SMC - Steg 5/6 - 26-27 april 2014

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
:banana
JAg kom att tänka på att det där med boxplats kanske inte skulle vara helt dumt, nu när jag införskaffat en banhoj som fått generatorn bortopererad. Sååå, finns det någon med en plats över för lilla mig med? :hihi

Manne990

Gick med
4 Feb 2008
Hoj
R1
Citat från SMC:
"Nytt för i år är att du har möjlighet till plats i en box för endast 125 kr inkl moms per plats och dag delat med max 3 andra (dvs. 4 totalt) Vill du kunna stå torrt med dina tillhörigheter eller bara glassa lite för kompisarna att du har tak över hojen? platsen i boxen skall betalas i förskott till Karlskoga Motorstadion BG 5360-2314 eller PG 133298-0. Anmälan skickas till nina@karlskogamotorstadion.com Box indelning sättas på en lapp på varje port på framsida, nyckeln kan avhämtas från 08.00. Avhämtning kvällan innan kan ordnas enligt överenskommelse. "

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
ingen aning, inte försökt. :D

Maila Nina på Gelleråsen och fråga om "del i depåbox".. eller ja, att det handlar om att få plats med 1 eller x antal hojar. Jag fixade plats till mig och en polare så sent som i slutet på förra veckan. Då fanns det kvar iaf. ingen aning om vilka andra som delar.

Jag kommer inte att ha kört många meter innan kursen, så inte riktigt bestämt om jag åker på värmardäcken eller tar det som en avrostning. Åker jag på gatdäcken så kan du låna min el.

Last edited:

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
...

Jag kommer inte att ha kört många meter innan kursen, så inte riktigt bestämt om jag åker på värmardäcken eller tar det som en avrostning. Åker jag på gatdäcken så kan du låna min el.

Eftersom många av oss andra verkar insnöade på Speedster Cup där det är krav på gatdäck så kan väl inte du komma dragandes med slicks och värmare...? :7peta

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Gött! Ska du vara med och gasa eller är du instruktör?

Jag skall visst stå på Gillinge på avrustning den helgen....hade gärna vart med men ibland klaffar inte allt...

Bara för info, är inte alls avis på att Mozzberg skall ner....:mad:

Manne990

Gick med
4 Feb 2008
Hoj
R1
Jag skall visst stå på Gillinge på avrustning den helgen....hade gärna vart med men ibland klaffar inte allt...

Bara för info, är inte alls avis på att Mozzberg skall ner....:mad:

Tråkigt, men vi springer säkert på varann under året. Hade varit kul att hänga med dig några varv till... :)

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
Ska bli så kul, depåhäng på kvällarna och
gasa järnet på dagarna.
Vi bor i box 3. Kom gärna förbi och tjöta.
Daniel

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...