Sådär ja. Jag halkade in lite i sista stund, men nu är jag iaf anmäld till lördag-söndag.
Hur många är det som ska bo på Lunedets Camping?
Tänkte själv boka in mig där.
Det är nog ett gäng.
Sådär ja. Jag halkade in lite i sista stund, men nu är jag iaf anmäld till lördag-söndag.
Hur många är det som ska bo på Lunedets Camping?
Tänkte själv boka in mig där.
Garanterat...
Enl bokningssidan är det "10 platser eller fler" kvar på alla stegen
Om någon/ra har behov av sovplats så har jag två bäddar över i mitt budgetrum på Karlskoga hotell. Fick boka ett trerums då alla mindre var slut. Har bokat fyra nätter.
Liten fråga nån som har koll på om de finns möjlighet att hyra in sig på nån av "depågaragen" endast för uppställning under natten då vi tänkte ta bilen från banan ( 2st ) den 6-7 ?
Har precis sålt av SuperDuken och ska iväg och hämta en ny hoj ikväll. Kommer att behöva göra ett däckbyte på den dock. Har pratat med Tom och han skulle ta med en uppsättning åt mig till banan. Dock är däckbyte inte något jag fixar själv. Han trodde att det eventuellt skulle finnas en instruktör eller tre som tog med sig utrustning för att fixa däckbyten där uppe.
Någon som kan bistå med hjälp för däckbyte mot muta? Min hoj kommer upp på fredagkvällen med Hansi.
Gissar att Krister (Carniwore ) har med sig grejer också. Han kan skifta slangar iaf om jag förstått det rätt.
Finns det platser kvar på fredag? Kan man gå bara då i så fall? E nog mest intresserad av steg 4...
Nej, kursen är full till bredden och lite till. Det går inte att gå bara ena dagen utan det är en tvådagarskurs. Hela kursen är en Steg 4, eftersom deltagarna själva gör sin kursplan och genomför den med sin instruktör.
Om du däremot kan komma loss på måndag så finns det platser kvar.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|