Snart är det vår och flickorna.....

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Ort
I gult tegelhus i Skåne.
Hoj
flyttat hemifrån
Man ska ju inte skratta åt andras "olycka" men jag kan inte låta bli... :rofl

Måste vara jobbigt med den där buken hängades, dinglandes och skvalpandes i tid och otid :3freak
Stackars tant...
 

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Så ska en fin flicka se ut.

Hon ger skugga på sommaren då det är varmt och jävligt och hon håller en varm under vintern med sina ****lager. :pannkyss :pannkyss :pannkyss

Varför ser man aldrig den typen av flickor ute på krogen ?
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Sexy.....




Jobba på ett utomhusbad här i Vallentuna förra sommaren och där får man ju se saker man helst vill slippa se... Som tex heta bejben a la 130 pannor iförda små slajmgröna tanga string och passande överdel... Grrrr
 

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
FreddaAbborre skrev:
Sexy.....




Jobba på ett utomhusbad här i Vallentuna förra sommaren och där får man ju se saker man helst vill slippa se... Som tex heta bejben a la 130 pannor iförda små slajmgröna tanga string och passande överdel... Grrrr

Grrrrr :pannkyss :pannkyss :pannkyss
 

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Stockholm
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
fan mysigt ju more cushion for the pushing heheheheh :tuttar
 

The_FacultyGirl

Diggar hästkrafter
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Stockholm, västerort... och emellanåt i södra skån
Hoj
Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
När ska folk acceptera folks utseenden? Det är inget att skämta om...
Det kvittar om bilderna är äkta eller ej.

FreddaAbborre skrev:
Jobba på ett utomhusbad här i Vallentuna förra sommaren och där får man ju se saker man helst vill slippa se... Som tex heta bejben a la 130 pannor iförda små slajmgröna tanga string och passande överdel... Grrrr

Är du medveten om att det är åsikter som dina som gör att folk inte vågar/vill visa sig på stranden och därför håller sig hemma istället. Trots att de älskar stranden. De orkar inte med folks tysta (och ibland ljudliga) åsikter om hur de ser ut.

Och att bara sitta och skratta över någon annans kropp.... Sorgligt.
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
The_FacultyGirl skrev:
När ska folk acceptera folks utseenden? Det är inget att skämta om...
Det kvittar om bilderna är äkta eller ej.



Är du medveten om att det är åsikter som dina som gör att folk inte vågar/vill visa sig på stranden och därför håller sig hemma istället. Trots att de älskar stranden. De orkar inte med folks tysta (och ibland ljudliga) åsikter om hur de ser ut.

Och att bara sitta och skratta över någon annans kropp.... Sorgligt.


Visst är man kanske elak, men tyvärr är det så jag tänker och säkert många med mig. Men människan har alltid haft tendens att se ner på/klanka/vända taggarna till (tror du vet vad jag menar) mot de personer som avviker mycket från "idealet".

Men även så bör man ta någon form av självinsikt också, visst hon som jag beskrev hade kanske inte behövt ha, vad som även om normalstora tjejer hade haft det på sig, vågade kläder (badkläder). Är hon ute efter att provocera så får hon även ta koncekvenserna.



(kan dock tillägga att hon vågade visa sig på stranden (badet))
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
The_FacultyGirl skrev:
Är du medveten om att det är åsikter som dina som gör att folk inte vågar/vill visa sig på stranden och därför håller sig hemma istället. Trots att de älskar stranden. De orkar inte med folks tysta (och ibland ljudliga) åsikter om hur de ser ut.

Håller med dig i sak. Å andra sidan så är fetma ett samhällsproblem som man nog ska akta sig för att acceptera som normalt även om personerna på bilderna förmodligen lider av någon form av sjukdom för att se ut som de gör. Därmed INTE sagt att hån och nedlåtande kommentarer är okej för det tycker jag INTE ok?
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
The_FacultyGirl skrev:
När ska folk acceptera folks utseenden? Det är inget att skämta om...
Det kvittar om bilderna är äkta eller ej.

Är du medveten om att det är åsikter som dina som gör att folk inte vågar/vill visa sig på stranden och därför håller sig hemma istället. Trots att de älskar stranden. De orkar inte med folks tysta (och ibland ljudliga) åsikter om hur de ser ut.

Och att bara sitta och skratta över någon annans kropp.... Sorgligt.


:7peta Nej men sluta nu för f-n.
99 % av alla överviktiga kan gå ner i vikt om de själva vill, jag kunde.
Klart man får skoja om sånt men man behöver ju inte peka på folk och skratta.
Men det var det väl ingen som gjort i denna tråd heller.
 

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
Orden lat och fet hör oftast ihop...
Jag gillar inte lata människor...

Klart man inte häcklar någon offentligt för sin kropp, men oftast kan man väl gå ner i vikt bara man har motivationen
 

The_FacultyGirl

Diggar hästkrafter
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Stockholm, västerort... och emellanåt i södra skån
Hoj
Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
FreddaAbborre skrev:
Men även så bör man ta någon form av självinsikt också, visst hon som jag beskrev hade kanske inte behövt ha, vad som även om normalstora tjejer hade haft det på sig, vågade kläder (badkläder). Är hon ute efter att provocera så får hon även ta koncekvenserna.

(kan dock tillägga att hon vågade visa sig på stranden (badet))

Ja, hon kanske inte orkade bry sig längre? Suget efter badet var väl starkare än folks kommentarer. Vad ska hon ha på sig då om inte bikini? Baddräkt? Och varför ska hon gömma sig i kläderna om hon vill få sol på kroppen?

:va

Visst, jag har tänkt liknande, säkert många gånger, för man reagerar ju. Men jag slår av tanken så fort den kommer.. för varför ska jag tala illa om hennes/hans utseende? & det sista jag gör är att kommentera det till andra människor. Skulle aldrig falla mig in.

En del väljer hur de ser ut, andra gör det inte. Det finns sjukdomar som formar en människas utseende. De är säkerligen inte glada över att folk skrattar åt dem.

Men en "komisk" sak är just att man får skratta åt överviktiga men inte åt underviktiga. WHY?? Varför skratta åt någon av dem?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top