
Alltså inga wildcard delas ut denna helg
lite synd tycker jag det är men men, "thats a smell vi have to take"
För mig är det ju detsamma jag kommer ju bland de sista iaf.
Jag är ändå uppbokat av annat i helgen,men det kommer ju fler tävlingar.
Kan folk inte få wildcard efter openkvalet? Ifall de gjort en bra tid som visar att de skulle passa in i s1 eller s2 så borde de väl kunna få köra heat med dem istället för o köra open? Eller är regeln helt orubbbar att det ska baseras på en tidigare tävling?Nej, tyvärr blir det ju så. Inte baserat på aktuell tävling iaf. Det här var enda sättet vi (arrangören) kunde komma fam till att köra öht. Men man kan ju ansöka i förväg...
Kan folk inte få wildcard efter openkvalet? Ifall de gjort en bra tid som visar att de skulle passa in i s1 eller s2 så borde de väl kunna få köra heat med dem istället för o köra open? Eller är regeln helt orubbbar att det ska baseras på en tidigare tävling?
Kan folk inte få wildcard efter openkvalet? Ifall de gjort en bra tid som visar att de skulle passa in i s1 eller s2 så borde de väl kunna få köra heat med dem istället för o köra open? Eller är regeln helt orubbbar att det ska baseras på en tidigare tävling?
Om det skulle gå att lösa kan jag tänka mig att köra både Open finalerna OCH S1 finalerna på Söndan.
Träningen på lördag har inte med tävlingen att göra, så att säga. dvs inga problem. Men ett tips är att försöka underlätta för sig själv och vara helt klar inför söndagen.vad gäller med besiktning? får man träna på lördag om man inte besiktigat eller måste man vara där innan 11 för att få åka? en besiktning på lördag eftermiddag hade suttit fint.
Hur många betalda är vi i klasserna? tänker främst på open. 23 anmälda + 2 s3... max 26 på banan. brukar alltid dyka upp ett gäng oanmälda. kvalar ni ut folk eller tvångsförflyttar ni upp folk i s1 s2?
Tänker på att vi pratat mycket om detta innan och vad jag förstått skall det undvikas till varje pris?
Det skall trots en del sura miner pga strul med tidsschema osv bli jävligt skoj att åka upp. hoppas ni får till en problemfri tävling med bra väder och mycket publik
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|