McB skrev:
Swedie skrev:Inte nog med ökad licensavgift, nu även ska man betala ännu mer för dessa... som säkert bara är giltiga ett år eller nått löjligt.
/Andra raseriutbrottet
Jag ser oxå det positiva, men jag är svensk o måste klaga Fakk!thundrace skrev:Tycker det är helt ok..en transponder som man själv ansvarar för...kostar inte mer än 2500,slippa allt strul för arrangörer med laddning och transpondrar som inte lämnas tillbaka...tycker det är fullt förståeligt...slutar du åka så finns det ju en beg-marknad för den.
Jag diskuterar med mig själv...moto-gg skrev:Hur var det med den possitiva tonen här på sh
Swedie skrev:Vore det så att denna transponder oxå kan använads som laptimer vid övriga tillfällen så...
Swedie skrev:Jag ser oxå det positiva, men jag är svensk o måste klaga Fakk!
Vore det så att denna transponder oxå kan använads som laptimer vid övriga tillfällen så...
jP skrev:
McB skrev:Det ska väl inte vara några större problem, så länge det finns en mottagare att tillgå. Frågan är ju då om klubbarna själva kan bekosta dessa och låta dem vara tillgängliga på träning, då de slipper hyran av transpondrar under tävlingshelger.
Swedie skrev:Jag diskuterar med mig själv...
Helsponsrade A-förare ska inte gnälla!! (B-förare skonas eller??)Swedie skrev:Inte nog med ökad licensavgift, nu även ska man betala ännu mer för dessa... som säkert bara är giltiga ett år eller nått löjligt.
moto-gg skrev:Du menar ge och ta? Skulle inte tro det
Okej, va bra. Men antar den dock inte funkar vid vanliga träningstillfällen, då själva transpondersystemet måste vara på plats för att denna transponder ska fungera. Ajja! Lite tuff, men ändå en ny utgift att betala.thundrace skrev:Det är ju precis det den kan...sen läggs alla tiderna ut på mylaps.com för allmän beskådan.
Faaahk,I posssh nn aajj tryy.butt...
Det är ett fast system med slinga i asfalten,så om bara nån från klubben orkar dra igång datorn så finns tiderna direkt irl
www.amb.nl och det är 260'n som är aktuell.
Swedie skrev:"rabatterat"
Jag började skriva i att jag skulle köpa, sen skrollade jag ner och läste priserna. Avbröt direkt... men antar att jag är tvingad... mjo, det är jag faktiskt. Suck...
thundrace skrev:www.amb.nl och det är 260'n som är aktuell.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari