Smartast på SH ?

Vem anser du är smartast på Sporthoj ?

• Antal röstningar
    0

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
På förekommen anledning så startar jag denna poll, efter en diskussion på chatten.

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Jag är smart nog att inse att jag inte är smartast. Jag röstar på Andersbrink/Ulf Lundin.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Inte är det jag iaf, och det kan nog många här på SH intyga :D

Coola Ola

Guest
Det beror väl på vad man menar med smart. Är det den som är kunnigast på att meka/åka hoj/annat mcrelaterat så är det helt klart inte jag. Det är som är så bra med sporthoj är att det finns ett roligt OT-forum (det som är mest aktivt verkar det som :rolleyes: ) och där dyker det upp en hel del skärpta personer även om diskussionen inte (oftast inte då) berör motorcyklar. Ingen nämnd, ingen glömd, vare sig pundhuvudena eller hobbyeinsteins :)

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Ligger nog i lä både på IQ (140) och kunskap (begränsad), nä nån annan är nog smartare i alla meningar :)

Fast tydligen har vi ju minst 19st smartaste här, looking good!

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Lumpens logiktest: 7/9 (var trött)
Högskoleprovet: 1.3
Mensas nättest: 16/18 (om jag mins rätt)
IQ-test på nätet (flera olika) Snitt: 136
Allmänbildning: Medelmåttig
EQ: Högt.

Mitt största handikap, som i mitt fall inte har med IQ eller någon annan form av intelligens att göra; Min stavning. Stavar som en kråka.

Svårt att känna sig intellektuellt överlägsen på ett forum när man inte kan stava korrekt, dock bättre med det i verkligheten, då jag utrycker mig flerfaldigt bättre oralt :) .Det finns dock många här som har mycket innanför skallbenet... Det märkte man inte minst i tråden jag skapade om universum och teorier kring detta.

Finns dock en sak jag inte gör, och det är att särskriva :)

Coola Ola

Guest
IQ-test är väl ändå bland dem sämre sätten att mäta intelligens med? Dels så är det ganska smalt då det inte på något sätt mäter en människas förmåga att lösa problem med "händerna", typ hantverkskunnighet motsvarande. Helt klart är ju att man kan träna upp sin förmåga att göra iq-test så det är ju inget nedärvt.

Dessutom så är det ju helt baserad på en västerländsk begreppsvärld. Personligen är jag övertygad om att det vimlar av extremt intelligenta människor bland så kallade urfolk i afrika o sydamerika men de skulle förmodligen inte få något vidare resultat på ett iq-test då de inte har några som helst referenser till det som testet innehåller.

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Hogtech
jag har fått rätt mycket info här och det lär man ju lyfta på hatten för och tacka alla grabbar för tack!!!

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Inte jag i alla fall har en fysiktenta på fredag som jag slitit som ett djur med och börjar på allvar undra om jag är trög i huvudet? :huvet

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
E inte jag smart då?

Man måste väl vara smart om man sitter halv 3-5 på natten och pluggar bokföring? :död

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Jag måste vara bland de dummaste i hela världen som pular och trixar och testar och slösar pengar på att laga trasiga prylar som egentligen inte hade behövt gått sönder om jag gett fan i att trixa, pula och testa. Varför kan jag inte bara ha en hoj som man kan köra med istället för att stå i molekyler på garagegolvet bara för att det är "kul"?

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Kay skrev:
Svårt att känna sig intellektuellt överlägsen på ett forum när man inte kan stava korrekt...

Jämfört med många här så stavar du som en gud! Vissa här, och på andra ställen, stavar så dåligt att man tror att de skojar!!!

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...