Köra kan jag, men det mesta bygger på erfarenhet, och det har jag inte ännu, har kört bil några år så lite av det kanske man kan få med sig. Men man får nog börja om på nytt, hoppas bara att jag kommer klara av att inte bli en fartdåre!
Om de e nått ja kan klara me lite tur så är det väl just g-vändningen, men den tycker jag är så onödig så det spelar ingen roll visst är det viktigt med balans, men det kan man prova med nån annan metod (så som vv har kommit på och ska ändra på)
Om de e nått ja kan klara me lite tur så är det väl just g-vändningen, men den tycker jag är så onödig så det spelar ingen roll visst är det viktigt med balans, men det kan man prova med nån annan metod (så som vv har kommit på och ska ändra på)
[Mr.Schufemtii] skrev:Jag tog 5 dubbellektioner(har kört cross, moppe). Det enda som jag var orolig över var garagevändningen. Hur du nu ska göra med hyra av hoj vet jag inte, men jag vet att garagevändningen blir olika svår med olika hojar. Jag har prövat göra g-vändningen med en offroadare(dr:en) och en landsväg(er).
Vill bara ge ett tips och säga att med offroadaren så var det bra mycket enklare. Tyngdpunkten ligger på "rätt" ställe.
Hoppas att du klarar uppkörningen på grund av att du KAN köra hoj och inte på ren tur.
Lycka till
//Olle