Alla föds inte med en stor kuk men alla som är smarta kan göra sig pengar..
"En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem" såg jag som bumpersticker på ngn nyare Ferrari eller liknande för en tid sedan... Gott garv!
Alla föds inte med en stor kuk men alla som är smarta kan göra sig pengar..
Ge gärna exempel där jag inte vart ödmjuk, missade det helt ärligt.
Sysslar inte med personangrepp utan syftet var jämförelse i verkligheten, vilket uppnåddes. Sedan är det en svans med användare som är otrevliga som inte ens var där, vilket är tråkigt för tråden.
Hänger faktiskt inte med.
Återkom med eget material eller återgå till att gnälla utan att skapa något själva. Redovisar endast resultaten.
Är väldigt tacksam till de vänliga själar som dök upp till det kostnadsfria eventet men trist med personer som man inte mött i verkliga livet med negativ attityd, som ovan.
Fler filmer kommer, GSXR1000 fick smaka på Veyron till 300 km/h
Bra talat!Men SNÄLLA höj nivån lite. +text
Därför bra med flygfält
Min upplevelse av provkörning för ca ett år sen var:Är detta något att ha?
Funderat på att försöka göra nåt liknande under vintern?Ett program som en present til ler på sporthoj
Vore najs att se lite 600-hojar på eventen också. Det kan nog bli många roliga race på det!
Om du orkar hålla dig kvar med . Kan säga att det blåser helt jävla obeskrivbart rejält i den farten på en nakenhojToppfarten är dock endast 250km/h på en S1000 så får sluta rejsa vid 250
Om du orkar hålla dig kvar med . Kan säga att det blåser helt jävla obeskrivbart rejält i den farten på en nakenhoj
Funderat på att försöka göra nåt liknande under vintern?
Sägs ju bli en riktigt kall vinter, och jag tänker att på en sjöis kan man lätt få en längre sträcka.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|