PiEn
I grow
jontemorrum skrev:har ingen kamera å en stenåldersmobil...
haha okej.. usch känner igen det där med mobilen min nya "söta" blev stulen i helgen så nu har jag en gammal tegelsten igen
jontemorrum skrev:har ingen kamera å en stenåldersmobil...
jontemorrum skrev:Slap her on the thigh and ride the wave in...
Wow! vilken jag tror jag ärPewo skrev:..... börjar visa naveln igen...
Pewo skrev:Tycker att det låter som om det är en del här som gärna vill ha hennes nummer
Kevorkian skrev:Alla är upptagna redan.
FreddaAbborre skrev:Sexy.....
Jobba på ett utomhusbad här i Vallentuna förra sommaren och där får man ju se saker man helst vill slippa se... Som tex heta bejben a la 130 pannor iförda små slajmgröna tanga string och passande överdel... Grrrr
FreddaAbborre skrev:Jobba på ett utomhusbad här i Vallentuna förra sommaren och där får man ju se saker man helst vill slippa se... Som tex heta bejben a la 130 pannor iförda små slajmgröna tanga string och passande överdel... Grrrr
The_FacultyGirl skrev:När ska folk acceptera folks utseenden? Det är inget att skämta om...
Det kvittar om bilderna är äkta eller ej.
Är du medveten om att det är åsikter som dina som gör att folk inte vågar/vill visa sig på stranden och därför håller sig hemma istället. Trots att de älskar stranden. De orkar inte med folks tysta (och ibland ljudliga) åsikter om hur de ser ut.
Och att bara sitta och skratta över någon annans kropp.... Sorgligt.
The_FacultyGirl skrev:Är du medveten om att det är åsikter som dina som gör att folk inte vågar/vill visa sig på stranden och därför håller sig hemma istället. Trots att de älskar stranden. De orkar inte med folks tysta (och ibland ljudliga) åsikter om hur de ser ut.
The_FacultyGirl skrev:När ska folk acceptera folks utseenden? Det är inget att skämta om...
Det kvittar om bilderna är äkta eller ej.
Är du medveten om att det är åsikter som dina som gör att folk inte vågar/vill visa sig på stranden och därför håller sig hemma istället. Trots att de älskar stranden. De orkar inte med folks tysta (och ibland ljudliga) åsikter om hur de ser ut.
Och att bara sitta och skratta över någon annans kropp.... Sorgligt.
FreddaAbborre skrev:Men även så bör man ta någon form av självinsikt också, visst hon som jag beskrev hade kanske inte behövt ha, vad som även om normalstora tjejer hade haft det på sig, vågade kläder (badkläder). Är hon ute efter att provocera så får hon även ta koncekvenserna.
(kan dock tillägga att hon vågade visa sig på stranden (badet))
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|