Snabb orginalhoj som vill gasa mot en Bugatti 1001 hk 8 september på avspärrat område

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
BMW M5

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002

Vad som är fel? Om flera personer gillar eventet men stör sig på din attityd kanske man bör göra en självrannsakan. Men jag skulle säga att med ödmjukhet kommer man långt och nej vi har inte setts, menar du att attityden är lenare med tal än skrift? Värt att fundera på när man jagar sporthojar för evnten. Det är ju knappast den som ställer upp med en hoj som tjänar nått på det?

Jag gillar verkligen idéen, men det kan ju bli bättre? Och det stävar väl de flesta sunda människor efter, att bli bättre. :krama

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Sja jag säga något kul? :D 1,3 miljoner pers har sett Veyron vs en gammal M5: https://www.youtube.com/watch?v=ioy1zeB49sU

Men färre H2 klippet, kanske för att H2R klippet redan finsn ute? https://www.youtube.com/watch?v=bfArLQbKYVQ

Såg nya Bugaattin förra veckan, verkar bli rätt fet :D https://www.youtube.com/watch?v=o1crapsVJeU

Slutligen, har ngn tagit vårt rekord (film kommer) på 374 km/h på GPS :) Annars är det väl så att bågar itne är så snabba? :/ :D View attachment 423795View attachment 423795

Ska man få upp hojar i de hastigheterna krävs en ganska hyfsad mängd överladd och en lång raka. :hihi
(Vet ärligt talat inte vad folk lyckats med på turbokittade gathojar, men tycker inte det borde vara helt omöjligt)

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
BMW M5
Om någon itne gilalr ens attityd så vill jag höra det direkt från den personen och helst face to face, då kan båda vinna på det. Inte på det sättet du framför det, ospecificerad och vag kritik.

Vad som är fel? Om flera personer gillar eventet men stör sig på din attityd kanske man bör göra en självrannsakan. Men jag skulle säga att med ödmjukhet kommer man långt och nej vi har inte setts, menar du att attityden är lenare med tal än skrift? Värt att fundera på när man jagar sporthojar för evnten. Det är ju knappast den som ställer upp med en hoj som tjänar nått på det?

Jag gillar verkligen idéen, men det kan ju bli bättre? Och det stävar väl de flesta sunda människor efter, att bli bättre. :krama

- - - Updated - - -

Last edited:

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Om någon itne gilalr ens attityd så vill jag höra det direkt från den personen och helst face to face, då kan båda vinna på det. Inte på det sättet du framför det, specificerad och vag kritik.

- - - Updated - - -

Men snälla lillevän, du frågade vad som var fel och jag svarade på din fråga. Men nästa gång jag är i Sthlm så skall ja PM så kan vi prata, annars är du välkommen till Vesten 103 Trollhättan :hej

Ödmjukhet...

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
BMW M5
"Men snälla lillevän", tilltala en normalt så ses vi gärna.

Skicka ett PM när du är här.

Men snälla lillevän, du frågade vad som var fel och jag svarade på din fråga. Men nästa gång jag är i Sthlm så skall ja PM så kan vi prata, annars är du välkommen till Vesten 103 Trollhättan :hej

Ödmjukhet...

Zafiro

Sporthojsnörd
Gick med
21 Sep 2014
Hoj
Yamaha Tracer9 GT - 2021
Tomahawk, gick den ens att köpa och finns det tester som verifierar farten eller är det teoretiska siffror?

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Gustav, vad vill du ha sagt? Varför hänger du på en hoj-sida och tjatar om att bilar är snabbare än hojar? Dina exempel är rätt extrema, du tar nästan alltid upp bilar som inte ens 1 promille av världsbefolkningen har råd med, alltid bilar som är så extremt mycket snabbare än andra väldigt snabba bilar (Ferrari, Lamborghini) inräknade. Ja, den snabbaste originalbilen slår den snabbaste originalhojen. Koenigsegg One slår vilken originalhoj som helst. Men den bilen kommer varken du eller jag att ha råd med, eller hur? I den verkliga världen så vinner en snabb hoj (beroende på intervaller) över en snabb bil 10ggr av 10. Sen finns det turbohojar på 400-500hp som sopar banan med vilken Koenigsegg eller Bugatti som helst.

Mandelhyndan

Medlem
Gick med
9 Mar 2015
Hoj
Aprilia Tuono 11
Och även hojar till kostnaden av en skrotbil accar många gånger bättre än sportbilar för ett par miljoner. Acc/krona är hoj miljonfalt gånger värre än bilar, men visst finns det bilar för kvadriljoner som enstaka oljeshejker har råd med som är värre.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Gustav, vad vill du ha sagt? Varför hänger du på en hoj-sida och tjatar om att bilar är snabbare än hojar? Dina exempel är rätt extrema, du tar nästan alltid upp bilar som inte ens 1 promille av världsbefolkningen har råd med, alltid bilar som är så extremt mycket snabbare än andra väldigt snabba bilar (Ferrari, Lamborghini) inräknade. Ja, den snabbaste originalbilen slår den snabbaste originalhojen. Koenigsegg One slår vilken originalhoj som helst. Men den bilen kommer varken du eller jag att ha råd med, eller hur? I den verkliga världen så vinner en snabb hoj (beroende på intervaller) över en snabb bil 10ggr av 10. Sen finns det turbohojar på 400-500hp som sopar banan med vilken Koenigsegg eller Bugatti som helst.

ÄNTLIGEN, TACK!! "Vilken hoj hänger med här då....." Va fan är de för jävla översittar attityd? Du är inte Albert II av Monaco... Fan va trött ja blir, kunde du inte bara vart lite jävla human och trevlig hade ja verkligen gillat dig (Gustav). R-1000, dig gillar ja alltid :krama

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Lite onödig ton från hojsidan här med tycker jag...

R-1000

Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
ÄNTLIGEN, TACK!! "Vilken hoj hänger med här då....." Va fan är de för jävla översittar attityd? Du är inte Albert II av Monaco... Fan va trött ja blir, kunde du inte bara vart lite jävla human och trevlig hade ja verkligen gillat dig (Gustav). R-1000, dig gillar ja alltid :krama

Gillar dig med broder :fyllisar

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
BMW M5
Valde en gatlegal hyperbil som dessutom råkar vara svensk. Vad är problemet med det?

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
BMW M5
Frispel? :) Jag äger ingen av dom men tyckte det var kul att visa att det finns bilar som inte någon MC hänger av :)

R-1000

Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Valde en gatlegal hyperbil som dessutom råkar vara svensk. Vad är problemet med det?

Ja, naturligtvis. Du valde en normal svensk bil. Som sagt, väldigt extrema exempel. Du valde en bil som bara krossar alla andra bilar, som går mer eller mindre som en F1-bil :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept