Axxexs skrev:
Vore kanon om den som lägger in något nytt väljer en annan färg, tex blått, för det som är nytt som man enkelt kan se vad som förändrats mot tidigare inlägg.Gustav O skrev:2690671Någon med bättre koll får gärna uppdatera färger och hojar i Superbike och STK600 klasserna. Rött för rykte och gränt för klart.
Som sagt. Jag har inte stenkoll på läget så de som vet får gärna uppdatera. Trodde Freddy var klar för cawalli men det kan vara fel.Bennybåge skrev:2690862Kul lista faktiskt... visste dock inte att Freddy Papunen var klar för Kawasaki..
Ryktet med Aprilia är ju oxå fränt
Fredde i SBK är nog inte så troligt. Ryktet om aprilia komemr sig kanske av att han har en Aprilia som gatcykel...Gottis skrev:2690896Kommer bli en av dom bästa säsongerna i både STCC och SM på flera år
Watz och aprilla ryktet är nog väldigt löst
Något som hade vart coolt hade ändå vart om någon fick råd och köra MV Agusta den har ju visat sig mycket lyckad i superstock 1000 VM om jag inte minns fel
Gustav O skrev:2690917Som sagt. Jag har inte stenkoll på läget så de som vet får gärna uppdatera. Trodde Freddy var klar för cawalli men det kan vara fel.
Fredde i SBK är nog inte så troligt. Ryktet om aprilia komemr sig kanske av att han har en Aprilia som gatcykel...
Ska bli kul att se dig köraGustav O skrev:2692909Uppdaterade lite i 250R.
250 GP:
Gustav Ohlander, Yamaha TZ-M (enstaka race)
Titta långt bak i fältet bara, det brukar vara lätt att se för det går inte så fort.sandstream skrev:2693348Ska bli kul att se dig köra
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|