JayZin skrev:
Fan va kul med lite film. Nu fattar jag vad du menade med att vi var nära varandra i kurvan.
JayZin skrev:
P-G skrev:2472346Fan va kul med lite film. Nu fattar jag vad du menade med att vi var nära varandra i kurvan.
Krax skrev:
Pippi skrev:2468183Det var även jag som skrev tokigt... Men jag tror iaf att vi är rörande överens om att det är bra kurser som alla mcförare borde gå minst ett par tre gånger. Jag ska oxå säga att jag vann läsktävlingen som du kan läsa om i tråden Så det låter värre än det är
Måste visst skriva minst 5 tecken..Babar skrev:2473171Några slumpade smakprov bland alla bilder jag tog. Kommer troligen ladda upp resten bilderna innan fredag. Länk kommer här.
fler ändå...Babar skrev:2473173Måste visst skriva minst 5 tecken..
Niklasinorr skrev:2470400Det känns ju bra att man trots sin ålder inte har några problem med att få upp den...
Babar skrev:2473171Några slumpade smakprov bland alla bilder jag tog. Kommer troligen ladda upp resten bilderna innan fredag. Länk kommer här.
TwinLoveRace skrev:2473448Bra bilder! Nu blir man ju ännu mer sugen på att köra bana igen... det var superkul
Marcus75 skrev:2472505skönt filmat Jayzin jag fanns int emed på rullen, men körde väll så fort så man inte fastnade hehe!
Riktigt nice film
Hedgehog skrev:2472935Men jag då, vad får man som klantigast på banan
Själv körde jag ca 15 mils omväg hem bara för att kompensera mina misstag med att inte ha koll på mc'n, vilken man kan vara
Jag är helt på din sida, man ska inte köra fortare än man känner sig säker. Det slutar bara med ont... håll din fart som du trivs med och låt testosteron grabbarna tro att dom är bäst.....
Vet inte hur vi ska lösa läskfrågan men om inte annat får det det bli en "rain check" på det
SMoto skrev:2471931ni som fortfarande är sugna så har jag hyrt Monzta nu på söndag 24:e i Älvdalen. 740:- för banan & hotell med frukost. Bastu pool finns. Bilr åka tills ni inte orkar längre. 9 timmar har vi banan och vi är bara 16 pers än så häng på.....dra PM!!!
JayZin skrev:2474252Tack! D måste du ha gjort
Tyvärr havererade kameran vid näst sista omgången samt att de två första omgångarna var för tråkiga för att göra något av. Så jag hade inte så mycket att använda.
Men men, d blev ju helt ok!
JayZin skrev:2474288Vet inte vart denna bana ligger vilken av dessa älvdalen ska jag välja
Älvdalen Ängelholm
Älvdalen Älvdalen
Älvdalen Kungälv
Älvdalen Trollhättan
Älvdalen Strömstad
Älvdalen Simrishamn
Älvdalen Helsingborg
Älvdalen Tingsryd
Älvdalen Norrtälje
Älvdalen Klippan
Älvdalen Uddevalla
Älvdalen Markaryd
Pippi skrev:2474283Läsken kan vi väl säga att de vart oavgjort på då du fick färre varv än mig Eller så får vi se till att göra om de till öl nästa säsong För jag antar att vi kommer ses fler gånger i långsamma gruppen hehe.
Pippi skrev:2474283Läsken kan vi väl säga att de vart oavgjort på då du fick färre varv än mig Eller så får vi se till att göra om de till öl nästa säsong För jag antar att vi kommer ses fler gånger i långsamma gruppen hehe.
Babar skrev:2473171Några slumpade smakprov bland alla bilder jag tog. Kommer troligen ladda upp resten bilderna innan fredag. Länk kommer här.
Babar skrev:2473171.... Kommer troligen ladda upp resten bilderna innan fredag....
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |