Apropå inget, jag tjatar lite på mArt och Matte, mina polare som var där och fotade på lördagen och så snart de blivit klara med att sålla bort de dåliga bilderna (de tog visst några tusen var) så kommer jag att lägga upp en länk.
Här är ett litet klipp från söndagens första startträning, blev inte hela 3 varv, glömde tömma minneskortet innan
Här är ett litet klipp från söndagens första startträning, blev inte hela 3 varv, glömde tömma minneskortet innan
Jävla fint spår Du hitta där till slut i starten
Kommer Du ihåg vad Du har för drevning? Original är väl 17/39 på din !!??
Har ni några filmer/bilder ni vill dela med er av (speciellt Juhas film från startincidenten...) så länka gärna härifrån!
De börjar nog bli klara, igår sa båda att de nog hade runt 1 arbetsdag kvar med bilderna innan jag fick dem, så det blir nog någon gång mellan idag och söndag, beroende på hur mycket annat de har för sig just nu, men det ser iaf lite lovande ut såhär när man tjuvtittar på ett par bilder.
View attachment 404405
De börjar nog bli klara, igår sa båda att de nog hade runt 1 arbetsdag kvar med bilderna innan jag fick dem, så det blir nog någon gång mellan idag och söndag, beroende på hur mycket annat de har för sig just nu, men det ser iaf lite lovande ut såhär när man tjuvtittar på ett par bilder.
View attachment 404405
Snyggt! Nu blir man ju ruskigt sugen på att se om man fastna.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|