Vad är ett typiskt amerikanskt kaffe om inte en tall frappucino?
Typiskt amerikanskt kaffe måste väl vara sånt kaffe som du får på mer än 90% av alla ställen. Dvs blaskigt som om någon bara sprungit förbi med kaffepulvret och det råkat få lite smak. Visst dom börjar lära sig men som helhet är dom faktiskt inte så bra på det.
Jag menar Toyota - världens bästa bil enligt deras ägare.
Jo. Det är möjligt att Toyotaägare är nöjda. Dom gillar väl rost. Förresten så sitter den ju under så dom ser den inte. Dessutom. Toyota. Det är väl.....hmmmm...ett japanskt märke va??? Typ ett av japans största varumärken??? Nog för att Jänkarna är duktiga på att ta åt sig credit för saker som någon annan gjort men Toyota är faktiskt inte amerikanskt.
Min SUV har inte bladfjädring.
Nej. Tak och lov har dom slutat med det nu men hur länge sedan är det sedan du hittade bladfjädring på en Jeep Cherokee???
Vem bryr sig egentligen om USA och Sverige när man pratar whiskey? J & coke var coolt för 10 år sen.
J & Coke????? Pratar du whiskey nu??? För kom inte och säg att du späder ut whiskey med Cola bara för att du gillar whiskey så mycket. J & Coke är grogg och inte whiskey. För att blanda med cola behöver det inte vara god whiskey. då kan man använda "rävgift".
Hur ska vi veta det? Det är ju lite större område att täcka än södra sverige...
Japp. Det är det. Jag tycker inte det räcker med att täcka bara södra sverige heller. Jag vill ha bättre än så. Det är därför jag har den operatör jag har på min mobil.
Du kan säkert hitta någon ren-taxi i lappland som inte tar kort. De flesta gör det idag, men vill helst att man nämner det när man kliver in. Skattetekniska detaljer som gör att priset kan skilja lite...
Jojo. Men faktiskt så var det INGEN taxi som tog kort. I alla fall inte någon som jag åkt med och jag har frågat varje gång innan.
Tycker mina kollegor säger det bättre. -"Sweden. Where the f*ck is that?"
Jo. Att dom är lite klena på geografi vet ju alla. Det är ju ingen nyhet att dom flesta amerikaner har stora problem att pricka in ens hälften av de amerikanska delstaterna på en karta. Mina kollegor klarade inte ens av att fixa adressen när dom skulle skicka grejor till Sverige. Det tog en evighet innan grejorna kom och sen visade det sig att grejorna varit i Swaziland och vänt. undra på att det tog tid. Då var det fråga om en adress som stod på intranetet. Så inte ens skriva av klarade dom. Och du undrar varför jag anser att dom är lite klena kompetensmässigt.