Sommar sommar och sol.... Nanannanananan nanananaaaaa
7 månader i klimakteriet, yeeeeah
Ja......det är nu våra sämsta egenskaper kommer fram och det märks på SH - bara att gilla läget och invänta nästa säsong. Den här säsongen var bra, mycket hojåka...trevligt folk på banorna..skön landsvägsåka..lärt känna några nya dårar att åka hoj med..varit mek åt polarna i speedster cup etc.
Summerar också en del mindre bra saker - tre krascher, varav en kunde slutat riktigt illa. Alltid jobbigt att se bra kompisar köra av vägen (oavsett om det sker på bana eller inte) - Men också det POSITIVA att vi tar hand om varandra när det händer - Jag fixar kärra, grabben kommer och hämtar polaren som kört av - Vi hjälps åt att hitta reservdelar i vinter etc etc.
Vetskapen om att om det varit JAG som klotat så hade de hjälpt mig. Man sållar agnarna från vetet. Enda stället jag vågar låta min plånbok ligga synlig på ett bord är på motortävlingar, folk man aldrig sett innan lånar ut verktyg osv osv. Alla hjälps åt......DET är fantastiskt !!!!!
DET är
riktiga polare - De finns inte i arbetslivet (där gäller det att sparka ner och slicka upp), knappast privat heller (det måste vara sååååå mysigt på fejan, annars får man inga gilla) -
Men de finns bland de jag helst umgås med...............mina hojpolare.
Tack som fan för en suverän hojsäsong både på banan och privat.
Micke A, Micke S, Anton, Peter, Jörgen, Håkan och Kristian
Er kan man fan lita på i vått och torrt.