Snoppmätartävling 07/08

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj
crm 125 och Suzuki ts125r extreme makeover
ingen annan som har något å "skryta" med? :tummenupp

Fick 2 slag i huvudet med en vodka flaska 3 knytnävar på näsan och inte rörde jag en min, utan bad han lugnt och sansat lämna festen :tungan (kan ju påpeka att jag träffa på han dan efter och då vart det lite så att han låg ner och jag gick därifrån) är man en man så är man :yoparty

Last edited:

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250
Fick 2 slag i huvudet med en vodka flaska 3 knytnävar på näsan och inte rörde jag en min, utan bad han lugnt och sansat lämna festen :tungan (kan ju påpeka att jag träffa på han dan efter och då vart det lite så att han låg ner och jag gick därifrån) är man en man så är man :yoparty

Dock glömde du berätta att killen är typ 10???:rolleyes:

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Fått en rostigt ankare in i benet... cirka 5cm stack det in. Med hulling och allt. Har fortfarande kvar en grop i benet där ankaret stack in :)

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj
crm 125 och Suzuki ts125r extreme makeover
Last edited:

blocket

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
Xjr 1300 å ett gammalt elände
Jag har suttit i en renault traffic modell 80tal ägd av skolan. När en passagerare ryckte kryckan på väg av från motorvägen. Resulterade i att bussfan gick upp på två hjul och gled i sidled mot en stolpe som vi missade precis och stannade baklänges typ 5 cm från diket.:crash

Brutit nyckelbenet när jag skulle göra ett frivarv på brännbollen i skolan. Flickvännen sprang före men satte sej ner vid en kon när hon skulle stanna, men jag kubbar på henne å flyger tre meter och landar på axeln. jag blev bränd:huvet

Klippt mej i fingret när jag skulle göra ett jättemanligt:rolleyes: halspand på syslöjden. Tråden blir ovass hela tiden så jag massakerar den villt med saxen och tar med fingret i all vrede. Springer runt i klassrummet och letar frebrilt efter plåster och slutar med att jag sitter likblek i bänken men en disktrasa runt fingret. Sen svimmar jag nästan på grund av det otroligt otäcka, köttiga jacket i fingret och fick ligga på golvet :rolleyes: kände mig jättemanlig inför brewdsen då.:död :rolleyes: :crash

snopplängd cirkus 35cm

:ligga

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Jag har suttit i en renault traffic modell 80tal ägd av skolan. När en passagerare ryckte kryckan på väg av från motorvägen. Resulterade i att bussfan gick upp på två hjul och gled i sidled mot en stolpe som vi missade precis och stannade baklänges typ 5 cm från diket.:crash

Brutit nyckelbenet när jag skulle göra ett frivarv på brännbollen i skolan. Flickvännen sprang före men satte sej ner vid en kon när hon skulle stanna, men jag kubbar på henne å flyger tre meter och landar på axeln. jag blev bränd:huvet

Klippt mej i fingret när jag skulle göra ett jättemanligt:rolleyes: halspand på syslöjden. Tråden blir ovass hela tiden så jag massakerar den villt med saxen och tar med fingret i all vrede. Springer runt i klassrummet och letar frebrilt efter plåster och slutar med att jag sitter likblek i bänken men en disktrasa runt fingret. Sen svimmar jag nästan på grund av det otroligt otäcka, köttiga jacket i fingret och fick ligga på golvet :rolleyes: kände mig jättemanlig inför brewdsen då.:död :rolleyes: :crash

snopplängd cirkus 35cm

:ligga
hahaha :rofl

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250
har du inte lärt dig att åldern inte har någon betydelse:rolleyes:

Nä men han var 89 eller 90, men han är ju wow nörd så han kanske hade lärt sig spela död. http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_668737.svd :D haha

Fick höra idag att jag fått en bitchslapp någon gång under kvällen av samma kille bara för att jag flinade åt honom^^

Ja herre jävlar, du blir attakerad av en älg å va fan gör du!? Tänker på ett dataspel??? Underliga människor....

Moparboy440

Medlem
Gick med
30 Apr 2008
Hoj
crm 180cc *SÅLD*,fude 150cc,samurai 150cc,AF1 futura sportpro
ja har fått 300 spänn i böter för fel vinkel på registerbrickan:yoparty

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj