rBy
Med lem
[KoRn] skrev:2476696Innan fredag... Det borde bli idag det, eller ?!?
Har suttit o väntat natt o dag på att babars bilder ska komma upp! vill ju se om man fastnade på nån bra
X-up skrev:2477648Precis! Upp med bilderna nu för bövelen!
Babar skrev:2478280Min åsikt om arbetsbelastningen på jobbet nu är.. Ska försöka hinna med det när jag kommit hem för idag. Om jag nu orkar..
P-G skrev:2478323Låter kanon hinner du så hinner du. Det är askul att ha lite proffsbilder när man gasar helvete i nån stackars kurva
Hedgehog skrev:2475744Jepp, vi får ta en retur match nästa år.... jag ska försöka åka så mycket ekonomin o tid tillåter
Nu väntar jag bara och se om jag fastnat på några bilder där man kan se mina misstag
ft skrev:2475629Men jag då?!
Pippi skrev:2479529Japp helt klart! Vi kommer nog oxå försöka köra så mycket bana som möjligt Efter ekonomi, barn, jobb osv... Jag hade fastnat på riktigt många bilder faktiskt Kul och se
Klart du får va med och dricka bira Vet inte hur du låg till i tävlingen...
Hedgehog skrev:2479598Det hade gått att köra snabbare och skarpare svängar.. speciellt med nya lager men tänkte att det var bättre och ta det lugnt. Hade gärna kört några timmar till men det får bli nästa år
Pippi skrev:2479638Man ser ju de på dom andra som kör i snabba att de går att köra både snabbare och skarpare, men jag känner mig inte ett dugg redo för de ännu, men det kommer väl med tiden antar jag
Avarage skrev:2480173Vi utvecklas allihop, oavsett nivå, utefter vilken kunskapsnivå vi fn. befinner oss på. Och skall man lära nytt MÅSTE det ske i ett tempo som tillåter vidareutveckling vilket i praktiken innebär att man måste känna sig trygg/säker för att kunna lära nytt.
Alltså tempot är direkt avgörande för att vi skall kunna öva. Sätter jag av i, för mig, för högt tempo lär jag mig inte ett skvatt hur kul det än kan vara!
Så hav tålamod och experimentera med ytterst små steg åt gången så blir du/vi skickligare efter hand.
Mvh!
// Niklas
ExxorN skrev:2480377Du har så rätt Pippi......
Men en sak är säker att oavsett hur långt man kommit i sin egen utveckling så lär man ha kul hela vägen o det är ju därför vi håller på....
Favorit Citat:
Livet ska INTE vara en resa mot graven med målsättningen att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp utan snarare sladda in från sidan, med chokladkakan i en hand o vinet i den andra, med en kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten samtidigt som man skriker "WOOHOO vilken jävla åktur!!!"
ExxorN skrev:2480377Du har så rätt Pippi......
Men en sak är säker att oavsett hur långt man kommit i sin egen utveckling så lär man ha kul hela vägen o det är ju därför vi håller på....
Favorit Citat:
Livet ska INTE vara en resa mot graven med målsättningen att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp utan snarare sladda in från sidan, med chokladkakan i en hand o vinet i den andra, med en kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten samtidigt som man skriker "WOOHOO vilken jävla åktur!!!"
Såg filmen idag som först. Härlig, speciellt mellan 4.12 och 6.12. Synd bara att du inte hängde med så att man kunde fått mer tid i mediahimlen, he he.JayZin skrev:2472456vi är ju proffs å då ska det ju synas på film
Babar skrev:2492849Nu har jag fått till en första version på hemsida. Intresserade av bilderna kan ta en titt på hemsidan och se sig om. Där finns info för den som vill köpa en eller flera bilder.
Hemsidan finns på http://www.babbabar.se/
Kommer fylla på med gamla fotoserier efter hand. När jag får tid över kommer även en upprensning bland smc-korten att ske.
Babar skrev:2492849Nu har jag fått till en första version på hemsida. Intresserade av bilderna kan ta en titt på hemsidan och se sig om. Där finns info för den som vill köpa en eller flera bilder.
Hemsidan finns på http://www.babbabar.se/
Kommer fylla på med gamla fotoserier efter hand. När jag får tid över kommer även en upprensning bland smc-korten att ske.
matbr skrev:2486150Såg filmen idag som först. Härlig, speciellt mellan 4.12 och 6.12. Synd bara att du inte hängde med så att man kunde fått mer tid i mediahimlen, he he.
Om du beställde från www.mypix.se så förstår jag att det inte blev snyggt, det var ju bara en tillfällig plats där Babar tankade upp sina bilderJayZin skrev:2494485Beställde de bilder du tagit, /5 st bilder för ca: 45 kr ) jättebra fotograferat. Men kunde man inte få bilderna utan BABAR FOTO över hela bilden. Inte speciellt snyggt
Annars kan man ju bara spara bilden i datorn och skriva ut själv!!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |