Snabb orginalhoj som vill gasa mot en Bugatti 1001 hk 8 september på avspärrat område

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Ge gärna exempel där jag inte vart ödmjuk, missade det helt ärligt.

Sysslar inte med personangrepp utan syftet var jämförelse i verkligheten, vilket uppnåddes. Sedan är det en svans med användare som är otrevliga som inte ens var där, vilket är tråkigt för tråden.

Helt ärligt...:va du svarade just på det... :tummenupp När du får positiv cred. av mig om dina event så skriver du inget... när nån ger dålig feed. så rullar du ihop dig som en igelkott och skriker!!!! :4skrika

https://sv.wikipedia.org/wiki/Igelkott

Igelkott (Erinaceus europaeus) är ett marklevande djur med en västpalearktisk utbredning som tillhör familjen igelkottdjur (Erinaceidae). Som skydd mot predation är den på ovansidan klädd med taggar och den lever av insekter, maskar och mångfotingar. Arten drabbades under en period hårt av miljögifter och trafik, men har numera återhämtat sig.

mvh

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Men SNÄLLA höj nivån lite. CCX/Gustav har ju visat och inbjudit till race, sagt och gjort.
Bugattin hängde av vissa hojar, blev avhängd av EN hoj och en BIL. Tack Gustav för att du lagt upp vidoes på snygga och snabba bilar. Det skulle varit skoj att se vad en trimmad hoj kunnat gjort, men tillfället är passé.

Dessutom tycker jag sporthojsfolket gnäller lite fel.. Brukar annars vara gnäll om hårdtrimmad bil mot orginalhoj.
Guess what. Detta var en orginalbil.
Dyr? Ja.. Men en kawwa H2 är inte direkt billigast på marknaden heller.
Synd att jag inte kunde lura dit polare med både Desmosedici RR och Panigale 1199R SuperLeggera eller nya 1299.
Next time.

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot
Hänger faktiskt inte med.

Återkom med eget material eller återgå till att gnälla utan att skapa något själva. Redovisar endast resultaten.

Är väldigt tacksam till de vänliga själar som dök upp till det kostnadsfria eventet men trist med personer som man inte mött i verkliga livet med negativ attityd, som ovan.

Fler filmer kommer, GSXR1000 fick smaka på Veyron till 300 km/h :)

Det är ett jävla gnällande, men jag uppskattar dina filmer. Riktigt intressanta! :tummenupp

swlabr

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2011
Hoj
1984, Suzuki GSX400FWS; 1996 Honda CBR900RR Fireblade
Men SNÄLLA höj nivån lite. +text
Bra talat!
I mina ögon handlar tråden om allvarligt menad inbjudan till en stunds relativt ofarliga roligheter på avskilt flygfält. Det finns tillgång till väldigt snabba bilar, och här blir väldigt snabba hojar inbjudna. Tillfälle till skratt och gott humör före och efter. Vad är det som är så komplicerat? Gilla ämnet eller skit i tråden.

Mandelhyndan

Medlem
Gick med
9 Mar 2015
Hoj
Aprilia Tuono 11
Jag hade då inte tackat nej till den, men med 148 hästar så är den en bra bit ifrån de värsta. Designmässigt är den ren porr dock

sp20

Medlem
Gick med
7 Jan 2006
Hoj
Massa trampcyklar
Ojoj vilket liv , har helt missat detta ...

Någon kan låna min cykel om jag har den kvar , kör garanterat ifrån veyron från 50 .. :fakta
Kostar typ 2 månadslöner , finns på köp & sälj :huvet

swlabr

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2011
Hoj
1984, Suzuki GSX400FWS; 1996 Honda CBR900RR Fireblade
Är detta något att ha?

Min upplevelse av provkörning för ca ett år sen var:
-Trecylindriga motorn hade gött o härligt vrid ända från botten
-Den mycket lätta gasen bidrog till ett väldans nervöst gensvar, om än väldigt roligt
-Upplevde att den inget vägde (175kg), var styv i chassit, svarade mycket snabbt på gas, samt varvade upp till 14krpm (om jag minns rätt).
-Subjektivt, en fullständigt potent gatlegal butiksfullblodsräser som kanske kan vara bland det roligaste man kan köpa, men därmed inte nödvändigtvis vinnaren på ett dragrace. Inte snabbast rakt fram alltså. Jag tror den tillhör kategorin "främsta banhojarna".
-Får jag gissa så skulle den dra din Bugatti de första 5 sekundrarna, sen skulle den tappa.
Jag spånar vilt, men vore omåttligt kul att se filmat eller levande bevis för detta!

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Ett program som en present til ler på sporthoj :)
Funderat på att försöka göra nåt liknande under vintern?
Sägs ju bli en riktigt kall vinter, och jag tänker att på en sjöis kan man lätt få en längre sträcka.

Escape Artist

Medlem
Gick med
13 Oct 2015
Hoj
GSX-R 1000 K1, Bandit 1200, CBR 1000F(såld), ZZ-R 600(såld), Jawa 638 m. sidovagn
Vore najs att se lite 600-hojar på eventen också. Det kan nog bli många roliga race på det! :tummenupp

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Vore najs att se lite 600-hojar på eventen också. Det kan nog bli många roliga race på det! :tummenupp

Ja mer blandning på hojar hade varit skoj, hade gärna sett typ en 1190 adventure R eller liknande dra mot nån sportbil ;) kanske S1000XR och liknande med

Zafiro

Sporthojsnörd
Gick med
21 Sep 2014
Hoj
Yamaha Tracer9 GT - 2021
Toppfarten är dock endast 250km/h på en S1000 så får sluta rejsa vid 250 :D

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj