Snart är det vår!

Ingfeldt

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2010
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 600 RR -03
Gick en runda på stan och insåg efter ett tag att på vissa ställen är gatorna helt fria från grus. GRUSSOPBILEN härjar i stan! :Bugar
 

Millejan

My ambitios weight more than my talent..
Gick med
3 Oct 2009
Ort
Linköping
Hoj
Mille factory 04, R6-04 banhoj, Zx9r-00 såld
Yes, en 6 milatur idag..:) Men fan va jobbigt och få bort saltet utan vattenslang och spola med..:( Stå med en hink o gno.
 

Millejan

My ambitios weight more than my talent..
Gick med
3 Oct 2009
Ort
Linköping
Hoj
Mille factory 04, R6-04 banhoj, Zx9r-00 såld
Nä, kallt e det inte men salt...:gnissla. Kände inte heller av kylan kanske lite på händerna...
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Det blir najs...började nästan sakna fyrornas stressade glädjevrål vid skogskyrkogården som jag kan höra i Älta när jag sitter på terrassen och pimplar bärs...Har hälsat på hojarna i mitt förråd här vägg i vägg...De mår bra, rastlösa bara. Gillar vinter egentligen för skotern, men vintern skulle kunna få vara i Sälen året runt..så skulle vi få sommar här året runt. Kan ingen jävel omdisponera det hela ?
 

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Sym 200 Yoyride
Hoppas på värme till lördag den 19 eller senast den 26 i stockholm!
Hm ska nog ta mig ut till hojen nästa vecka för att starta upp han för att se om allt funkar! Förra året tog det en halv dag att få igång den och det vill man ju inte vara med om.
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Igår när jag var ute och högg is för att hitta gatubrunnen (det blir sjö i storlek med mälaren när det smälter annars) så hörde jag en hoj som drog på rejält på E4:an.
Själv siktar jag på helgen då det efter natten som kommer skall bli plusgrader och sen nollan på nätterna.
 

Nailer

Surgubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Älvsjö
Hoj
Ducati 900SS
Igår när jag var ute och högg is för att hitta gatubrunnen (det blir sjö i storlek med mälaren när det smälter annars) så hörde jag en hoj som drog på rejält på E4:an.
Själv siktar jag på helgen då det efter natten som kommer skall bli plusgrader och sen nollan på nätterna.

Siktar nog också på helgen... Får baxa upp Hondan ur källaren sen får man sladda sig ut de första 200 metrarna :)

Trist att det blir så sjukt halt på vägarna i området bara över natten så fort det hamnar lite under nollan...
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Siktar nog också på helgen... Får baxa upp Hondan ur källaren sen får man sladda sig ut de första 200 metrarna :)

Trist att det blir så sjukt halt på vägarna i området bara över natten så fort det hamnar lite under nollan...

Samma här, känner ingen stress så det blir nästa helg eller helgen efter det så kanske det hinner försvinna lite salt och smältvatten. :tummenupp
 

Str3 R

Guest
Jag hörde också en hoj i går men antog att mina öron bara spelat mig ett spratt!
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
När jag var ute igår och gick så såg jag flera kromslädar tuffa förbi. Lär nog bli samma sak idag... Egentligen borde jag ha åkt upp och hämtat hojen den här helgen istället. >.<
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
4e4e73a5-8c1f-9830.jpg
Ännu en skön mc-dag i Alingsås. Har mött en gammal hoj med sidovagn och en kromsläde, ingen av dom hälsade :(

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 

Lason

Smålänning
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Rockneby
Hoj
Yamaha XT660R -07, Suzuki GS500 -78 & Honda CB125 Twin -79
Mötte en sporthoj idag, och en H-D förra veckan :)

Snart bär det sig inte bättre än att en annan åker ut med.
 
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top