SMC kurs på Åsen 4-7 aug

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Enl bokningssidan är det "10 platser eller fler" kvar på alla stegen :va

Beror mest på att systemet inte är anpassat för den här typen av kurser utan man tilldelar platser per steg. Eftersom vi kan ta emot ett visst antal personer totalt och deltagarna ändå vill anmäla sig på ett steg så blir det så.

Men säger som Göran, tack för påminnelsen om att vi måste stänga ner anmälan.

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Om någon/ra har behov av sovplats så har jag två bäddar över i mitt budgetrum på Karlskoga hotell. Fick boka ett trerums då alla mindre var slut. Har bokat fyra nätter.

RasmusBergqvist

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
SV1000 k4, Gixxer 750 k9
Hej,

Jag har en bädd över i 2-bädds stuga på Lunedets Camping, någon intreserad av att dela?

Den är bokad, med inchekning fredag den 5 aug- utchekning söndag den 7 aug.

MVH Rasmus

Kimbo

Kraschmaestro
Gick med
10 Jul 2008
Hoj
ducduc
Tänkte bara säga att jag hade bokat upp en stuga vid banan för 3 nätter ons-fre.

Kom dock på att jag inte behöver sista natten och har nu avbokat den, så om någon är desperat och snabb kan ni med lite flyt kanske boka denna natt nu.

hannspree 600rr

Ogillar vintern !!!
Gick med
7 May 2010
Hoj
Sport !!
Liten fråga nån som har koll på om de finns möjlighet att hyra in sig på nån av "depågaragen" endast för uppställning under natten då vi tänkte ta bilen från banan ( 2st ) den 6-7 ?

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Liten fråga nån som har koll på om de finns möjlighet att hyra in sig på nån av "depågaragen" endast för uppställning under natten då vi tänkte ta bilen från banan ( 2st ) den 6-7 ?

Ring Lena eller Mike på KMS. SMC kan tyvärr inte administrera det utan det tillhör banan.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Har precis sålt av SuperDuken och ska iväg och hämta en ny hoj ikväll. Kommer att behöva göra ett däckbyte på den dock. Har pratat med Tom och han skulle ta med en uppsättning åt mig till banan. Dock är däckbyte inte något jag fixar själv. Han trodde att det eventuellt skulle finnas en instruktör eller tre som tog med sig utrustning för att fixa däckbyten där uppe.

Någon som kan bistå med hjälp för däckbyte mot muta? Min hoj kommer upp på fredagkvällen med Hansi.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Har precis sålt av SuperDuken och ska iväg och hämta en ny hoj ikväll. Kommer att behöva göra ett däckbyte på den dock. Har pratat med Tom och han skulle ta med en uppsättning åt mig till banan. Dock är däckbyte inte något jag fixar själv. Han trodde att det eventuellt skulle finnas en instruktör eller tre som tog med sig utrustning för att fixa däckbyten där uppe.

Någon som kan bistå med hjälp för däckbyte mot muta? Min hoj kommer upp på fredagkvällen med Hansi.

Jien (AIA från Västmanland) här på forumet vet jag skall dit, och han skulle vända däck under helgen (han har lärt sig av den bäste... *host* ), så han lär ha grejer med sig. :) Hör om han är sugen på en muta.

/J

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Gissar att Krister (Carniwore ) har med sig grejer också. Han kan skifta slangar iaf om jag förstått det rätt.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Har dragit iväg PM. Tack för hjälpen.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Gissar att Krister (Carniwore ) har med sig grejer också. Han kan skifta slangar iaf om jag förstått det rätt.

Visst har jag med mig grejerna... men polarn Håkan som kommer antingen idag eller på fredag har köpt ny grej som gör det ÄNNU smidigare.

Har även med balanseringskit med vikter och allt. :)

Så hur som helst, we fix it! :tummenupp

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Finns det platser kvar på fredag? Kan man gå bara då i så fall? E nog mest intresserad av steg 4...

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Finns det platser kvar på fredag? Kan man gå bara då i så fall? E nog mest intresserad av steg 4...

Nej, kursen är full till bredden och lite till. Det går inte att gå bara ena dagen utan det är en tvådagarskurs. Hela kursen är en Steg 4, eftersom deltagarna själva gör sin kursplan och genomför den med sin instruktör.

Om du däremot kan komma loss på måndag så finns det platser kvar.

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Nej, kursen är full till bredden och lite till. Det går inte att gå bara ena dagen utan det är en tvådagarskurs. Hela kursen är en Steg 4, eftersom deltagarna själva gör sin kursplan och genomför den med sin instruktör.

Om du däremot kan komma loss på måndag så finns det platser kvar.

Ok, tack för svaret men kan tyvärr inte gå på måndag. Ska kika efter något annat datum!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0