sandstream
Guest
Vilket ungefärligt pris pratar vi om, mellan tummen och pekfingret?flykay76 skrev:2574482BRH Racing (Br. Hörbergs Racing Div.) tar fram ett racepaket på ER6or till förare som ska köra Sportproduktion...
Vilket ungefärligt pris pratar vi om, mellan tummen och pekfingret?flykay76 skrev:2574482BRH Racing (Br. Hörbergs Racing Div.) tar fram ett racepaket på ER6or till förare som ska köra Sportproduktion...
sandstream skrev:2575583Vilket ungefärligt pris pratar vi om, mellan tummen och pekfingret?
Okejflykay76 skrev:2578458Kan inte utala mig om det just nu. Men det kommer att vara ett BRA pris.
Anledningen till att jag inte kan lämna pris ännu är för att det är inte färdigt med leverantörerna. Jag drar igång en ny tråd där frågor kan ställas och svar kommer att ges.
gixxermf skrev:2573018Jag tror Roger ville köra Veidec...
Och jag är inte helt säker på om det blir 1000cc för mig nästa säsong... men vi får se, kan bli något helt annat...
Hoppas Christer kan köra hela serien. Han kommer göra bra ifrån sig och jag kommer nog hålla en tumme eller två för honom.Bennybåge skrev:
Ingen rök utan eld men senaste det diskuterades skrev någon att han hade problem med ryggen har jag för mig.Gustav O skrev:2627352Men Cralle är väl enbart rykten och förhoppningar än så länge? Någon som vet om det öht är aktuellt med en satsning från hans sida?
När det gäller SH tror jag det kan ryka ganska ordentligt utan tillstymmelse till eld.sandstream skrev:2627357Ingen rök utan eld men senaste det diskuterades skrev någon att han hade problem med ryggen har jag för mig.
Gustav O skrev:2627368När det gäller SH tror jag det kan ryka ganska ordentligt utan tillstymmelse till eld.
Jag tror också på Miinin men han hade ju fått stryk av Micke när de mötes ett par gånger 2004 så det ska bli spännande att se hur det går.Bennybåge skrev:Dock så håller jag Miinin som favorit ifall han kör... vilket jag hoppas
Här är alla inlägg väl underbygda med rena fakta!Gustav O skrev:2627368När det gäller SH tror jag det kan ryka ganska ordentligt utan tillstymmelse till eld.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|