Snart är det vår!

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Ort
Tokholm
Hoj
Trajja TT600 -02
Måste vara sommar nu, för mina kollegor på jobbet har slutat pika mig om att jag tar hojen till jobbet. Samt slutat fråga om det inte är kallt.
;)
Fast, det var lite kyligt imorse i minusgrader. ;)

Hur mycket stryk ska du ha?:va
:D
Så kan du ju inte skriva ... det är att mobba oss som inte kunnat plocka ut hojen än ....

:glömdet
 

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Uteserveringen på Lilla Torg i Malmö öppnar idag. Det är inte längre vår, det är sommar!
 

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Ort
Tjockhult
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Hur mycket stryk ska du ha?:va
:D
Så kan du ju inte skriva ... det är att mobba oss som inte kunnat plocka ut hojen än ....

:glömdet

Det är skillnad på "inte kunnat" och "för fjolliga för att ha gjort" ;)

Jag blev extra mycket pikad idag för att ha tagit hojen till jobbet. Kan förvisso ha att göra med att jag stod i garaget och kramade avgasröret i typ 5minuter :rolleyes:
 

Blaxxor

Medlem
Gick med
15 Nov 2010
Ort
Vänersborg
Hoj
Honda Hornet 600 -00
Snart dags att hänga på Acrapipan man köpt i vinter och ta premiärturen med kotten !

Söndag har bra potential änsålänge enligt SMHI :)
 

Link_696

Metal music
Gick med
20 Jul 2010
Ort
runt växjö
Hoj
Honda cbr 900rr -97
fan va härligt har varit ute och provkört hojen efter mitt ligga byggande till motard på min xr 600. kan man säga mer än att det var helt jävla underbart? och hojen gick som ett rakblad genom kurvorna. fy fan va glad man blir :D ssssåååååå jävla kul
 

Devils Eyes

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2010
Ort
S
Hoj
Ninja H2, Ducati V4s skrot
Fy fan skenet bedrar säger jag bara. Idag när jag körde till käkkirurgen i lund frös jag nästan ihjäl, kommer nog hålla mig borta från motorvägen till det blir 10 + minst!!
 

Godiskungen

Marcus
Gick med
16 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1:2008 Triumph Daytona 675
...var 9 plusgrader igår..så tänkte ta en tur ut idag...sen när man kollar tempen nu är det 6minus:kulspruta:död...jaja kanske blir varmare framåt dagen :rolleyes: :D
 

creare

Guest
Denna tråd får man verkligen inte läsa om man inte själv kan dra ut o köra. Funkade o läsa i februari men nu mår man ju bara sämre o sämre för varje ny sida som skapas.

skatta er lyckliga era jävlar :tummenupp
 

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Roslagen
Hoj
ingen
Jag ser just nu på väderrapporten att vi kan förvänta oss ett rejält bakslag i morgon.:mad:
 

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Ort
Mölndal
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Gööööööööööööööööööött :yoparty

När jag åkte till jobbet (i bil) i morse så tyckte jag att det var ovanligt lite grus på vägarna. Och när jag rundar ett hörn i centrum så får jag se något av det vackraste på länge, bilen som sopar bort allt äckligt grus :banana

Så nu är det vår i Alingsås i alla fall :tuttar :Bugar

Såg idag en Lamborghini som sopade grus här i Alingsås :yoparty

----
Premiärturen togs för övrigt igår. Ganska sjukt lycklig var jag då, kickade inte ens igång MCn under vintern, bara för att premiärturen skulle bli något extra. Det blev den!

Edit: För att vara lite modern utav sig kan jag berätta att vi "fikade upp oss" på torget, en bytta pommes fritt närmare bestämt :D
 
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top