Film från söndagen i lugngruppen.
...
Precis fått ett par zipfiler med bilder. Väger in på 1.6 gig med jpegs... Ska bara ladda ner dem och skicka upp på picasa eller var jag nu brukar lägga upp bilderna från dem, nu ska jag först iväg till biltema och proviantera en sväng bara.
Länkar kommer upp ikväll med andra ord.
Här kommer första omgången:
https://plus.google.com/photos/105539780177692590378/albums/6008880438683237185
Tyvärr avbröts nedladdningen av den ena zipfilen, och nu har han stängt av servern. Lägger upp de bilderna så snart jag får tag på dem.
Det är helt fritt att använda bilderna hur man vill.
Här kommer första omgången:
https://plus.google.com/photos/105539780177692590378/albums/6008880438683237185
Tyvärr avbröts nedladdningen av den ena zipfilen, och nu har han stängt av servern. Lägger upp de bilderna så snart jag får tag på dem.
Där är åtminstone två bilder på mig där jag ser milt efterbliven ock rätt långsam ut.Riktigt snygga bilder! Hälsa och tacka!
Jisses vad alla ser snabba ut...
Man blir ta mig fan tårögd! Vackert!
Tacka och bocka från mig!
Där är åtminstone två bilder på mig där jag ser milt efterbliven ock rätt långsam ut.
...
Sådär, då var alla 711 bilderna uppladdade. Fotograferna heter Martin Hedenberg och Mattias Johansson, ingen av dem är jag.
Tacka dem igen! Vilka bilder! Vilket jobb!
Jag hade fastnat på jättemånga bilder! Det var roligt.
Jag ser vad jag skall ändra på körmässigt när jag fått på mitt bakdäck. Det var...mindre roligt...
Nu skall jag plåga släkt och vänner genom att visa dem snygga bilder på mig själv.
Hehe, jaa, man brukar se att det där fantastiskt stora avhänget man gjorde och nedlägget som kändes som om styret nästan var i egentligen inte var så värst mycket avhäng och nedlägg. Inte för jag vet om det var det du såg, men de första bilderna jag såg på mig själv var sådana.
Haha det var precis det motsatta för mig.Hehe, jaa, man brukar se att det där fantastiskt stora avhänget man gjorde och nedlägget som kändes som om styret nästan var i egentligen inte var så värst mycket avhäng och nedlägg. Inte för jag vet om det var det du såg, men de första bilderna jag såg på mig själv var sådana.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|