Gustav O skrev:2627368När det gäller SH tror jag det kan ryka ganska ordentligt utan tillstymmelse till eld.
Det är ju det som är roligt med "silly season"...
Gustav O skrev:2627368När det gäller SH tror jag det kan ryka ganska ordentligt utan tillstymmelse till eld.
Precis. Ett bra exempel.trille skrev:2627605En till som det ryker ganska mycket om utan eld är Watz... Han kommer inte att köra i veidec.
Fast det vra ju Mickes hemmaplan med 600. Nu är det Miinins hemmaplan.sandstream skrev:2627707Jag tror också på Miinin men han hade ju fått stryk av Micke när de mötes ett par gånger 2004 så det ska bli spännande att se hur det går.Här är alla inlägg väl underbygda med rena fakta!
Precis.sandstream skrev:2627707Här är alla inlägg väl underbygda med rena fakta!
sandstream skrev:2627337Miinin, Nilsson, Lindström och Cralle i samma serie kommer garanterat att ge dels bra racing och dels betydligt mer uppmärksamhet i media än de två senaste åren har gjort!
(Cralle verkar ju veta hur en slipsten ska dras)
Ser ju så ut på nya avataren?håkan skrev:2630765Hörru Macke, va gör du nästa år då? uppklassad?
En del är bara prat men för den som besöker racingforumet ofta har det funnits länkar blandannat till en intervju med Miinin i någon lokaltidning mm.Nyteknik skrev:2631073Vad är det för prat om att Stigefelt, Peter Lindén, Miinin, Jimmy Lindström och Cralle ska köra SM i samma serie 2007?
Bara prat väl?
Nyteknik skrev:2631073Vad är det för prat om att Stigefelt, Peter Lindén, Miinin, Jimmy Lindström och Cralle ska köra SM i samma serie 2007?
Bara prat väl?
Gustav O skrev:2631030Ser ju så ut på nya avataren?
håkan skrev:2632344varför har han då inte med sig själv på listorna han skrivit?
han kanske bara är en "Wannabe"
Gustav O skrev:2671945Följande kan du lägga till på 250GP.
Anders Kihlander
Gustav Ohlander (kanske...)
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin