Snabb orginalhoj som vill gasa mot en Bugatti 1001 hk 8 september på avspärrat område

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Frispel? :) Jag äger ingen av dom men tyckte det var kul att visa att det finns bilar som inte någon MC hänger av :)

Då skulle du sett vad ja skrev innan:rodnar

Hänger av i toppfart? Hänger av i accerlation? Hänger av i kostnad? Många hänga av faktorer som inte går att jämföra, för 200 000 eller 20 000 000 kr är en jävla skillnad.

Och ja, jag va upprörd, väldigt. Det lyckades du med bra!

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
BMW M5
Bara för ni inte kan kontra med motsvarande cykel så får jag inte välja den bilen?

Ja, naturligtvis. Du valde en normal svensk bil. Som sagt, väldigt extrema exempel. Du valde en bil som bara krossar alla andra bilar, som går mer eller mindre som en F1-bil :tummenupp

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
BMW M5
"Då skulle du sett vad ja skrev innan:rodnar"

Häftigt, du som nämnde attityd.

Logiskt att en bil helt i kolfiber kostar me än en MC.

Då skulle du sett vad ja skrev innan:rodnar

Hänger av i toppfart? Hänger av i accerlation? Hänger av i kostnad? Många hänga av faktorer som inte går att jämföra, för 200 000 eller 20 000 000 kr är en jävla skillnad.

Och ja, jag va upprörd, väldigt. Det lyckades du med bra!

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Frispel? :) Jag äger ingen av dom men tyckte det var kul att visa att det finns bilar som inte någon MC hänger av :)

Kul att skryta med andras grejjjor!!!! :tummenupp

Kan det hela inte bara vara ett roligt jippo????:va du sabbar ju det med din attityd!

Kanske är det så i din värld att man tror man vinner nåt på att uppföra sig som ett diagnosbarn XXX.. vad fan spelar toppfart eller acc. för roll när vikten har en väsentlig del i totalsumman... visst en riktig bil spöar en hoj i kurvor med rätt sulor då hojen har liten däckanliggningsyta... men det är 2 olika världar där det går ut på att ha kul... inte skryta!

Narcissistisk personlighetsstörning är en personlighetsstörning som kännetecknas av narcissistens extrema känsla av självhävdelse, bristande självkännedom, överdriven självkänsla, överskattade självbild, sitt stora behov av att befinna sig i centrum, och brist på empati.

Denna patologiska narcissism skiljer sig från den naturliga narcissismen vi alla bär på, känslan av att vilja vara omtyckt.

En personlighetsstörning är varaktig och kan härledas till barndomen. Individer kan kortvarigt uppvisa symtom på samma störning, till exempel under ett pågående trauma eller på grund av en hjärnsjukdom, vilket då kallas personlighetsförändring.

mvh

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
BMW M5
Hänger faktiskt inte med.

Återkom med eget material eller återgå till att gnälla utan att skapa något själva. Redovisar endast resultaten.

Är väldigt tacksam till de vänliga själar som dök upp till det kostnadsfria eventet men trist med personer som man inte mött i verkliga livet med negativ attityd, som ovan.

Fler filmer kommer, GSXR1000 fick smaka på Veyron till 300 km/h :)

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Hänger faktiskt inte med.

Återkom med eget material eller återgå till att gnälla utan att skapa något själva. Redovisar endast resultaten.

Är väldigt tacksam till de vänliga själar som dök upp till det kostnadsfria eventet men trist med personer som man inte mött i verkliga livet med negativ attityd, som ovan.

Fler filmer kommer, GSXR1000 fick smaka på Veyron till 300 km/h :)

Var lite ödmjuk själv så ska du se att du blir bättre bemött... du gör ett bra jobb iallafall....:tummenupp

mvh

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
BMW M5
Ge gärna exempel där jag inte vart ödmjuk, missade det helt ärligt.

Sysslar inte med personangrepp utan syftet var jämförelse i verkligheten, vilket uppnåddes. Sedan är det en svans med användare som är otrevliga som inte ens var där, vilket är tråkigt för tråden.

Var lite ödmjuk själv så ska du se att du blir bättre bemött... du gör ett bra jobb iallafall....:tummenupp

mvh

pops

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 1000 k7
ccx ta fram den snabbaste original bilen så kan jag köra ett motorvägs race 50-300km/h så får vi tyst på dig

pops

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 1000 k7
en sån som körde ifrån den berömda Bugatti dödaren bmw m5 turbon på Björkvik
kör inte sporthoj för att vara laglig tror inte dina vänner kör lagligt heller:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept